Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Tusle er tilbake :hoppe: :hoppe:

Hi hi, en søt liten minidina eller miniælen :nigo:

Ja, tiden flyyyyyyyyr!! svosj sier så er dagen her.. syns ikke det er lenge siden det stod 7 mnd på tickern min... skulle gjerne hatt ett par mnd til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiden raser av sted :Nikke: Når vi satte dato var det 2år og litt over 1mnd til vi skulle til pers... Nå er det bare 10mnd :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du blir gravid nå har du baby når du gifter deg :jepp:

:fnise:

...eller hvis jeg blir gravid nå, så kan det være jeg føder under vielsen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
...eller hvis jeg blir gravid nå, så kan det være jeg føder under vielsen... :sjenert:

Da kan du jo kombinere bryllup og dåp på en gang! Ingen dum ide :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:riste:

Bryllupsdagen er min og bare min!!! :lur:

Skal ihvertfall ikke dele den med en liten skrikerunge! Kan til nød dele dagen med han godeste, men det er bare fordi han er en nødvendig forutsetning for at jeg skal få gifta meg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En aldri så liten nødvendighet det der, Mazilla :fnise: Brudgom er kjekt å ha liksom :ler:

Takk for hopping, Miso, koselig å være tilbake også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da bruker de fortsatt bleier og kan gå og rører alt... Min skal være 18 slik at den kan flytte ut med en gang :rødme:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. når du sier det så er jeg nok enig... 18 åringer er helt bedårende altså, huden... håret... klærne - *sukk* nusselige! :rødme:

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha dem ferdig som baby og bare få dem gitt til meg jeg :jepp: vil ikke føde dem, bare få dem på sykehuset :jepp: om en stund!! ha en søt liten kul en liten periode og så kan jeg bare få en ferdig på sykehuset!

har blitt så mye mer fornøyd med kroppen min etter at jeg begynte å trene så mye, så jeg vil ikke gjøre noe med den på en stund :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil jeg være med å se.. :jepp:

Da kan du jo kombinere bryllup og dåp på en gang! Ingen dum ide :ler:

Dåp bare minutter etter fødsel?? :klø: DET er sjelden begivenhet. :ler: Men alt er vel mulig... :)

Her blir det iallefall dåp og bryllup samme dag siden familie og kjente kommer fra hele landet.. Og Babymelona er ca 4 mnd gammel når bryllupet står! Helt ok dåpsalder det vel??

Dumt å invitere røkla hit igjen bare mnd etter bryllupet. Og når to ting skjer på en gang, kommer vel flere... Og billigere blir det også. De spiser vel ikke for to begivenheter? Og lokalet rommer både dåp og bryllup. :fnise:

(By the way; Den nye bryllupsdatoen ble satt 10 dager før jeg fant ut om graviditeten. :gjeiper: Så det har ikke noe med selve Babymelona å gjøre, det var bare en flott tilfeldighet..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da bruker de fortsatt bleier og kan gå og rører alt... Min skal være 18 slik at den kan flytte ut med en gang :rødme:

:skratte:

Hehe... ikke heeeeelt klar for barn enda kanskje..?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så irritert på meg selv for tida... Fant drømmebrudeskoa i Bergen i vår, men hadde ikke penger da... At ikke jeg tenkte på å ta penger fra bryllupskontoen!! :kjefte:

Har aldri sett de igjen, og har ikke sett noen andre jeg liker... De var bare så nydelige... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...