Gå til innhold

Tanke-og venteboksen


Scorpina

Anbefalte innlegg

Ja kanskje det er fingrene :Nikke: Enda så har jo ikke gutten snudd seg helt, så han surrer vel rundt hehe...

Ja jeg er blitt veldig glad i William (blir bare det som brukes i hverdagen da) Skulle sjekke det opp litt og fant ut at det har navnedag, i dag faktisk <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> William betyr også ivrig kriger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Urghh... :sprettoy: formen er ikke sånn heelt i hundre og vi skal ha sånn halvdagsseminar på jobben fra kl 12 + båttur etterpå. Nice...

Også nå sliter jeg med å finne bukser som passer!! :sur: Makan!!

...også er sola borte!! Hmpff!!

MEN - i morgen skal jeg møte C. ei venninne som har flytta til sånn ca midt i landet. Har ikke sett henne på 4 år så jeg gleeeeder meg til å se henne igjen!! DET blir koselig. Hun er i byen i forbindelse med sin kusines konfirmasjon så jeg klarte å bli skvisa inn på ballkortet hennes hehe... Og kl 1715 i morgen skal jeg se SATC-filmen!!! Juhu!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuu....long time, no see.

Håper du berger deg greit gjennom seminar og båttur.

Du er jo snart 30 uker jo :hoppe: Detta har jaggu gått fort.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sette en hårstrikk mellom knappehullet og knappen i bukse di :fnise: leieboeren begynner å ta seg til rette skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sette en hårstrikk mellom knappehullet og knappen i bukse di :fnise: leieboeren begynner å ta seg til rette skjønner jeg.

Du, den variasjonen har jeg måtte ty til for leenge siden :ler: Bukse med strikk i livet og bukse med hårstrikk i knappehullet er alfa og omega når magan begynner å velte seg utover ja :fnise:

Turen idag var bare knallbra!! Været var no så som så men det var relativt vindstille, opphold og sola titta fram her og der. Tøffa utover fjorden og noen prøvde seg på fiskelykken. Var stort sett skrei og noen torsk som bet på kroken men det var jo knapt nok verdt å gi til katter så fisken ble kasta tilbake der den kom fra.

Også maten....uhm!!! Nyyydelig koldtbord!! Laks, røkt skrei, barentsskinke, reker, hjemmelaga majones med hvitløk, uten hvitløk, godt brød, salat og heeerremin som vi åt!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, og jeg ble jo ikke sulten :sikle:

Har du forresten sett sjarmtrollet mitt i det siste? Jeg er flink til å skryte ja :fnise:

Nå er det ikke lenge til du kan snuse inn deilig babylukt :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh så skjøøøøønn!! :hjerte: og lik broren sin!? Wow!! Ja det er ikke lenge igjen til vi får baby i hus. Det har vært en lang vei. Jeg føler jeg har vært gravid i 2 år nærmest. Akkurat som elefantene hehe ;)

Det har bare med å gå bra denne gangen - jeg orker IKKE å gå gravid flere ganger! Sånn er det med den saken!

Idag er det faktisk bare 3 uker igjen til vi skal på ferie :-D Ghuhh det skal bli goooodt!! Formoder været holder seg i costa del Danmark ;) Har planer om å dra til Hornbæk og stikke innom en spesiell butikk der og kjøpe noen sko :sjenert: Kjøpte et par der i fjor og de skoa er bare såååå gode å gå i! Har nesten slitt de ut. Koster litt - MEN de er italienske og veeeldig gode på beina!! Dessuten synes jeg pinadø jeg har fortjent det hehe :sjarmor:

Er heller ikke såå lenge til jeg skal ut i permisjon. Fredag 14. juli er min siste dag.

Åh, nå kjenner jeg leieboer'n danser tango i 1. etasjen :ler: Så mye spark og rulling hit og dit. Skal forresten på glucosebelastning til uka. Tok sånn glucosetest i fjor. Jækk sier jeg bare! Får vel samme resultat som da òg; ingen symptomer eller tendenser til diabetes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt misunnelig når noen nevner Danmark i år jeg :grine: Jeg vil og dit, men orker ikke med liten baby. Men neste år :mrgreen: Da spørs det om vi tar en Scorpis med fly+leiebil. Høres jo så lettvint ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så misunnelig jeg blir når folk reiser bort på ferie. :ler:

Vi holder oss hjemme, men får prøve å ta noen småutflukter hist og pist i helger og når sambo tar ferie. Regner med han begynner ferien litt før terminen, MEN så har jeg jo bestilt at hun skal komme en ukes tid før termin såh...jaja. ;)

Har begynt å planlegge NESTE års sommerferie, jeg. ;)

Går elefanter gravide i to år?? Er det sant? Glad jeg ikke er elefant - selv om jeg føler meg som en minielefant. :ler:

Føler jeg har gått gravid litt lengre enn jeg har jeg også. Ikke 9 måneders svangerskap, men 11-12 pga du vet hva. Men men, sånn er nå det, og nå er det ikke lenge igjen. Håper bare alt går bra både her og der. :)

Håper du har en finfin søndag. :klemmer:

Endret av Niennah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt misunnelig når noen nevner Danmark i år jeg :grine: Jeg vil og dit, men orker ikke med liten baby. Men neste år :mrgreen: Da spørs det om vi tar en Scorpis med fly+leiebil. Høres jo så lettvint ut.
Skjønner godt du ikke orker å reise i år med liten baby :Nikke: Men, til neeste år ja ;) Og ja - hvis du er som meg (laga for komfort :lol: ) så velger man fly OG leiebil!! Noe annet blir ikke aktuelt for oss iallefall. Vi har fått spørsmål om "dere kan jo bare kjøre nedover" Yah right.. Kjøre over 200 mil EN vei? I dont think so ;)

Hvorfor må du til glukosebelastning? Høres ulekkert ut.
Ulekkert og ulekkert..... Tja... GODT er det iallefall ikke! :sprettoy:

Jm sa det kunne være lurt å få sjekka at jeg ikke har utvikla sv.skapsdiabetes. Det kan jo i 'verste fall' bli litt trøblete, ergo er vi litt føre var og tar denne testen.

Ååh, så misunnelig jeg blir når folk reiser bort på ferie. :ler:

Vi holder oss hjemme, men får prøve å ta noen småutflukter hist og pist i helger og når sambo tar ferie. Regner med han begynner ferien litt før terminen, MEN så har jeg jo bestilt at hun skal komme en ukes tid før termin såh...jaja. ;)

Har begynt å planlegge NESTE års sommerferie, jeg. ;)

Går elefanter gravide i to år?? Er det sant? Glad jeg ikke er elefant - selv om jeg føler meg som en minielefant. :ler:

Føler jeg har gått gravid litt lengre enn jeg har jeg også. Ikke 9 måneders svangerskap, men 11-12 pga du vet hva. Men men, sånn er nå det, og nå er det ikke lenge igjen. Håper bare alt går bra både her og der. :)

Håper du har en finfin søndag. :klemmer:

Ja, eller 22 mndr ifølge denne linken ;)

Sier som deg; det er ikke lenge igjen så vi skal nok holde ut ja.

Helga har vært litt sånn bob-bob... Vondt i operasjonssåret som igjen medførte at det var vondt å sove natt til søndag. Lå og vridde meg og fant ingen god stilling. Argghhh!!!! Sovna, eller svima av mer eller mindre på morgenkvisten. Akk ja... Idag derimot har disse vondtene og plagene gått over så jeg håååper det bare var forbigående. Synes jeg har hatt nok nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! Denna kroppen er bygd for komfort....:ler:

:ler: Min også!

*litt sånn fin på det*

Må vel slite meg gjennom noen teltturer med barn etterhvert, med et stort smil rundt munnen, for at den/de skal oppleve det. ;)

Liker ikke teltturer noe særlig, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Innom og sier hei! :goodbye:

Ikke mange ukene igjen nå...og når du korter det ned med en dejlig Danmarksferie så går jo dagene i rekordfart! :)

Her har gråværet kommet for fullt igjen, og jeg undres på om vi har brukt opp sommerværet for i år! :ler: Kjipe greier..nå som jeg endelig har begynt å få ltit farge..iallefall på fremsiden! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Min også!

*litt sånn fin på det*

Må vel slite meg gjennom noen teltturer med barn etterhvert, med et stort smil rundt munnen, for at den/de skal oppleve det. ;)

Liker ikke teltturer noe særlig, altså.

Sender mannfolket på telttur jeg. Han og smurfen skal på telttur i marka i sommer. Spent på hvordan det går ja :ler: Jeg kan dra på telttur på camping, men ikke med barn :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telttur... that reminds me... Her før påske kom moder'n å besøk og hun hadde med seg noen bilder fra 'attenhundreogbrødmangel'....dvs når jeg var liten og søt. (nå er jeg bare...øh søt :fnise:)

Anyways - et par av bildene var tatt av meg og fader'n, på campingferie, i Sverige. Jeg var ikke gamle sneipen da, rundt 7-8 mndr gammel. Måtte spørre henne hvordan det var å reise på campingtur med liten baby og keep in mind; da fantes det ikke èngangsbleier. Bare tanken på å reise på ferie og holde et svare leven med å vaske og styre med bleier får det nesten til å svimle for meg :dåne: Men, moder'n syntes de hadde hatt en stråålende ferie. Jeg hadde hatt det helt konge. Krøp rundt, knaska i meg både sand og anna rare greier. Gnog på en kongle og skulle til å bli kompis med en maurtue før moder'n fant ut at det var på tide å sveive inn den eventyrlystne babyen (les: yours truly) !!! :fnise:

Jadda du :lol:

Ikke mye 'hysteri' ute å går der nei med alt som kunne være potensielt faaarlig nei ;)

MADDEN :-D Så hyggelig å sjå dykk att ;)

Jo, her springer tiden av gårde. Heldigvis. I morgen onsdag er det bare 8 uker, sånn ca, til jeg skal kuttes og skjæres i.

Har litt sånn au-au'er i høna mi :forvirret: Kjennes ut som om jeg har ramla ned på et gjerde. Ousch!!! :sprettoy: Gakker når jeg går og ser virkelig ut som Dolly Ducks (store) halvsøster :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madden

Huff...hørtes rimelig ukomfortabelt ut!

Syns forresten navnet var nyyydelig, det glemte jeg jo å kommentere på sist jeg var innom! :hjerte: Tygger dere fremdeles, eller har det kommet flere forslag på bordet?

Fikk noen artige bilder i hodet av liten baby på campingtur ja.. :ler: Menneh...med tøybleier!?! :dåne: Skjønner at vi er litt for godt vant med comfort og lettvinte løsninger! :ler: Hadde fått spader bare ved tanken! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med høna? Har du utsatt den for noe ?
Om jeg har utsatt den for noe? Nei, ikke annet enn at det vokser et lite menneske inni meg som blir større og presser på saker og ting :lol: Det er en miks (hadde jeg nær sagt) av bekkenløsning og annet småsnadder som gjør at området 'nerri høggan' blir ømtålig. Jeg formoooder det går over når leieboer'n har flytta ut!! :Nikke:

Huff...hørtes rimelig ukomfortabelt ut!

Syns forresten navnet var nyyydelig, det glemte jeg jo å kommentere på sist jeg var innom! :hjerte: Tygger dere fremdeles, eller har det kommet flere forslag på bordet?

Fikk noen artige bilder i hodet av liten baby på campingtur ja.. :ler: Menneh...med tøybleier!?! :dåne: Skjønner at vi er litt for godt vant med comfort og lettvinte løsninger! :ler: Hadde fått spader bare ved tanken! :fnise:

Næh, vi tygger vel egentlig ikke lenger, og ingen flere forslag er blitt lagt fram. Både min bedre halvdel og jeg er veldig fornøyd med navnet pr d.d. Mamma fortalte meg noe og det er litt artig; kona til William het Anna - det samme som vår jente heter :) Med alle tilfeldighetene, navnedag på vår bryllupsdag bl.a så ligger det nærmest opp i dagen at gutten vår skal få det navnet.

Skal klippe meg på fredag. Åååååh det skal bli godt!! I hvert sv.skap jeg har hatt har hormoner og alt som hører med, gitt hårveksten min en kraftig boost! Ja, ikke bare hår men negler også. Venninna mi (som faktisk er frisøren) mista nærmest sitt hår under sine sv.skap. Snodig hvordan en graviditet kan utarte seg for den vordende mor.

I morgen skal jeg først på jm-kontroll. Så jobb og etter det skal jeg kjøpe blomster og ordne grava til pia vår :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh...ja her har man ikke vært på ei stund :sjenert:

Ålrait - ul-kontrollen i dag ble gjennomført med bravur!! :) Glucosebelastninga i forrige uke ble også tatt - og bestått med bravur. Alt i alt står det bare bra til med leieboer'n min!! Legen regna ut og kom fram til at han ligger helt i midten av tilvekstgrafen og både han og jeg var godt fornøyd med det. Jeg fikk iallefall grønt lys for å reise på ferie.

Neste kontroll blir like etter at vi er kommet hjem.

Han, legen altså, skulle sende kopi av journalnotatet fra idag som henvisning til føden så da formoder jeg at en innkallelse til ks vil ligge i postkassa (håper jeg) når vi kommer hjem fra ferie!!

Åh, nå er det ikke lenge igjen....

Jeg har to dager og 1 uke igjen før jeg går på ferie. Så to uker ferie - jobbing i èn uke og så går jeg ut i de tre obligatoriske tre ukene og så...såååå skal jeg legges inn for ks :-D

Det blir....*telle på fingrene* ..øh 6 - seks - uker igjen?!??!?!

Dærsken!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...