Mazilla Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #2121 Del Skrevet 26. februar 2009 Det ble drikking! Brukte litt kvinnelist, så gikk det i boks! Han ville egentlig ikke drikke, men så sa jeg at det var på tide å finne ut hvilken vin vi skal ha til forretten og desserten i bryllupet, og da var han plutselig helt med! Ikke så veldig vanskelig å be, med andre ord! Han ble med på den betingelse at jeg gikk på polet. Null problem for denne jenta! Fikk anbefalt to viner som fikk bli med hjem. Nå har vi kost oss med asparges med serranoskinke, parmesan og aioli + en mulig forrettvin.. Kunne godt hatt det til både forrett, hovedrett og dessert jeg! Forrettvinen var veldig god, spesielt til maten! Nå har vi et glass "ventevin", siden forrettvinen forsvant på et blunk. Snart skal vi sette til livs desserten + dessertvinen. Gleder meg! Det er i grunnen ganske gøy å bestemme menyer og tilhørende viner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. februar 2009 #2122 Del Skrevet 26. februar 2009 Ååh, det høres herlig ut Hva slags vin har dere bestemt dere for? Vi testa viner i helga Så viste det seg at de ikke hadde den på systembolaget, så da må vi teste mere, hvilken uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #2123 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Oooh, uflaks ja! Tror vi ender opp med Cono Sur Reserva til forretten. Fikk den anbefalt til asparges, og det var veldig godt! Også kosta den bare 99 kroner! Ikke at det spiller noen rolle, så lenge foreldrene til han godeste betaler, men det er jo greit å holde det på et ok prisnivå likevel! Endret 26. februar 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. februar 2009 #2124 Del Skrevet 26. februar 2009 Oooh, uflaks ja! Tror vi ender opp med Cono Sur Reserva til forretten. Fikk den anbefalt til asparges, og det var veldig godt! Også kosta den bare 99 kroner! Ikke at det spiller noen rolle, så lenge foreldrene til han godeste betaler, men det er jo greit å holde det på et ok prisnivå likevel! Så flinke dere er som har funnet ut alt mulig her! Du hadde en fin tur til Bergen også så jeg Misunte deg den turen!! jeg vil også til Bergen! Hvilken vin skal dere ha til middagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. februar 2009 #2125 Del Skrevet 27. februar 2009 Kvinnelist Har du noe spennende planer for helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 27. februar 2009 #2126 Del Skrevet 27. februar 2009 Ikke dumt å bestemme verken eller mat God helg til deg! Skal du/dere noe spennende da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2009 #2127 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei Mazilla! Innom for å ønske deg en god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 27. februar 2009 #2128 Del Skrevet 27. februar 2009 Innom med en helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #2129 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei jenter! Har i grunnen ingen planer for helga, bortsett fra å spise, sove og trene. Spiller liten rolle for meg om det er hverdag eller helg for tida, for jeg gjør det samme uansett. I morra skal vi gå gjennom styrkeprogrammet vårt for første gang. Gleder meg faktisk! Helge- til de som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. februar 2009 #2130 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg vil ha helge- Åssen gikk det med styrkeprogrammet deres i dag? Så bra du gleder deg til det, det er den rette innstillinga altså Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #2131 Del Skrevet 28. februar 2009 Styrkeprogrammet gikk fint det. Er fortsatt litt gelé i armene, selv om det er flere timer siden vi var ferdige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #2132 Del Skrevet 1. mars 2009 I dag er det 5 måneder igjen!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. mars 2009 #2133 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) :strix: Hurra for 5 mnd. :strix: Endret 1. mars 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #2134 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg "feirer" med å lage invitasjoner mens jeg ser 5-mila. Koselig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2009 #2135 Del Skrevet 1. mars 2009 5 månder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #2136 Del Skrevet 1. mars 2009 Har lagd en del invitasjoner i dag. Skal få kjøpt en tynn tusjpenn i morra, så kan jeg begynne å skrive! Sitter og ser "20 wedding dos and don'ts" på tv3. Rimelig amerikansk og overdrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. mars 2009 #2137 Del Skrevet 1. mars 2009 Har lagd en del invitasjoner i dag. Skal få kjøpt en tynn tusjpenn i morra, så kan jeg begynne å skrive! Sitter og ser "20 wedding dos and don'ts" på tv3. Rimelig amerikansk og overdrevet! hehe, vi har også akkurat sittet og sett på det veldig overdrevet... trodde ikke tiara var SÅ ut...? hmm noen tips var jo gode å ta med seg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. mars 2009 #2138 Del Skrevet 1. mars 2009 5 måneder Det programmet burde jeg ha sett på også, men det var visst noe VM-oppsummeringer, da må alt annet vike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. mars 2009 #2139 Del Skrevet 1. mars 2009 Så litt på det vi også. Syns det var ganske gøy å se oransje bruder med gigaslør og puffermer som absolutt ikke skulle ha brudepiker som var penere enn dem selv. Syns forresten ikke de kjolene som ble funnet fram til de to brudene var noe fine. Har da sett en god del kjoler som er mye vakrere, og som sikkert hadde vært finere på dem. (Hun ene fikk jo mage.) for 5 måneder igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #2140 Del Skrevet 1. mars 2009 Helt enig i at kjolene ikke var noe fine! Fysj! Tiaraene de snakka om var ganske store og prangende da.. Min er ihvertfall ikke så veldig prinsesseaktig, ser for meg at den kan få gjemme seg litt mer i frisyren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå