Mazilla Skrevet 26. september 2008 Forfatter #781 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg som trodde jeg var den eneste som målte tid i svangerskap!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. september 2008 #782 Del Skrevet 26. september 2008 Det er fler av oss altså Måtte jo bare måle i det, siden det er ganske nøyaktig 9 måneder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. september 2008 #783 Del Skrevet 26. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. september 2008 #784 Del Skrevet 26. september 2008 vedig grei måte å måle ni mnd på da gjør det selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. september 2008 #785 Del Skrevet 26. september 2008 Hvor langt svangerskap er det til du skal gifte deg da Miso?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. september 2008 #786 Del Skrevet 26. september 2008 :sjokk: :skratte: ett kort ett!!!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 26. september 2008 #787 Del Skrevet 26. september 2008 Bare innom med en liten helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #788 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har lyst til å gifte meg nåååå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #789 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. september 2008 #790 Del Skrevet 30. september 2008 Og jeg er så glad for at det er 9 måneder til,skulle gjerne hatt enda fler, so much to do in so little time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #791 Del Skrevet 30. september 2008 Mye å gjøre her også, men det var ikke det jeg tenkte på nå... Jeg vil helst ha bryllupsdagen her og nå, og at alt av forberedelser er gjort og i boks! Selv om jeg forsåvidt gleder meg masse til planlegging også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2008 #792 Del Skrevet 30. september 2008 Den tiden går kjempefort... (håper jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. september 2008 #793 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, det er greit Hvis alternativet var å ta i mot en fiks ferdig pakke kunne jeg godt ha giftet meg i går jeg altså Men, det er jo morro å planlegge da, også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #794 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg liker egentlig tanken på at jeg har noe å glede meg til, så sånn sett kunne jeg godt ha gledet meg enda lengre jeg Når jeg er blitt gift så har jeg liksom ikke den gleden å glede meg til lengre... Selv om det sikker kommer andre ting å glede seg til, så er det ikke bryllupsdagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #795 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg liker også å ha noe å glede meg til, men innimellom så gleder jeg meg så mye at jeg skulle ønske dagen bare kunne komme! Men mamma sa til meg en gang jeg var liten og gleda meg til jul at ventetida er halve gleden, og at det er derfor vi har advent... Sånn sett er vi inne i en lang bryllupsadventstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #796 Del Skrevet 30. september 2008 Kanskje jeg skal begynne å tenne lys hver søndag..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #797 Del Skrevet 30. september 2008 kanskje det ja?? Eller hver lørdag siden det er en lørdag vi venter på? Det hadde blitt en fin tradisjon Så kan vi finne ut hvor mange lys vi må ha så kan vi telle ned lysene For ukene flyr jo avgårde så det må jo gå enda fortere enn å telle månder??? eller svangerskap for den saks skyld Jeg holder en knapp på å telle uker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #798 Del Skrevet 30. september 2008 Blir kanskje litt sært å tenne en haug med lys hver lørdag, spesielt til sommeren når det både er maaaange lys og lyse kvelder, men pytt sann! Tradisjoner er en bra ting, de kan man vel ikke få for mange av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #799 Del Skrevet 30. september 2008 Nesj... jeg er for å tenne lys på lørdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 30. september 2008 #800 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har ikke lyst til å gifte meg NÅ... Jeg vil da måtte ha på meg flisgenser, joggebukse, og (deilige myke) ullsokker.. My husbond to be - hadde giftet seg i Stabækdrakta si.. (Den ER jo tross alt ganske fin da, men likevel..) Bryllupsmiddagen hadde bestått av en kopp (kakao) og presten hadde vært en 13 år gammel hund :klø: Bukett? Tja - jeg har jo endel orkideer uten blomst å velge mellom.. (jeg får bare ikke til de blomstene !!) Men det er jo litt lenge til da, men faktisk under to år nå !! Jeg blir forresten med på lørdagslys Men er det sånn at man må ta et nytt lys per lørdag :klø: Isåfall burde jeg kanskje drøye det litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå