Gå til innhold

Eg skal bli mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Trur eg gløymte av MSN litt då Facebook kom. :sjenert:

Aha da skjønner jeg. Facebook har jeg ikke vært på og ikke har jeg tenkt meg dit heller. Av rent prinsipp - rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Bruker du ikke MSN :sjokkert: Er inne der hver dag jeg. :fnise: Kanskje det er jeg som er rar. :klø:

Jeg er på msn hver dag heeele dagen jeg :fnise: Så da er vi isåfall to rare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha da skjønner jeg. Facebook har jeg ikke vært på og ikke har jeg tenkt meg dit heller. Av rent prinsipp - rett og slett.

Eg var mykje på MSN før altså, men så "flytta" liksom alle over til Facebook - og då gjorde eg det same. :roll: Men eg har fortsatt MSN altså, sjølv om eg ikkje har vore inne der på evighetar. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eg skulle begynna å bli aktiv på MSN igjen, eg også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jeg ikke er alene da. Eller det vet jeg jo at jeg ikke er, når jeg ser på kontaktlista mi. :fnise:

Eg var mykje på MSN før altså, men så "flytta" liksom alle over til Facebook - og då gjorde eg det same. :roll: Men eg har fortsatt MSN altså, sjølv om eg ikkje har vore inne der på evighetar. ;)

Mange av mine venner flytta inn i Facebook, men de opprettholdt MSN også. ;)

Kanskje eg skulle begynna å bli aktiv på MSN igjen, eg også! ;)

Det synes jeg så absolutt at du bør gjøre.

Da må du gi beskjed :lur:

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du gi beskjed :lur:

Ja, eg har jo MSN-adressa mi fortsatt, så eg kan godt bli aktiv på MSN allerede frå i morgon av igjen eg. :lur: Så om nokon har lyst til å prata litt på MSN, så er det berre til å senda i vei adresser til meg på PM her inne. Og vips, så dukkar eg opp på MSN ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg har jo MSN-adressa mi fortsatt, så eg kan godt bli aktiv på MSN allerede frå i morgon av igjen eg. :lur: Så om nokon har lyst til å prata litt på MSN, så er det berre til å senda i vei adresser til meg på PM her inne. Og vips, så dukkar eg opp på MSN ;)

PM er underveis. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jeg ikke er alene da. Eller det vet jeg jo at jeg ikke er, når jeg ser på kontaktlista mi. :fnise:

Mange av mine venner flytta inn i Facebook, men de opprettholdt MSN også. ;)

Det synes jeg så absolutt at du bør gjøre.

:jepp:

Eg hadde ikkje så mange i kontaktlista mi på MSN i utgangspunktet, og eg anar ikkje om dei eg hadde fortsatt er der inne eller ikkje. :roll:

Som sagt, det er berre til å senda meg ei PM med MSN-adressa di! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så kjappe dåke er! :overrasket:

Får skynda meg å sjekka innboksen min! :Nikke:

Har ikke så mye å gjøre nå, har sittet og jobbet litt - men det er jo kjedelig da er et dødt KG faktisk bedre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke så mye å gjøre nå, har sittet og jobbet litt - men det er jo kjedelig da er et dødt KG faktisk bedre. :fnise:

Ja, KG er fint som tidsfordriv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Perfect :jepp: Herlig rett før leggetid :)

Nettopp. Mannen ligger i senga og ser på tv, mens jeg sitter i stua og ser på tv. :fnise: Han ville surfe og jeg ville se på et program, så da ble det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...