Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hei søtnos, håper formen er bedre idag!! er ikke en minimazzi på vei kanskje :sjenert: ???????

bra det løste seg til det du syns er det beste, nå kan dere ha så høylytt sex dere bare vil :lur: ingen dere trenger å ta hensyn til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er en minimazzi på vei blir vi rimelig overraska! :dåne: :overrasket: Men han godeste sa her om dagen at han heller ville ha en minimazzi enn at jeg skulle ha diabetes da, så det er jo godt å vite! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla skrev:
Hvis det er en minimazzi på vei blir vi rimelig overraska! :dåne: :overrasket: Men han godeste sa her om dagen at han heller ville ha en minimazzi enn at jeg skulle ha diabetes da, så det er jo godt å vite! :fnise:

Må bare :fnise: litt av den altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke noe kg-tid på meg før til mandag. Snakkes, jenter! Ha en finfin helg, når den tid kommer! Nå drar vi hjem en tur! :sol:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg Mazzimor.

Det var ikke meningen at dere skulle flytte, ettersom den ble utleid til noen andre. :)

Da kan dere bråke så mye dere vil, når dere lager minimazzi. :fnise:

Håper formen din er bedre.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Håper formen din har kommet seg, og at dere koser dere masse hjemme denne langhelgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får svar fra legen snart da. Og at det ikke er noe alvorlig! :klem: Håper langhelgen har vært helt ypperlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga var kjempefin!! :bolledeig: Kjempekoselig, rett og slett!! :hoppe: Hadde fått brev fra legen da vi kom tilbake. De hadde glemt å måle blodsukkeret mitt, så jeg må komme innom igjen en dag! :roll: Får ta det til torsdag, nå skal jeg nemlig jobbe tre dager. Har egentlig ikke tid, for eksamen nærmer seg jo, men pytt sann.. :fnise:

Så koselig med dere som har vært innom boka mi i helga, forresten! :jepp: Leser meg nok litt opp i bøkene deres i ettermiddag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemme å måle blodsukkeret? :rolleyes: Det er jo litt teit da... :fnise: Jeg trodde det var noe av det første de sjekket jeg :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Miso, dinedama og LilleEkorn, koselig å se dere her! :)

Puh, joda, går greit her! Har det sinnsykt travelt, så jeg rekker jo såvidt innom her jo! :trist: Har sagt ja til å jobbe to uker, dvs t.o.m 15. mai. Håper det går bra med eksamen den 20. likevel! :sjenert: I dag kom jeg hjem til ferdig middag, noe som var en forutsetning for at vi skulle rekke å trene. Gjennomførte en hel spinningtime til tross for at jeg har gått og stått og båret rundt på ting hele dagen! :bolledeig: Nå burde jeg egentlig lese, men jeg må slappe av litt også... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Flinke Mazzi som trener bra til tross for travle dager og jobb! :klappe: Husk å trekke pusten også da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en liten hilsen :kose: Så flink du er som står på med trening og eksamenslesing og alt annet! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miso

Hei vennen :klemmer:

legger igjen en :klem: til flittig Mazzi som er så flink til å lese!! lykke til, vi tenker på deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...