Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Antall innlegg!

Å, :fnise: Den gikk meg hus forbi!! :ler:

Skikkelig god påske til deg, Mazzilla!!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det dinedama, Twisted, Miss Shorty, Ansjoni og MaiL! :kyss2: God påske til dere også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stille her om dagen...

Vi er fremdeles hjemme, og koser oss med det. Har levert de fleste av invitasjonene nå. Koselig! De aller fleste takker ja umiddelbart, men det er jo såklart noen som må avklare jobbing osv først. Har lagt ut ønskeliste på Tilbords og Jernia. Bestemte oss for servise i dag, så nå tror jeg vi er omtrent i mål. Får heller supplere litt senere, hvis vi kommer på noe annet vi trenger/kan ønske oss :Nikke:

Har ikke fått snakka med kokken, bestilt kake eller bestilt brudebukett enda, men har planer om å få gjort det også før vi drar. Reiser ikke før til fredag, så vi har god tid enda. Han godeste nevnte plutselig her om dagen at han ville ordne med buketten, siden det tradisjonelt sett er hans oppgave. Vet ikke helt om han mente det, men hvis han vil det så skal han få lov til det! :jepp: Synes bare det er koselig jeg! Regner dessuten med at folka i butikken vet hva de gjør... :fnise:

Ellers skjer det ikke stort på bryllupsfronten. Vi er i grunnen travelt nok opptatt med å besøke familien på begge sider og få hengt litt med venner... Skal ut en tur i kveld, det blir nok koselig! :skaal: Var ute på torsdag også, og det var veldig artig. Jeg kunne forsåvidt godt klart meg uten fyll og fanteri i kveld, men når vi først er hjemme så blir det sikkert litt gøy. Trenger ikke ta den helt ut, for jeg må jo være i form til å lete etter påskeegget i morra tidlig! :ler:

Fortsatt god påske til de av dere jenter som tar turen innom boka mi! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Høres jo ut som dere har det meste under kontroll da Mazilla, selv om det ikke skjer sånn kjempemye bryllupsrelatert midt i påsken. :)

Kos deg masse ute i kveld, og på eggjakt i morgen tidlig!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant egget mitt! :sjarmor: Nå har jeg forspist meg på godteri, svinesteik med tilbehør og is til dessert. Må straks hoppe i dusjen og gjøre meg klar til familiebesøk hos bestemor, hvor det er enda mer kake og tull på gang... Godt det ikke er i morra jeg skal inn i brudekjolen! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Påskeeggjakt, så gøy :hoppe: Fikk påskeegg jeg også, måtte ikke leite så veldig etter det da, men artig lell :ler:

Ellers høres det jo ut som om du har en bra påske!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en veldig fin påske. Skjer noe stort sett hele tida, siden vi har to familier å "underholde" i tillegg til venner vi "må" få møtt, men det er jo i grunnen bare koselig! :jepp:

I morra skal vi til tannlegen begge to... :redd: Jeg har så tannlegeskrekk at jeg nærmest har gått i ring rundt meg selv de siste dagene, og denne gangen er jeg rimelig sikker på at jeg har hull... :spy::redd::sjokkert:

Etter tannlegen skal vi besøke en kamerat og dama og jenta deres på 8 måneder. De bor en times kjøring unna, men såpass får vi ofre for å få møtt de igjen! :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo Mazzi :klemmer:

Høres ut som dere koser dere i påsken!!! Så deilig!! Huff tannlege er ikke moro, skal tenke hardt på deg i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært ute og tatt et par glass vin med pappa. Da vi skulle kjøre han hjem ble vi stoppa av politiet som tydelig var ute og lette etter noe/noen. De kikka inn i bilen, men vi fikk kjøre videre. Da vi kom tilbake litt etterpå holdt de på med dør-til-dør-aksjon. Lurer på hva som skjer... Har ikke skjedd noe på nettsida til lokalavisa her.. Merkelig! Får sikkert vite det i morra hvis det er noe som er verd å vite, men man er da nysgjerrig! :fnise:

Uff, nå håper jeg de vinglassa er nok til at jeg får sove i natt! Pleier i grunnen aldri å sove spesielt godt når jeg skal til tannlegen.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null hull, bortsett fra to små kategori 1 som jeg har hatt i mange år, og fint kan leve et helt liv med! :hoppe: :hoppe: Var helt shaky i hele går, og kom ikke inn i stolen før halv fire, så det var en kjip dag! :sukk: Men nå er det et år til neste gang! :hoppe:

I dag skal vi rundt og høre med kakefolk hva de har å tilby. Blir spennende! :Nikke: Er ikke bare-bare siden vi må ha glutenfri kake, så jeg regner med at det blir litt forskjell på tilbuda vi får... ;)

I går fikk han godeste omsider ringt kokken, etter en del frem og tilbake med svigermor om hvem som skulle ringe. Vi skal møte henne om to uker når vi er hjemme igjen noen dager.

Etter at jeg ga lista over mulige folk til utdrikningslaget til forloveren min her om dagen har det begynt å skje litt merkelige ting... Han godeste har plutselig hemmeligheter og får meldinger jeg ikke får lov å se. Jeg er så nysgjerrig at jeg går i ring, men jeg vil jo egentlig ikke vite noe! :fnise: Er bare ikke vant til at han har hemmeligheter for meg, men det er vel bare å venne seg til det! :jepp: Fant ut at sist gang han hadde en hemmelighet av betydning for meg var halvannet år siden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo spennende, men jeg blir aaaaltfor nysgjerrig av å ikke vite hva som skjer! :ler:

Her om dagen satt jeg og mamma og så på salmer forresten. Har funnet ut at vi vil høre med presten og organisten om vi kan bruke denne som en av salmene, selv om det jo ikke er en salme. Synes den er nydelig, og at teksten passer i en vielse! :Nikke:

Mamma har forresten kanskje ordna forsanger til kirka! Krysser fingrene for at hun takker ja! :jepp:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...