Nótt Skrevet 24. oktober 2008 #1321 Del Skrevet 24. oktober 2008 Trur eg gløymte av MSN litt då Facebook kom. Aha da skjønner jeg. Facebook har jeg ikke vært på og ikke har jeg tenkt meg dit heller. Av rent prinsipp - rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. oktober 2008 #1322 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bruker du ikke MSN Er inne der hver dag jeg. Kanskje det er jeg som er rar. :klø: Jeg er på msn hver dag heeele dagen jeg Så da er vi isåfall to rare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #1323 Del Skrevet 24. oktober 2008 Aha da skjønner jeg. Facebook har jeg ikke vært på og ikke har jeg tenkt meg dit heller. Av rent prinsipp - rett og slett. Eg var mykje på MSN før altså, men så "flytta" liksom alle over til Facebook - og då gjorde eg det same. Men eg har fortsatt MSN altså, sjølv om eg ikkje har vore inne der på evighetar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #1324 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er på msn hver dag heeele dagen jeg Så da er vi isåfall to rare Kanskje eg skulle begynna å bli aktiv på MSN igjen, eg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. oktober 2008 #1325 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kanskje eg skulle begynna å bli aktiv på MSN igjen, eg også! Da må du gi beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. oktober 2008 #1326 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er på msn hver dag heeele dagen jeg Så da er vi isåfall to rare Bra jeg ikke er alene da. Eller det vet jeg jo at jeg ikke er, når jeg ser på kontaktlista mi. Eg var mykje på MSN før altså, men så "flytta" liksom alle over til Facebook - og då gjorde eg det same. Men eg har fortsatt MSN altså, sjølv om eg ikkje har vore inne der på evighetar. Mange av mine venner flytta inn i Facebook, men de opprettholdt MSN også. Kanskje eg skulle begynna å bli aktiv på MSN igjen, eg også! Det synes jeg så absolutt at du bør gjøre. Da må du gi beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #1327 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da må du gi beskjed Ja, eg har jo MSN-adressa mi fortsatt, så eg kan godt bli aktiv på MSN allerede frå i morgon av igjen eg. Så om nokon har lyst til å prata litt på MSN, så er det berre til å senda i vei adresser til meg på PM her inne. Og vips, så dukkar eg opp på MSN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. oktober 2008 #1328 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ja, eg har jo MSN-adressa mi fortsatt, så eg kan godt bli aktiv på MSN allerede frå i morgon av igjen eg. Så om nokon har lyst til å prata litt på MSN, så er det berre til å senda i vei adresser til meg på PM her inne. Og vips, så dukkar eg opp på MSN PM er underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. oktober 2008 #1329 Del Skrevet 24. oktober 2008 Done! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #1330 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bra jeg ikke er alene da. Eller det vet jeg jo at jeg ikke er, når jeg ser på kontaktlista mi. Mange av mine venner flytta inn i Facebook, men de opprettholdt MSN også. Det synes jeg så absolutt at du bør gjøre. Eg hadde ikkje så mange i kontaktlista mi på MSN i utgangspunktet, og eg anar ikkje om dei eg hadde fortsatt er der inne eller ikkje. Som sagt, det er berre til å senda meg ei PM med MSN-adressa di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. oktober 2008 #1331 Del Skrevet 24. oktober 2008 PM er sendt, og venter på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #1332 Del Skrevet 24. oktober 2008 PM er underveis. Done! Oi, så kjappe dåke er! Får skynda meg å sjekka innboksen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. oktober 2008 #1333 Del Skrevet 24. oktober 2008 Oi, så kjappe dåke er! Får skynda meg å sjekka innboksen min! Har ikke så mye å gjøre nå, har sittet og jobbet litt - men det er jo kjedelig da er et dødt KG faktisk bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #1334 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) PM er sendt, og venter på deg. Spennande! Endret 24. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #1335 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har ikke så mye å gjøre nå, har sittet og jobbet litt - men det er jo kjedelig da er et dødt KG faktisk bedre. Ja, KG er fint som tidsfordriv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. oktober 2008 #1336 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ja, KG er fint som tidsfordriv. KG og MSN faktisk + tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. oktober 2008 #1337 Del Skrevet 24. oktober 2008 KG og MSN faktisk + tv. Perfect Herlig rett før leggetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. oktober 2008 #1338 Del Skrevet 24. oktober 2008 Perfect Herlig rett før leggetid Nettopp. Mannen ligger i senga og ser på tv, mens jeg sitter i stua og ser på tv. Han ville surfe og jeg ville se på et program, så da ble det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. oktober 2008 #1339 Del Skrevet 24. oktober 2008 MSN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. oktober 2008 #1340 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Tusen takk for praten på MSN i kveld/natt - det var veldig hyggelig. Endret 24. oktober 2008 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå