Gå til innhold

Eg skal bli mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

:vinke:

Så godt at kvalmen er borte! Måtte den ikke komme tilbake heller *jagevekk* :kjefte:

De magevondtene dine aner jeg ikke noe om, men hvor på magen er det? Jeg merker at jeg får vondt ganske langt nede på magen om jeg reiser meg etter å sittet eller ligget lenge. Jeg tror iallfall det er normalt, det er mye som strekkes inni der nå, og det blir vel mer strekt når du hoster og nyser vil jeg tro :vetikke:

Krysser fingrane for at kvalmen er vekke for godt, ja! :jepp:

Smertene får eg midt i magen, og det er skikkelig vondt i dei få sekunda det varer. Kjennest ut som om det er noko som blir strekt inni der, ja. Har blitt skikkelig nervøs nokre gangar, for det har vore så intenst vondt. Men berre eg hugsar på å bøya meg framover eller trekkja beina opp mot magen, så går det bra - for då får eg ikkje vondt i det heile tatt, same kor mykje eg hostar og nyser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrane for at kvalmen er vekke for godt, ja! :jepp:

Smertene får eg midt i magen, og det er skikkelig vondt i dei få sekunda det varer. Kjennest ut som om det er noko som blir strekt inni der, ja. Har blitt skikkelig nervøs nokre gangar, for det har vore så intenst vondt. Men berre eg hugsar på å bøya meg framover eller trekkja beina opp mot magen, så går det bra - for då får eg ikkje vondt i det heile tatt, same kor mykje eg hostar og nyser. ;)

Hm... Smertene jeg får er langt nede på magen, så det er sikkert ikke det samme :vetikke: Høres ikke skummelt ut iallfall, men ville tatt det opp på neste lege- eller jordmorkontroll :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Smertene jeg får er langt nede på magen, så det er sikkert ikke det samme :vetikke: Høres ikke skummelt ut iallfall, men ville tatt det opp på neste lege- eller jordmorkontroll :jepp:

Trur ikkje det er det same, nei - for smertene mine er lenger oppe i magen. Tvilar på at det er noko skummelt, sidan eg ikkje får vondt i det heile tatt i dei "rette" stillingane. Men litt rart synst eg det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart man opplever da man er gravid!! :fnise: Jeg har lagt merke til at hvis jeg sitter på do og må snyte meg, så må jeg bøye meg framover... Hvis jeg snyter med da jeg sitter vanlig oppreist på doen, så kjenner jeg noe ubehagelig nederst i magen (livmor-regionen?!). Har slått meg til ro med at det sikkert er helt ufarlig... Selv om mye er fryktelig rart!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart man opplever da man er gravid!! :fnise: Jeg har lagt merke til at hvis jeg sitter på do og må snyte meg, så må jeg bøye meg framover... Hvis jeg snyter med da jeg sitter vanlig oppreist på doen, så kjenner jeg noe ubehagelig nederst i magen (livmor-regionen?!). Har slått meg til ro med at det sikkert er helt ufarlig... Selv om mye er fryktelig rart!! :sjenert:

:fnise:

Ja, det er tydeligvis mykje rart ein skal oppleva som gravid! Godt eg ikkje er den einaste som har merkelige magevondt. ;) Har ikkje merka noko til det du beskriver, men skal jammen testa det ut neste gang eg sit på do og må snyta meg! :Hehe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har drittveret kome til Bergen, etter ein ekstremt lang periode med fantastisk sommarver! Håpar det dårlege veret ikkje varer altfor lenge, for sommaren får jammen jammen ikkje lov til å vera vera slutt enda, allerede i begynnelsen av juni! :riste:

I morgon er det tid for ultralyd! :hoppe: Fortsatt både gruar og gledar eg meg. Trur og håpar at alt er bra med det lille gullet i magen min, men ein kan jo aldri vera sikker. Er så utrulig spent på om me får vita kjønn, for eg har utrulig lyst til å vita om me ventar ein liten :babygutt: eller ei lita :babyjente: !

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og slik ser tippelista ut, med 3 som tippar jente, og 2 som tippar gutt! Så blir det spennande å sjå kven som får rett. ;) PS: Det er fortsatt lov til å tippa for dei som ikkje har gjort det, og å ombestemma seg dersom nokon føler at dei har tippa feil.

TIPPELISTE

Pysepus: :babyjente:

Monica85: :babyjente:

Ella*: :babygutt:

Knøttet: :babyjente:

Scheherazade: :babygutt:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ul i morgen! Jeg tror du har en liten jente i magen. :)

Takk for det! :)

Skal føra deg opp på tippelista, eg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Har det begynt å regne hos dere nå? Sitter her og venter på at det skal slå ned hos oss også... hadde vært godt for det har vært veeeeldig tung luft i dag :jepp:

Lykke til på UL i morgen! :juhu:

Stooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE

Pysepus: :babyjente:

Monica85: :babyjente:

Ella*: :babygutt:

Knøttet: :babyjente:

Scheherazade: :babygutt:

Trekkoppfuglen: :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det begynt å regne hos dere nå? Sitter her og venter på at det skal slå ned hos oss også... hadde vært godt for det har vært veeeeldig tung luft i dag :jepp:

Lykke til på UL i morgen! :juhu:

Stooor :klemmer:

Det har nok begynt å regna her, ja! Er godt at det kjem litt regn, for det er knusktørt overalt, etter lange tider med sol og varme kvar einaste dag. Det einaste som er synd, er at det er meldt dårleg ver i lang tid framover, og mykje lavare temperatur. :( Og ein ting er iallfall sikkert: Eg vil ha meir sommarver før hausten kjem, ellers blir det ein uutholdelig lang haust!

Takk for det! :) Blir spennande med UL i morgon, altså! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter vi også og venter på regnet. Må ærlig innrømme jeg syns det er litt godt at det ble kaldere ute. Merker jeg tåler varmen ekstremt dårlig når jeg går gravid. Misunner dere som klarer å nyte de fine dagene som har vært i det siste. For min del kan det godt være 15 grader hele sommeren. :sjenert: (dette er vel som å banne i kirka, men jeg tar sjangsen.) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter vi også og venter på regnet. Må ærlig innrømme jeg syns det er litt godt at det ble kaldere ute. Merker jeg tåler varmen ekstremt dårlig når jeg går gravid. Misunner dere som klarer å nyte de fine dagene som har vært i det siste. For min del kan det godt være 15 grader hele sommeren. :sjenert: (dette er vel som å banne i kirka, men jeg tar sjangsen.) :ler:

Så du ventar på regnet du altså. :fnise: Ja ja, det er vel ikkje alle som tåler varmen like godt. Eg synst som sagt det er herlig med varme sommardagar! :) Men eg er glad eg ikkje er høggravid enda, for då hadde det nok ikkje vore like kjekt med denne varmen me har hatt i det siste.

Masse lykke til på UL i morgen!! :klemmer:

Tusen takk for det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse lykke til på ul i morgen, det blir spennende! :juhu: :hoppe:

Er regnvær her også, men jeg synes det er litt godt jeg da... :sjenert: Tror nok ikke sommeren er over enda, det er jo meldt rekordvarm sommer i år tror jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på ul i morgen, det blir spennende! :juhu: :hoppe:

Er regnvær her også, men jeg synes det er litt godt jeg da... :sjenert: Tror nok ikke sommeren er over enda, det er jo meldt rekordvarm sommer i år tror jeg :jepp:

Tusen takk for det, Knøttet! :-D Blir veldig spennande med UL, ja. Er så spent på korleis det går, at eg sikkert ikkje kjem til å få sova noko særlig i natt. Trur nok kjæresten min er ganske spent også. :jepp:

Skjønnar godt du synst det er fint med litt regn, du som er høggravid. Er sikkert ikkje noko særlig å vera høggravid, når det er altfor varmt.

Har høyrt rykter om rekordvarm sommar i år, eg og - men det er jo ikkje alltid slike prognosar slår til! Men det hadde ikkje akkurat gjort meg noko om det stemte! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Knøttet! :-D Blir veldig spennande med UL, ja. Er så spent på korleis det går, at eg sikkert ikkje kjem til å få sova noko særlig i natt. Trur nok kjæresten min er ganske spent også. :jepp:

Skjønnar godt du synst det er fint med litt regn, du som er høggravid. Er sikkert ikkje noko særlig å vera høggravid, når det er altfor varmt.

Har høyrt rykter om rekordvarm sommar i år, eg og - men det er jo ikkje alltid slike prognosar slår til! Men det hadde ikkje akkurat gjort meg noko om det stemte! ;)

Hehe... Må prøve å få sove littegrann da iallfall ;)

:Nikke: Godt med litt kjøligere vær når man er høygravid ja!

Det kan godt bli rekordsommer, men helst etter at lille Fragle har kommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...