Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Mazzi er her nå!

Trenger ikke bryllupsplanleggingsbok lenger fordi dinedama og miso og gjengen er bryllupsplanleggere for meg! Vi har starta et firma, BUB, som tar på seg hele jobben med å planlegge! Det eneste kravet er at de som benytter firmaets eksellente tjenester har nok penger! :lur:

Firmaet har jeg fått med meg... Men jeg er visst ikke så flink til å lese mellom linjene og legge sammen 2 og 2.. :fnise: men da var det oppklart da.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov som en stein i natt jeg, det var deilig! Våkna uthvilt klokka halv ti og stakk på trening! :trene: Nå er kroppen litt gele, men det er egentlig deilig det og! :fnise: Har spist litt med han godeste + sett litt på The Wire, nå må vi snart gjøre oss klare til den store grendehusfesten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig noen her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sjenert:

Håper dere får en knallfin fest :jepp:

sitter hjemme å kjeder meg litt.. :sukk: liksom ikke noe å finne på noe idag!! ja ja.. sånn er det vel av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg være med på fest?? :sjenert:

Hadde vært litt moro å drikke seg snydings altså... Etter at kvalmen faktisk har gitt seg nå, så er det mye som frister. Jeg er jo ikke alkoholfiksert i det heeele tatt, men det er nå gøy å være møkings en sjelden gang?? :fnise:

Men!!! jeg hadde vel vært en liten festbrems jeg, som ikke kan drikke! Mange synes det er gøy å være edru på fest/byen, og se hvordan "alle de andre driter seg ut" Jeg for min del synes det er noe av det kjipeste som finnes.. :dåne: En ting er å selv være full og gal, men å være vitne til det, det er som å se en innspilt scene med Pelle Krogstad fra Hotel Cæsar.

Anyway..Da slipper jeg iallefall å være redusert imorgen. Blir aldri fyllesjuk, men redusert; :jepp: Typisk...

Nei, kos dere, alle dere som skal på flatfylla idag!

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ikke barebare å være gravid skjønner jeg! :fnise:

Det var ikke så veldig stas der vi var, så vi bestemte oss for å ta det siste toget i går kl 23 istedet for å håpe på at festen tok seg opp, og ta morratoget i dag halv ni! Tror det var en lur avgjørelse! :ler:

Hadde egentlig tenkt å ta en liten bytur da vi kom hit litt før midnatt, men da var vi så trøtte og kalde at vi stakk hjem til senga istedet! Deilig, ikke minst med tanke på formen i dag! :Nikke:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke barebare å være gravid nei, Mazilla, men herregud det er så verdt det.. :hjerter_rundt: Jeg klarer å ofre det meste jeg... For Babymelona. Men bestilt spekemat til fødestua, det har jeg gjort. (Hvertfall bedt kjære om å ta med litt.. :ler: Og kjeks med Brie-ost.. :sikle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Da blir det et etegilde uten like med spekemat, brie og hele pakka så fort Babymelona er ute, tenker jeg! :fnise: Det går ikke i melka det da? :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Da blir det et etegilde uten like med spekemat, brie og hele pakka så fort Babymelona er ute, tenker jeg! :fnise: Det går ikke i melka det da? :klø:

Store planer om å pumpe meg så jeg kan ha etegilde... Så skal jeg amme.. :ler:

Tror ikke det er så ille med amming, som ved graviditet. Men det får vi se an... Tar det som det kommer. Leste forresten istad at man kan spise Brie så lenge den er ferskest mulig++ Så jeg må sjekke det ut.. Har mine tvil, men skal iallefall se.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...