Niennah Skrevet 22. april 2008 #101 Del Skrevet 22. april 2008 Kor det går det hær? Er det noe lumskt med msn`en din? Fikk en link sånn plutselig u c. Håper du har en finfin tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. april 2008 #102 Del Skrevet 22. april 2008 Scorpis har virus hun, det er flere som har fått sånn link... Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 22. april 2008 #103 Del Skrevet 22. april 2008 Tsk tsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 27. april 2008 Forfatter #104 Del Skrevet 27. april 2008 Tsk-tsk kan du så gjerne si! Hmpff.... Har jo selv fått den sjitn av noen ..åj, fikk besøk - kommer straks tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 29. april 2008 #105 Del Skrevet 29. april 2008 Innom med en Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 30. april 2008 Forfatter #106 Del Skrevet 30. april 2008 Innom med en Håper alt er bra med deg!Heii snuppsi Joooda, alt er bare bra her i gården! Vi har fått våååååååår her oppe i steinrøysa (pinadø på tide) med og varrrrrmt vær (ja relativt da) så man blir jo nesten litt våryr Stakkars mannen min som har masete og ønete kone Jobber fortsatt 50% og det går fin-fint. Ingen vondter eller au-au'er i mage/livmor/arrvev og det er nesten som en litt ny verden må jeg si. Tenk - i morgen er det mai allerede!!! Hvor har disse månedene blitt av hen?! Nei, må hive seg over litt arbeidsbunker *hente seg en kopp kaffe først* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. april 2008 #107 Del Skrevet 30. april 2008 Månedene flyr. Satt og tenkte på det idag, bare 6 uker til jeg skal ha sommerferie :dåne: Og nå skal jeg bare nyyyyyte at våren har inntatt trøndelagen og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #108 Del Skrevet 1. mai 2008 ....og det er UNDER 2 mndr til vi skal på ferie!! Synes ikke det er så himla lenge siden vi bestilte flybillettene jo! Håper på godt vær i sommerferien men det må være levelige temperaturer. Ellers kommer jeg til å gå ned for telling 1. mai har blitt "feiret"....vel, på verandaen. Ikke noe palore- eller toging i byen. Leieboer'n i 1. etasje har holdt et svare leven og det igjen har gitt meg litt..uhm...ubehag Måtte legge meg på sofaen her i formiddag og bare ta livet med ro. Er gått over nå da, men det var jo litt dumt at fridagen ble slik. Jaja... Tøtta vår har skolefri i morgen og er invitert på hyttetur ilag med en klassevenninne. Skal ikke lange biten unna byen, bare vel 40 min kjøring. Men, det skal bli godt med barnefri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. mai 2008 #109 Del Skrevet 3. mai 2008 Har sittet her og lest meg igjennom dagboka di...og både grått en skvett og ledd litt! Var "på gamle tomter"..havner ofte her uten å egentlig mene å skulle hit..du skjønner jeg hadde dagbok her i maaange år..og har nylig flyttet til et annet nabolag jeg ikke er helt fortrolig med Som sagt havner jeg ofte her, og da hender det jeg leser litt her og der..nå fant jeg dagboken din, og ble sittende! De første sidene var veldig sterk lesning, men jeg synes samtidig at det er utrolig flott at du klarer å dele din historie - på godt og vondt! Jeg er stum av beundring over hvor godt dere har klart dere igjennom alle strabasene, det må ha vært et enormt arbeid å jobbe seg igjennom alt det vonde og komme ut med beina plantet på riktig sted! *bøyer meg i støvet* Du skriver så godt at jeg føler jeg har kjent deg lenge etter å ha lest disse sidene! Kommer til å følge deg videre, det er sikkert!! Er glad for å høre at dere blir så godt oppfulgt denne gangen, det har alt så si egentlig...! Legger igjen en god og håper du får en fin-fin gravid-lørdag sammen med mannen din! (så dere skulle være alene i helgen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #110 Del Skrevet 4. mai 2008 Madden!!?? Næmmen! Så koselig å "se" deg i boka mi Tusen takk for varme ord. Satte stor pris på det. Don't be a stranger Ja, 4. mai 2008 går snart på hell... 4. mai 2007 var for å si det mildt, et døgn som var veldig merkelig, uvirkelig og veldig forvirrende. Vi - min familie og jeg - var både redd, engstelig, usikker på hva som skulle skje videre og i sjokk. Dette kunne rett og slett ikke skje!! Men, det gjorde det jo som dere vet... 1 år har gått siden jeg gav fødsel til ei nydelig lita jente på litt over 3 kg. Men hun fikk jo ikke leve mer enn ett døgn. Året etter har vært fyllt og fullt av mye inntrykk, uttrykk, følelser, tanker...ja, alt på èn gang noen dager. Men vi har jo klart å stable oss på beina og har det i dag helt ålreit. Forholdet mellom min mann og meg har iallefall ikke blitt skadelidende av at vår datter døde. Har det blitt noe, så er det sterkere Det at vi nå er gravid på nytt gjør også dette "jubileum" ikke fullt så vondt. Jeg tør nesten ikke tenke på tanken om vi f.eks skulle hatt problemer med å bli gravid. Husker jeg før jul tenkte "oh, gruer meg til 4. mai..." men etter nyåret har ikke denne dato'n blitt så "farlig" som først antatt og fryktet. Mye er nok pga min lille leieboer i 1. som plasker rundt Vi dro på kirkegården i ettermiddag. Det striregnet og været viste seg seg overhodet ikke fra sin beste side, men det gjorde ikke noe egentlig. Vi tre sto fremfor graven til jenta vår, holdt hverandre i handa og gav hverandre gode klemmer. Jenta vår på 10 sier så "gleder meg til i august når jeg skal få en lillesøster eller bror som jeg faktisk kan få klemme og gi en kos" Morgendagen kommer nok også til å bli litt spesiell, men jeg frykter den ikke så mye som jeg først trodde jeg kom til å gjøre. Det var veldig godt å være på kirkegården og besøke Ingrid i ettermiddag. Hun kommer alltid til å være en del av oss og familien, og når babyen jeg nå bærer på blir født og blir stor nok, skal h*n også få vite om sin storesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 4. mai 2008 #111 Del Skrevet 4. mai 2008 Mange minner og følelser. Må bare få gi deg mange gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. mai 2008 #112 Del Skrevet 4. mai 2008 Mange gode klemmer til deg, Scorpina Tenk at det er gått ett år allerede. Skjønner at det er mange tanker og følelser disse dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. mai 2008 #113 Del Skrevet 5. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 5. mai 2008 #114 Del Skrevet 5. mai 2008 Legger igjen en stor klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. mai 2008 #115 Del Skrevet 7. mai 2008 Innom med en god jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 7. mai 2008 #116 Del Skrevet 7. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mai 2008 #117 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) *venter spent på hvordan det går på UL* Endret 7. mai 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #118 Del Skrevet 9. mai 2008 Takk for alle 'er jenter Jo, jeg har vært på ul og den gikk greit. Jeg har hatt litt bekymringer for at magen vokser helt skjeivt. Seriøst...den ser ikke vettig ut!! Mine "skrekkscenarier" var at babyen ikke ville få nok plass for å vokse pga et arrvev som ikke lot seg strekke "langt nok", hadde jeg nær sagt. Det ligger jo foran livmora så... -Jeg går ikke her fra før du gir meg en god forklaring, og skjærer ut i papp for meg at jeg tar feil!! Legen var tålmodigheta sjøl og forklarte -og beroliga - meg at arrvevet ville strekke seg godt nok til at babyen ville få god plass til å vokse, according to the manual Ul'en viste en baby som hadde party-party virka det som. Sprella og sparka. Etter at alle målinger og slikt var gjort sprø jeg "ser du hva det blir??" Han hmm'et litt og pekte så på et punkt på skjermen og sier "det der...der ser vitterligen ut som testikler" Ergo - baby med tut!! Jenta vår ble først veldig glad når jeg fortalte om hva som ligger i magen, men så kom det spontant "men åhh, lillebrødre bruker BESTANDIG å rote i sakene til storesøstre! Det gjør nemlig lillebroren til Julie!!" Ja, er det ikke det ene - så er det jaggu det andre... Ny kontroll 18. juni. Passer bra - 10 dager før vi reiser på ferie!! :-D Datoen for selve ks'et ble ikke satt nå. Avdelinga har ikke fått tildelt opersjonstid/dager men jeg vil bli tatt i kalenderuke 33 - min uke 38. Dvs at jeg kanskje blir lagt inn 11. august - og snitta 12...eller no sånt. Det er litt rart å tenke på... Bare 3 små måneder til sånn bortimot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cascabel Skrevet 9. mai 2008 #119 Del Skrevet 9. mai 2008 Nei, hei du! Erru her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mai 2008 #120 Del Skrevet 9. mai 2008 12.???? Hallo! Den der lille mannen skal ut den 10 *nemlig* Så den får du sende klage på Men så herlig med en gutt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg