Gjest Miso Skrevet 28. april 2009 #2661 Del Skrevet 28. april 2009 Hei søtnos, håper formen er bedre idag!! er ikke en minimazzi på vei kanskje ??????? bra det løste seg til det du syns er det beste, nå kan dere ha så høylytt sex dere bare vil ingen dere trenger å ta hensyn til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. april 2009 Forfatter #2662 Del Skrevet 28. april 2009 Hvis det er en minimazzi på vei blir vi rimelig overraska! :dåne: Men han godeste sa her om dagen at han heller ville ha en minimazzi enn at jeg skulle ha diabetes da, så det er jo godt å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. april 2009 #2663 Del Skrevet 28. april 2009 Mazilla skrev: Hvis det er en minimazzi på vei blir vi rimelig overraska! :dåne: Men han godeste sa her om dagen at han heller ville ha en minimazzi enn at jeg skulle ha diabetes da, så det er jo godt å vite! Må bare litt av den altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. april 2009 Forfatter #2664 Del Skrevet 29. april 2009 Blir nok ikke noe kg-tid på meg før til mandag. Snakkes, jenter! Ha en finfin helg, når den tid kommer! Nå drar vi hjem en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. april 2009 #2665 Del Skrevet 29. april 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. april 2009 #2666 Del Skrevet 29. april 2009 God helg Mazilla! Håper formen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. april 2009 #2667 Del Skrevet 29. april 2009 God helg Mazzi!!! Kos deg med langhelg, også håper jeg formen din er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 29. april 2009 #2668 Del Skrevet 29. april 2009 God helg Mazzimor. Det var ikke meningen at dere skulle flytte, ettersom den ble utleid til noen andre. Da kan dere bråke så mye dere vil, når dere lager minimazzi. Håper formen din er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. mai 2009 #2669 Del Skrevet 1. mai 2009 Håper formen din har kommet seg, og at dere koser dere masse hjemme denne langhelgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. mai 2009 #2670 Del Skrevet 4. mai 2009 Håper du får svar fra legen snart da. Og at det ikke er noe alvorlig! Håper langhelgen har vært helt ypperlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #2671 Del Skrevet 4. mai 2009 Helga var kjempefin!! Kjempekoselig, rett og slett!! Hadde fått brev fra legen da vi kom tilbake. De hadde glemt å måle blodsukkeret mitt, så jeg må komme innom igjen en dag! Får ta det til torsdag, nå skal jeg nemlig jobbe tre dager. Har egentlig ikke tid, for eksamen nærmer seg jo, men pytt sann.. Så koselig med dere som har vært innom boka mi i helga, forresten! Leser meg nok litt opp i bøkene deres i ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. mai 2009 #2672 Del Skrevet 5. mai 2009 Hei søta legger igjen en tirsdags og håper du får en strålende dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. mai 2009 #2673 Del Skrevet 5. mai 2009 Glemme å måle blodsukkeret? Det er jo litt teit da... Jeg trodde det var noe av det første de sjekket jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. mai 2009 #2674 Del Skrevet 5. mai 2009 Hei snuppa Ønsker deg en kjempefin tirsdag, og så håper jeg at alt er bra med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #2675 Del Skrevet 5. mai 2009 Miso, dinedama og LilleEkorn, koselig å se dere her! Puh, joda, går greit her! Har det sinnsykt travelt, så jeg rekker jo såvidt innom her jo! Har sagt ja til å jobbe to uker, dvs t.o.m 15. mai. Håper det går bra med eksamen den 20. likevel! I dag kom jeg hjem til ferdig middag, noe som var en forutsetning for at vi skulle rekke å trene. Gjennomførte en hel spinningtime til tross for at jeg har gått og stått og båret rundt på ting hele dagen! Nå burde jeg egentlig lese, men jeg må slappe av litt også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. mai 2009 #2676 Del Skrevet 6. mai 2009 Flinke Mazzi som trener bra til tross for travle dager og jobb! Husk å trekke pusten også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. mai 2009 #2677 Del Skrevet 6. mai 2009 Lykke til med eksamenslesinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. mai 2009 #2678 Del Skrevet 6. mai 2009 Innom med en liten hilsen Så flink du er som står på med trening og eksamenslesing og alt annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. mai 2009 #2679 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei vennen legger igjen en til flittig Mazzi som er så flink til å lese!! lykke til, vi tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. mai 2009 #2680 Del Skrevet 7. mai 2009 Lykke til med eksamenslesinga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå