Simpleminded Skrevet 5. april 2008 #81 Del Skrevet 5. april 2008 Så gøy å få framskyndet terminen da Nå nærmer det seg virkelig med stormskritt her også ja! Forsto jenta deres hva hun så på skjermen? Må være litt gøy å se babyen inni mammaens mage Tenker den nye ultralyden i mai bekrefter kjønnet på babyen deres jeg - så spennende! Ha en fortsatt fin dag i solskinnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 6. april 2008 Forfatter #82 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Har faktisk sittet litt i dag og fundert på guttenavn. Jentenavn har vi rimelig spikra fast, men guttenavn?! Næhh....helt blanko der! Min manns bestefar het Johan og vi tenkte evt på å ha det til mellomnavn. Alle i min familie har mellomnavn. Jenta vår har det, så den er også bankers. Meeen, det var fornavnet da :klø: Hehe...ja min bestefar hadde Lovisius som mellomnavn Men det er temmelig out of the question Ny uke - forhåpentligvis ei uke som vil gi meg få plager Endret 6. april 2008 av Scorpina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. april 2008 #83 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg vet om en liten gutt som heter Johan Nikolai. Det synes jeg er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 6. april 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 6. april 2008 Jooo, men jeg er ikke så særlig glad i Nikolai... Nei, Johan kommer vi ikke til å bruke som fornavn, kun mellomnavn. Åhh, skulle ønske det var 7. mai i morgen sånn at vi får bekrefta hva det blir!! Også skulle jeg ønske det var 7. mai i morgen fordi jeg er driiiiiiiiiiiitlei snøøøøøøøøøøø...Hmpfff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. april 2008 #85 Del Skrevet 7. april 2008 snødde her i går, men takk og pris er alt borte igjen nå. Du får flytte nedover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. april 2008 #86 Del Skrevet 7. april 2008 ja, flytt ned til oss du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. april 2008 #87 Del Skrevet 7. april 2008 Babygutt! Nei så koselig! Da har du jo barn av begge kjønn! Å! Grattis!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 7. april 2008 #88 Del Skrevet 7. april 2008 Innom med en mandags- Håper du har hatt en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. april 2008 #89 Del Skrevet 9. april 2008 Han kan jo hete Lovisius Johan da Da får du hvertfall en sønn som ikke heter det samme som noen annen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 9. april 2008 #90 Del Skrevet 9. april 2008 Hei på deg! Hvordan er det med deg for tida? Tenker på deg vettu Var det ikke i dag du skulle til jordmor? Spent på å høre oppdatering :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. april 2008 #91 Del Skrevet 9. april 2008 Han kan jo hete Lovisius Johan da Da får du hvertfall en sønn som ikke heter det samme som noen annen! Men så spennende det blir den 7. mai da. Det er jo ikke lenge til. Jeg måtte og tilbake på UL 4 uker etter den ordinære fordi jordmor ikke så alt så bra som hun ønsket, og det var på den UL'en at den lille åpenbarte kjønnet sitt. Dessuten er 7. mai bursdagen til mannen min så det er jo en ekstra fin dag å ha UL på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. april 2008 #92 Del Skrevet 11. april 2008 Hei og hå, og ei flaske med rom! Kor det går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 19. april 2008 Forfatter #93 Del Skrevet 19. april 2008 Babygutt! Nei så koselig! Da har du jo barn av begge kjønn! Å! Grattis!! Jo, meeeen hold your horses. Jm sa bare "jeg trooooor...." Så inntil vi får det helt bekrefta er det en "h*n" som bor i 1. etasje Forresten veldig koselig å få besøk av deg Han kan jo hete Lovisius Johan da Da får du hvertfall en sønn som ikke heter det samme som noen annen!Lovisius Johan?!?!? Den var go' du!! Men det er jo artig med et navn som ingen andre har. Tror den evt gutten ikke kommer til å bli kalt Lovisius 1 eller 2 (i klassen til jenta vår er det to Kristoffer'er) Hei på deg! Hvordan er det med deg for tida? Tenker på deg vettu Var det ikke i dag du skulle til jordmor? Spent på å høre oppdatering :-DSå hyggelig at du tenker på meg Jeg har vært veldig "øppteiken" med jobb og slikt. I mellomtiden har jeg også vært til vanlig legekontroll og legen var veldig fornøyd med at alle funn var fine og normale. Godt BT (132/80) og urin uten utslag på noe. Legen min er søt da. Det har vært litt klabb og babb mht jm-kontroll; hun har vært borte, syk etc så jeg har ikke vært hos henne siden begynnelsen av mars. Anyways, før jeg kom inn til legen denne uka spurte jeg tuppene i luka etter jm-kontroll og når tid hun hadde ledig. Jeg skulle få time 22. april. Men altså, inne på kontoret hans sier jeg "jaa, jeg har fått time hos Ann (jm) og det er bra. Har ikke vært hos henne på ei lita stund.....også har jeg enda ikke fått hørt hjertelyden til leieboer'n min og det hadde vært litt ålreit å få høre". Legen min sa da, "legg deg på benken her så skal du da få lytte til babyen din". Joda, opp å benken, ned med bukse og truse, sklætt på magen med sånn gel og så...så fikk jeg høre verdens fineste lyd; "dunk-dunk-dunk-dunk...." Åååååhh!! Legen så på klokka si og hmm'et og sier "ja, rundt 140 slag her". Det er da jeg tenker "140?, jaha..??!". Anna lå på rundt 145 og Ingrid på rundt 138 gjennomsnittlig. Kanskje dette er ei jente og jm så feil?! Nåja, sjitt au.....den som venter på no' godt venter ikke forgjeves Kanskje legen på kontrollen 7. mai gir oss et mer konkret svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 19. april 2008 Forfatter #94 Del Skrevet 19. april 2008 Men så spennende det blir den 7. mai da. Det er jo ikke lenge til. Jeg måtte og tilbake på UL 4 uker etter den ordinære fordi jordmor ikke så alt så bra som hun ønsket, og det var på den UL'en at den lille åpenbarte kjønnet sitt. Dessuten er 7. mai bursdagen til mannen min så det er jo en ekstra fin dag å ha UL på Heeeeey schnuppa og tobarnsmammaen monja Kos å se deg her inne!!! :-D Jeg tror mai kommer til å bli en måned til ettertanke. Tenk, det er snart 1 år siden jeg gikk rundt stortjukk og hadde all verdens tanker og forventninger. Nå, etter år etter går jeg rundt mellomstortjukk ( ) og har fortsatt masse tanker - og forventninger. I morgen 20. april er det faktisk 1 år siden jeg hadde termin med Ingrid.... Jaah... Hei og hå, og ei flaske med rom! Kor det går? Hei og hååå!! Du, det går stoooorveis!! :juhu: Jeg er nå 50% sykemeldt og jobber hver dag fra 8 til ca 11.45. Og det eeeer så godt å være tilbake i jobb igjen!! Etter at 100% sykemeldinga gikk ut var jeg til kontroll/samtale hos legen min (nevnt lenger opp) og han sa "ja, det aner meg at du vil tilbake i jobb igjen hm?" Noe jeg svarte bekreftende på. I 50% stilling sa jeg. Vi får se etterhvert om jeg kanskje har lyst og føler meg i stand til å gå opp i 60% stilling. 50%-stillinga går ut 27. april men etter en uke i jobb nå så tror jeg at jeg bare skal holde meg på 50 en stund til. Har også vært til samtale hos jm som er i et psykososialt team på føden på Unn. Hadde en utrolig god samtale. Mannen min og jeg fikk skravla, ledd litt, grått litt (ja jeg sto for tårekrana hehe...) og hun var utrolig GOD å snakke med. Hun hadde lyst at jeg skulle komme til en samtale i slutten av mai også. Alt i alt føler jeg meg utrolig godt ivaretatt...og det er betryggende og beroligende Well....så er det nok en helg. I går var jeg å handla gardiner og masse stasj til heimen. Hadde besøk av min farmor forleden dag og hun gav meg endel penger som jeg SKULLE bruke på meg selv. Var ikke snakk om å skulle legge de på sparebøsse eller no'. Vel, jeg lot meg ikke be to ganger I kveld skal F ut på byen med arb.kollegaer. Regner med det blir en fuktig kveld hehe... Jeg skal bare slæppe åff hjemme med katta vår....og Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. april 2008 #95 Del Skrevet 19. april 2008 Så flott å høre at du er godt ivaretatt. Skjønner at det er mange tanker framover nå. Tenker masse på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. april 2008 #96 Del Skrevet 19. april 2008 Superlørdagsklæm! Ja, det er fint å lese at du blir ivaretatt. Skulle bare mangle, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 19. april 2008 #97 Del Skrevet 19. april 2008 Tror jeg hadde stolt mer på en UL enn på barnets puls. Gutten vår hadde "jentepuls" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 19. april 2008 #98 Del Skrevet 19. april 2008 Det er bra å høre at du blir tatt godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 20. april 2008 #99 Del Skrevet 20. april 2008 *må ha på mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 21. april 2008 #100 Del Skrevet 21. april 2008 Herlig å høre at alt sto bra til på kontrollen :-D Kan tenke meg du syntes det er godt å være tilbake på jobb, og så er det så godt å høre at du blir ivaretatt av jordmor og lege Håper du har hatt en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg