Anamelona Skrevet 21. september 2008 #761 Del Skrevet 21. september 2008 HÆPPI BØRSJDEJ TU JU HÆPPI BØRSJDEJ TU JUUUU.. HÆPPI BØRSJDEJ TU MAZILLAAA... HÆPPI BØRSJDEJ TU JUUUUUUUU... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. september 2008 #762 Del Skrevet 21. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2008 Forfatter #763 Del Skrevet 21. september 2008 Takk folkens!! Har hatt en kjempekoselig dag! Gleder meg til tirsdag, for da skal jeg innvie mine nye spinningsko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2008 Forfatter #764 Del Skrevet 22. september 2008 Suite til bryllupsnatta er i boks!! Vi får roser, musserende vin og frukt når vi kommer, og frokost på rommet dagen etter... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2008 #765 Del Skrevet 22. september 2008 Så stas!!! :rødme: for suite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. september 2008 #766 Del Skrevet 22. september 2008 Mazilla.. Jeg har klippet meg i fingeren på jobb i dag.. Det er vondt Også bløøde jeg så masse... nesten så jeg kunne :dåne: ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2008 Forfatter #767 Del Skrevet 22. september 2008 Næmmen uff da dinemor! Håper det går bra og at fingeren blir fin igjen fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. september 2008 #768 Del Skrevet 22. september 2008 For bryllupssuite! Herlig med luksus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2008 Forfatter #769 Del Skrevet 22. september 2008 Gleder meg allerede jeg! Selv om vi sikkert kommer til å være helt skutt innen vi kommer dit.. Men vi trenger jo ikke å være ute før kl 14 dagen etter da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. september 2008 #770 Del Skrevet 22. september 2008 Fingeren min får det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. september 2008 #771 Del Skrevet 23. september 2008 Grattis med bryllups suite i boks :rødme: så romantisk med sånn service på rommet, det vil jeg også ha men kjærer klarer aldri å få somlet seg til å ringe!! får mase litt mer på han!!! men så bra dere har den i boks så luksus å kunne sjekke ut sent dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. september 2008 Forfatter #772 Del Skrevet 23. september 2008 Det var faktisk han godeste som ordna det! Han som har ringt rundt og skaffa priser på de forskjellige hotellene, og han som booka det vi valgte! Gutten min tar ansvar!! :dåne: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. september 2008 #773 Del Skrevet 23. september 2008 Så bra at Mazzimannen tar ansvar :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 24. september 2008 #774 Del Skrevet 24. september 2008 Hei Så kosleig med hilsen i boka mi Godt du ikke kom for sent på skolen pga meg ja Her ser det ut som du ligger godt ann med planleggingen ! Hurra for bryllupsnatta er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. september 2008 Forfatter #775 Del Skrevet 25. september 2008 Joda, ligger greit nok an her! Selv om jeg føler jeg ligger et stykke bak endel andre som skal gifte seg på samme tid! Mange har jo klart antrekk, fargetema, invitasjoner, meny og mye annet! Men men, selv om andre har det klart behøver jo ikke det bety at jeg har dårlig tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. september 2008 #776 Del Skrevet 25. september 2008 du har ikke dårlig tid!! alt ordner seg, det sier i hvertfall kjære når jeg prøver å fortelle at ting haster.. "alt ordner seg" så da gjør det vel det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. september 2008 #777 Del Skrevet 25. september 2008 Vi har kjempegod tid enda Mazzi Mange har planlagt bryllup på langt mindre tid enn vi har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. september 2008 #778 Del Skrevet 25. september 2008 noen har klart det på en uke, selv skjønner jeg ikke helt at det går!! :klø: men man kan visst gjøre det!! Skulle gjerne hatt tre, fire mnd igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. september 2008 Forfatter #779 Del Skrevet 25. september 2008 Dere er gode dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. september 2008 #780 Del Skrevet 26. september 2008 "Godt" å lese at det er flere som ikke har alt klart enda, blir litt roligere i hjertet da Det er jo fremdeles endel tid igjen, over et svangerskap Gleder meg til å følge med videre i planleggingen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå