Gå til innhold

Tanke-og venteboksen


Scorpina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Njæhh...har ikke dato'n i skrivende stund men jeg forventer vel (egentlig) at det blir innleggelse rundt 14-15. august! Da er jeg nemlig i min 38. uke :)

Ålrait - da har man fått en etterlengta og høyst savna bærbar pc i hus!! :tommelopp: Det har vært 4 LANGE dager å vente!! Tror jeg logga meg inn på sporingsnummeret til Postens hjemmesiden tyve ganger iløpet av disse dagene :lol: Utålmodig? Neiiiiiida.....

Men nå er den altså i hus. Har lagt inn alle favoritter, direkte koblinger og annet snask. Oh salige lykke!!

Er alene i helga. Gubben og jenta vår (+ en venninne av henne) har dratt opp til vogna for helgen. Gubbelure skulle snekre og hamre litt på spikerteltet som vi skal få satt opp. Men stort sett skulle han bare slappe av og kose seg.

...og jeg skal koooose meg alene hjemme i helga :sjarmor: Niiiiiiiiiice!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, 14.-15. august er jeg laaang over, så da er det greit. ;)

De begynner med modning/igangsettelse på meg 8.august hvis det ikke skjer noe.

Grattis med laptop. :-D Passer jo bra at du er alene hjemme. ;)

Endret av Niennah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen av dere har tenkt å klekke den 10. august altså? Nei nei.....bare vær sånn dere *snurt*

:ler:

Men bare en uke til ferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja: Forhåpentligvis ikke (for min del) - selv om det er en fin dag, altså. ;) Men blir jeg satt i gang den 8.august så får vi se da.

Endret av Niennah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm! Tror du har falt bort fra "mine innlegg". Men nå er du på plass igjen. :lur:

Alt bra med dere? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ingen av dere har tenkt å klekke den 10. august altså? Nei nei.....bare vær sånn dere *snurt*

:ler:

Men bare en uke til ferie :hoppe:

For min del kunne jeg godt blitt snitta den 10.ende..meen jeg må bikke over 38. uke. Så da så ;)

Men monja - du og gubbelure kan jo planlegge 3. arving til å komme den 10. august :fnise:

Og jaaa - om en uke, på denne tiden, befinner vi oss i det smekkerlekre huset i costa del Danmark :-D Har jeg vist dere hvordan det ser ut? Ikke? Vel, slik ser det ut!

Muligens noe stort for bare 3 personer men pyyyyyytt. Blir jeg lei gubben og snorkinga hans kan han finne seg et annet soverom :fnise:

Hm! Tror du har falt bort fra "mine innlegg". Men nå er du på plass igjen. :lur:

Alt bra med dere? :kose:

Hei snuppsi :klem:

Joda, alt vel her oppe i det høye nord. Vagger og vokser, hadde jeg nær sagt hehe ;) Jobber fortsatt 50% og det går veldig greit. Har bare 2 uker igjen på jobb!! :overrasket: Uka som kommer og en uke etter ferien! Nå begynner det virkelig å nærme seg :tommelopp:

Hvordan er det med deg vennen?? :kose:

Endret av Scorpina
feil link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg. Overlegen på fødepol skrev faktisk bekreftelse på at jeg skulle taes 2 uker før det som var termindato, 29. aug - men det var ikke noe problem for arb.giver at permisjon starter 21. juli.

Hadde en snodig drøm i natt...

Drømte at jeg hadde født babyen, men når jeg skulle amme han så var han så...ja, stor. Minst 5-6 mndr gammel. Og ikke ligna han på hverken meg eller mannen min. Neida, han var lik venninna mi T. :klø: Det som er litt spesielt med T. er at hun og mannen holder på med IVF-utredning. Tenk om..... :overrasket: :-D

Vel, èn uke igjen på jobb før vi drar på ferie! ÅHHHH så godt det skal bli. Håper bare skrotten min, hofta og bekkenet mitt er snill med meg de to ukene vi er borte. Skal iallefall ha med meg gode og superfornuftige (og komfortable) sko!!

Men først; ny arb.uke!!! Og MASSE å gjøre!! Ah puh...

Endret av Scorpina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YeeeY!!! Jeg har fått dato ja!! :juhu:

Det er godt, og beroligende....og aldri så lite skrekkblanda fryd. Altså, jeg vet jo hva vi går til mht det å få barn og sånn - men det er vel helst en slags 'spenning' og sitring.

Gleder meg til å få sett hvordan leieboer'n min ser ut. I alle drømmer ligner jo han ikke på hverken meg eller gubbelure, så det er jo nesten jeg lurer på om jeg var til stede når arvingen ble produsert :fnise:

Småuggen i dag forresten... Svett, varm så vifta på kontoret står på nesten full fres. Skulle ikke klage men det er litt sånn ubehagelig. Og kvalm :forvirret:

Jaja, bare to timer igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

En drømmer en hel masse snodig som gravid...kan melde om drømmer der alt var dubbet til kroatisk (eller noe sånt..jeg skjønte iallefall ikke en dritt!! :ler: )

og en hel del andre rariteter! :fnise:

Så flott med fastsatt dato, nå kan du bare begynne å glede deg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg drømte så mye rart natt til i dag at jeg blir helt matt. Hvor henter jeg alt fra egentlig???? :overrasket:

Var hjemme i 12-tiden etter jobb i dag. Sjangla mot sofaen og schwima av før hodet nærmest traff puta. Og sov i nesten 3 stive timer. Herlighet som jeg sover! Venninna mi A. kom innom i dag med en kjempesøt sånn uro. Slik som står på gulvet som babyen ligger under. Vi måtte jo "prøvekjøre" den litt og det skal bli gøy å faktisk få en baby å legge under den, sånn etterhvert :)

Lurer på når tid jeg skal spørre henne om hun vil være gudmor for gutten vår. Når tid passer egentlig det? Før fødselen? Etter..? Hm... kanskje jeg venter til etter at alt er 'over and done'. Hun kommer nok på visitt etter fødselen og da kan jeg jo spørre.

Jaja, enda noen og 50 dager igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Tror jeg hadde venta til hun kom på barselbesøk jeg, tenk så flott det blir da!! :hjerte: Må være den største ære man kan vise sin venninne syns jeg! Har lyst til å bruke bestevenninna mi om vi får flere..men vet ikke hva mannen syns om det - ettersom det var broren min som var gudfar på A! :ler: Kanskje han også vil ha et ord med i laget! :fnise:

Så deilig å sove middag i 3 timer da! Du trengte nok hvert eneste minutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom med en :klem: ! Kun 54 dager igjen til ks!!! :-D Så spennende! Kan tenke meg at du gleder deg til å nurket deres nå!

Ha en fortsatt flott uke! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde venta til hun kom på barselbesøk jeg, tenk så flott det blir da!! :hjerte: Må være den største ære man kan vise sin venninne syns jeg! Har lyst til å bruke bestevenninna mi om vi får flere..men vet ikke hva mannen syns om det - ettersom det var broren min som var gudfar på A! :ler: Kanskje han også vil ha et ord med i laget! :fnise:

Så deilig å sove middag i 3 timer da! Du trengte nok hvert eneste minutt! :)

Ja, jeg har bestemt meg for å vente til alt er 'over and done' :Nikke:

Idag sov jeg 'bare' to timer på sofaen :lol: Så, det går nedover. Lurer på hvordan det blir i ferien... :klø: Nåja, skal jo ikke opp kl 07 på mårran i ferien hehe...

Vi venter med å spørre faddere til hun er født. :)
Ja, like så greit :jepp:

Innom med en :klem: ! Kun 54 dager igjen til ks!!! :-D Så spennende! Kan tenke meg at du gleder deg til å nurket deres nå!

Ha en fortsatt flott uke! :klemmer:

Hei :klem: Ja, tenk bare noen og 50 dager igjen. Ohh... men jeg begynner å kjenne det på skrotten at det begynner å ta litt på nå ja. Hoff!! Det river og sliter i såret. Dårlig med plass i magen nå antar jeg og ja... Gleder meg masse til å få sett gutten vår.

I går drømte jeg forresten en liten baby med masse mørkt hår og sååå søt.

Bare èn dag igjen til ferien begynner!! :juhu: Dvs at jeg har totalt 6 dager igjen på jobb før permisjonen starter. I morgen, og 5 dager etter ferien. Niiiiice :jepp:

(og godt er også det. Vel nok innebefatter ikke jobben min mye hopp og sprett akkurat, men endel travig og gåing blir det jo opp og ned trapper. Isjias'en ligger 'baki ræva' og lurer også :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada du Træmpis ;) Jeg anser deg for å være særs kvalifisert :Nikke:

Soleis!! Da er kofferten stort sett ferdigpakka. Katta er levert til kattepensjonat, gulvene er moppa, kåken rydda og alt på stell. Noe av det verste jeg vet er å komme hjem til rothus!! Gjort det èn gang og aldri mer!! Ergo forlater vi kåken sjaina, ren og pen. Skal sette alle plantene på kjøkkenbenken, på rekke og rad - slik at det blir lettere for venninna mi som skal vanne dem. Så slipper hun å beine rundt i heile kåken med vannmugga hehe...

...også får vi håpe jeg ikke har glemt noe. Skalvisee....

Pass - check

Div ladere - check

Billetter og andre reisedokument - check

Right. Det viktigste er på plass! :jepp:

Ja, da gjenstår det bare å si SO LONG til alle sammen! No reiser vi på FERIEEEEEEEEEEEE :juhu: :hoppe:

...Be good!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...