monja Skrevet 27. juni 2008 #181 Del Skrevet 27. juni 2008 Gooood ferie!!!! Kose deg masse, masse, masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. juni 2008 #182 Del Skrevet 27. juni 2008 Kos dere masse alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 27. juni 2008 #183 Del Skrevet 27. juni 2008 GOD FERIE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nishiki Skrevet 11. juli 2008 #184 Del Skrevet 11. juli 2008 Der, kjære vene for en rundtur får å finne fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. juli 2008 #185 Del Skrevet 11. juli 2008 Gleder meg masse til rapporter om Danmarkstur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 11. juli 2008 #186 Del Skrevet 11. juli 2008 Innom og får denne boka mine innlegg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 12. juli 2008 #187 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Nåh, har du kommet deg vel hjem med de billige *kremt* skoene? Endret 12. juli 2008 av Niennah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #188 Del Skrevet 15. juli 2008 Pinadø på tide med en rapport her Ålrait...where to start.... :klø: Vel, ferien var heeeeeeeerlig! Ghuhhhh det er dejlig å være norsk i Danmark. Været var bra. Noen kvelder med regn men det gir bare god lukt Shoppa, farta hit og dit....og hadde sittepauser. Jeg overvurderte meg selv en aldri så liten smuuule de to første par dagene så da var jeg litt lemster i denne gamle skrotten min. Leieboer'n turna og jeg klaga mi nød Men, all in all hadde vi en flott opplevelse. Huset vi skulle være hos så bra ut på bilder, så forventningene var høye når vi kom dit... Og vi ble IKKE skuffa! Kjempebra ut! Oh my god sier jeg bare - og nesten det beste av alt (); superrask Internettlinjer Vi dro også to dager til Odense. Fant oss et billig hotell midt i byen med gratis parkeringsplass (nice) Dro til H.C. Andersen museum og Odense Zoo! DET anbefales!! På det varmeste!! Jenta vår spiste en lunch ved H.C.A museum som het (som seg hør og bør...) "Prinsessen på erten" Knipsa bilder og filma til den store gullmedaljen så vi har masse fine og gode minner fra turen. Det er nesten så at jeg sitter her og lurer "si meg - var vi på ferie??" Tiden gikk så altfor, altfor fort... Vi reiser nok til Danmark til neste år også; men da har vi nok tilholdssted på Jylland. Har vært 3 år på Sjælland og føler vel at den øya er 'oppbrukt'. Vi har vært på det som er av div museum, zoologsike hager og andre parker som tenkes kan på Sjælland (ja, og litt på Fyn da). Turen hjem gikk bare bra. Kun en liten forsinkelse på 30 min på Kastrup. Og, da fikk jeg jo anledning til å shoppe litt Det ble Ecco sko (jeg kjøpte de i sort) og denne parfymen som jeg har sikla etter. Og, når det er saaalg så må man jo nesten bare slå til hehe.... Vel hjemme kom vi til dekket bord, hadde jeg nær sagt. Venninna mi hadde vært og henta katta vår, og fyllt kjøleskapet med mat (hadde maila henne handleliste og overført penger ). Det er så kjedelig å dra ut sent lørdagskveld og skulle handle mat på bensinstasjon. Dyrt er det jo òg.... Dro på jobb i går og kl 13 hadde jeg time hos legen. Well.... Det var nok å gjøre på jobb så jeg var litt lemster når jeg var ferdig. Hos legen så sjekker han bt, urin og the usual....alt normalt og i skjønneste orden. Så sier han "ja, og du har det bra nå hm..?" Måtte jo si at jeg var nok litt sliten i hofta og sånn.... Lenger kom jeg ikke før han sier "sykemelder deg 100% f.o.m i morgen!!" Så i dag har jeg vært på jobb (ilag med jenta vår) for å rydde litt på kontoret, avslutte noen saker - og hente plantene. Det er litt rart å tenke på at jeg ikke skal logge meg på pc'n på jobb før om en 10-11 mndr!! Så, that's about it - so far so good!! Og hva skal jeg gjøre i tre og ei halv uke????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #189 Del Skrevet 18. juli 2008 As of right now....er jeg offisielt i permisjon!!! Uka som har gått har vært....plagsom! Hver enda dag har det vært ett eller annet som jeg har måttet gjort. Det igjen har medført gåing her og trasking der - som igjen har resultert i heeelt lemster hofter og bekken. Farsken...! Lei jeg!! Og huset ser pinadø ikke ut!! Får så jævelsk vondt av å vinse frem og tilbake med moppen. Forsøkte meg på det tirsdag men det skulle jeg bare glemme. Jenta vår støvsuga no gangen og sånt. Tenkte jeg skulle prøve meg forsiktig på stuegulvet....så kan jenta vår - og gubben ta resten Men først; en kopp :kaffe: ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg