Mazilla Skrevet 16. september 2008 Forfatter #721 Del Skrevet 16. september 2008 Ideell for jobben han ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. september 2008 #722 Del Skrevet 17. september 2008 firma vokser og vokser, dette lover veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2008 Forfatter #723 Del Skrevet 17. september 2008 Søte gutten min spurte nettopp om vi kan sette oss ned og planlegge bryllupet litt på fredag! Hadde vært riktig så søtt om det ikke hadde vært for at han fulgte opp med å hviske "smisk smisk"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #724 Del Skrevet 18. september 2008 Mazzimannen har skjulte motiver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. september 2008 #725 Del Skrevet 18. september 2008 Min mann sa i går at han var ikke intressert i å planlegge så mye bryllup han Han mente at jeg bare skulle gjøre det fordi at det var jo størst dag for bruden uansett.. Tenk å ha en sånn instilling?? Jeg ble lei meg jeg, for jeg hadde jo trodd at kansje dette var noe han ville ta del i og at det skulle bli vårt bryllup og ikke bare mitt liksom.. Men jeg ble sinna og hevet stemmen pittelitt og sa at jeg ville at han skulle være intressert hvis ikke kunne vi gi f*** i hele greia... Og da ble han mere med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #726 Del Skrevet 18. september 2008 Stakkars Dina skjønner godt at du ble lei deg, og du hadde all rett til å heve stemmen til han!! man skal ikke ha en sånn innstilling til bryllupsdagen, det er begges dag og han er like mye ansvarlig som du er!! Han bør ikke si sånn for han vet jo hvor viktig denne dagen er, og den bør bety like mye for han.. fy fy, Ælen!! Dina, han skjerper seg nok når du sier det til han nok ganger, det gjorde min.. men husk at du har oss som elsker bryllup og planlegging og vil gjerne hjelpe deg, selv om det ikke er det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. september 2008 #727 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Jaaa, jeg regner med at han kansje blir å involvere seg litt mer når det blir litt nærmere... Jeg fortalte han at vi skulle sende invitasjonene ut til påska og da tror jeg at det kansje gikk opp for han at det faktisk ikke er så lenge til.. <--- Ælen. Men ha sa han skulle hjelpe meg Idag skal vi dra e tur til nabobyen etter jobb å kjøpe litt greier til PC'en og litt malingskoster og ruller.. må ha ny router og så må jeg ha mus til bærbaren min... Så da skal jeg dra han inn på dressmann en tur samtidig Det ligger i det samme senteret vi skal til Endret 18. september 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #728 Del Skrevet 18. september 2008 luringen Hvis det er noe trøst så har Misomannens interesse vært fraværende den siste tiden... Skjønner meg ikke på menn jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. september 2008 #729 Del Skrevet 18. september 2008 Dumme manner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2008 Forfatter #730 Del Skrevet 18. september 2008 Kanskje Ælen bare trodde du ville planlegge alt selv? :klø: Noen gutter tror jo bryllupsdagen er noe jenta har planlagt siden barndommen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. september 2008 #731 Del Skrevet 18. september 2008 Da er Ælen teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #732 Del Skrevet 18. september 2008 Da er manner teite det er dems bryllupsdag også!! mannfolk!!!! De trenger ikke å bestemme så mye, egentlig bare betale og komme med forslag til ting.. og ordne det de får beskjed om nei da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2008 Forfatter #733 Del Skrevet 18. september 2008 Du får snakke litt vett i han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #734 Del Skrevet 18. september 2008 Kanskje man må gjøre med dem som med småbarn, sette seg ned sammen med dem og forklare hva som skjer, hva de skal gjøre og når de skal gjøre det! Å så kan man gi dem små premier når de gjør noe bra eller av eget initiativ nei, der er den igjen :dåne: himmel og hav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. september 2008 #735 Del Skrevet 18. september 2008 Stjerne i boka til mannen som gjør noe bryllupsrelatert Og nrå han får 5 stjerner, venter det noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #736 Del Skrevet 18. september 2008 surprise surprise :lur: hehe, en fin måte å få dem motivert på da fikk ny ide til julekalender til kjære nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. september 2008 #737 Del Skrevet 18. september 2008 Fortell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #738 Del Skrevet 18. september 2008 Tidligere har han fått små pakker, men i år kan det hende det blir en små erotisk julekalender :lur: får finne på noe spesielt siden det er hans første jul som gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. september 2008 #739 Del Skrevet 18. september 2008 Du fpr kjøpe han en porrfilm å gjemme i luke en så har han underholdning hele adventen Så får du tid å gjøre unna julevasken... Sånn bruker vi å gjøre det Nei æææææsj som jeg tuller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2008 Forfatter #740 Del Skrevet 18. september 2008 Dere forurenser boka mi! (og det er helt greit! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå