Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!


Ambriel

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Usj sånne sjefer er noe hærk. Men hva slags jobb kunne du tenke deg? Hva slags utdannelse har du? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj sånne sjefer er noe hærk. Men hva slags jobb kunne du tenke deg? Hva slags utdannelse har du? :sjenert:

Ser etter butikkjobb. Holder heldigvis ut i den jobben jeg har til jeg evt finner noe nytt, så trenger ikke hoppe på første og beste...

Har bare fullført allmenn på VGS. Dette er et friår jeg har, vet ikke hva jeg skal søke videre. som nevnt tidligere har jeg tenkt litt på nettstudier, men vi får se.. Har jo god tid å bestemme meg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki skjønner.... noe innen helsevesenet da, eller?

Jeg er faktisk åpen for å jobbe innenfor det meste :jepp: Eneste jeg ikke kan tenke meg er vaskejobber (pga eksem og allergier) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dagene jeg jobber sammen med henne, så sier hun knapt hei til meg når jeg kommer (er som regel meg som må smile og si hei). Mens til dama i ostedisken vedsiden av sier hun "Hei (navnet), hvordan går det med deg" osv... Skikkelig hyggelig. Og mens jeg står uti butikken og pakker brød, kan hun stå inni bakeriet og skravle med de andre, men hvis jeg går inn når jeg er ferdig, og gjør det samme, så setter hun meg i arbeid fortere enn svint :forvirret:

Lørdag for et par uker siden var hun innom butikken, hun hadde vært hos frisøren, så måtte jo selvfølgelig vise seg frem. Jeg gikk bort for å si til henne at hun ble kjempefin, men hun enset meg ikke engang! Jeg stod rett på sida henne, og hun stod bare og snakket til hun jeg jobbet sammen med.

Uff, ble mye negativt her nå, men godt og få det ut :sukk:

Takk, snuppa :klem: Begynner å bli kvalm også nå kjenner jeg, så skal legge meg ned på sofaen, og se litt på TV :)

Hvordan er formen din for tiden da? :)

Nei,det der hørtes ikke koselig ut!! En sjef skal faktisk være profesjonell og kunne prate med alle sine ansatte!

Håper du finner deg noe annet du trives med :Nikke:

Bare å få det ut det,man trenger det!!

Om du ikke er bedre etterpå,hold deg hjemme i morra og,ikke press deg for hun sjefen der.

MIn form er så som så....går greit så lenge jeg ikke gjør noe,men med en gang jeg gjør noe så jeg blir litt sliten,blir jeg svimmel.

Håper du føler deg bedre og har fått sett på tv og sånn... Ikke noe godt å være dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki sånn ja..... Hva slags nettstudier kan du tenke deg da?

Har tenkt litt på prosjekledelse på NKS. Det jobber pappa med, og sjansene er gode for å få jobb, og man tjener bra (han gjør hvertfall det) :) Skal snakke litt mer med han om det før jeg bestemmer meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,det der hørtes ikke koselig ut!! En sjef skal faktisk være profesjonell og kunne prate med alle sine ansatte!

Håper du finner deg noe annet du trives med :Nikke:

Bare å få det ut det,man trenger det!!

Om du ikke er bedre etterpå,hold deg hjemme i morra og,ikke press deg for hun sjefen der.

MIn form er så som så....går greit så lenge jeg ikke gjør noe,men med en gang jeg gjør noe så jeg blir litt sliten,blir jeg svimmel.

Håper du føler deg bedre og har fått sett på tv og sånn... Ikke noe godt å være dårlig.

Ja, dessuten hadde det ikke gjort noe om det var litt nærmere hjemme. Bruker tre kvarter - en time til og fra jobb hver dag.. Ikke noe gøy når man jobber til langt på kvelden.. Kikket litt etter ny jobb igår, men fant ikke noe som frister foreløpig..

Var ikke satt opp på noen timer idag, eller i morgen heldigvis. Så slipper å ringe å si at jeg ikke kan komme (med mindre hun ringer og spør da)

Håper du også blir god! Kjedelig å være syk når man skal reise :( Selv om man kanskje føler seg litt bedre når man kommer ned til et nytt klima. Samboeren min ble syk noen dager før vi dro til Tyrkia (forkjølet og feber) men etter litt paracet, og varmere klima ble han helt frisk :D

Du må også bare ta det helt med ro. Det eneste du kan bruke energi på er å pakke til turen, og internettshopping! (Det siste kan virke svimlende når man ser totalsummen man har shoppet for) Hilsen Dr. Ambriel :ler:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessuten hadde det ikke gjort noe om det var litt nærmere hjemme. Bruker tre kvarter - en time til og fra jobb hver dag.. Ikke noe gøy når man jobber til langt på kvelden.. Kikket litt etter ny jobb igår, men fant ikke noe som frister foreløpig..

Var ikke satt opp på noen timer idag, eller i morgen heldigvis. Så slipper å ringe å si at jeg ikke kan komme (med mindre hun ringer og spør da)

Håper du også blir god! Kjedelig å være syk når man skal reise :( Selv om man kanskje føler seg litt bedre når man kommer ned til et nytt klima. Samboeren min ble syk noen dager før vi dro til Tyrkia (forkjølet og feber) men etter litt paracet, og varmere klima ble han helt frisk :D

Du må også bare ta det helt med ro. Det eneste du kan bruke energi på er å pakke til turen, og internettshopping! (Det siste kan virke svimlende når man ser totalsummen man har shoppet for) Hilsen Dr. Ambriel :ler:

Det var lang reisevei for en butikkjobb gitt!!!!!!for det er vel butikker nærmere deg og?!

Enig med deg at det er bedre å holde ut litt,enn å hoppe på det første og beste :smile:

Blir nok ikke frisk før jeg reiser,vet jo ikke hva dette er for noe,skal til spesialist i april...men tilretterlegger dagene,sånn at vi får det så bra som mulig :smile: blir nok neppe verre av varmen ;)

PAkking blir det ja,ikke begynt med det enda,masse å vaske og :roll:

:ler: Ikke vært på H&M på noen dager nå,tror e pakka må bli som den er,dyrt nok ja.

Har du putta på noe mere,eller er den kanskje sendt?

PS gode tips fra doktoren,skulle ønske min andre doktor også kom med forslag om shopping :lol:

Endret av schnuppa79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lang reisevei for en butikkjobb gitt!!!!!!for det er vel butikker nærmere deg og?!

Enig med deg at det er bedre å holde ut litt,enn å hoppe på det første og beste :smile:

Blir nok ikke frisk før jeg reiser,vet jo ikke hva dette er for noe,skal til spesialist i april...men tilretterlegger dagene,sånn at vi får det så bra som mulig :smile: blir nok neppe verre av varmen ;)

PAkking blir det ja,ikke begynt med det enda,masse å vaske og :roll:

:ler: Ikke vært på H&M på noen dager nå,tror e pakka må bli som den er,dyrt nok ja.

Har du putta på noe mere,eller er den kanskje sendt?

PS gode tips fra doktoren,skulle ønske min andre doktor også kom med forslag om shopping :lol:

Det er veldig lang vei, men når man er desperat etter å få seg jobb, så tar man det man får ;) hehe.. Men nå blir det en ny jobbsøkingsrunde fremover :jepp:

Hvor mye endte HM pakka di på? Min ble på 550 kr ca :sjenert: Har ikke endret den stort mer, den ligger til pakking nå, så ikke mer jeg kan gjøre. Litt dumt egentlig for jeg fant et par gensere som samboer likte, så da ble det til å legge inn en ny bestilling ;) Alltid gøy med masse pakker som kommer i posten :sjenert:

Dr Ambriel gir alltid gode råd :ler:

Skal sende deg en PM Snuppa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, alle sammen :vinke:

Formen idag er ikke noe bedre. Våknet i halv 6 tiden, da hadde jeg 39 i feber :sukk: Tok 2 paracet, og nå sitter jeg her og svetter feberen ut (kjenner jeg har normal kroppstemperatur nå) Jeg har ikke sovet noe særlig godt heller, det piper i brystet når jeg ligger nede og puster, så blir jo liggende å høre på det til jeg til slutt sovner :sukk: Jeg er skikkelig tett i nesa, nyser som besatt (tror jeg nøys (?) sikkert 30-40 ganger bare igår kveld). Så enten har jeg en skikkelig allergisk reaksjon, influensa eller lungebetennelse :sukk: Må bare se ann formen utover dagen. Skal hvertfall bare ta det helt med ro idag, det er det ingen tvil om :)

Hva har dere for noen planer idag da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
God morgen, alle sammen :vinke:

Formen idag er ikke noe bedre. Våknet i halv 6 tiden, da hadde jeg 39 i feber :sukk: Tok 2 paracet, og nå sitter jeg her og svetter feberen ut (kjenner jeg har normal kroppstemperatur nå) Jeg har ikke sovet noe særlig godt heller, det piper i brystet når jeg ligger nede og puster, så blir jo liggende å høre på det til jeg til slutt sovner :sukk: Jeg er skikkelig tett i nesa, nyser som besatt (tror jeg nøys (?) sikkert 30-40 ganger bare igår kveld). Så enten har jeg en skikkelig allergisk reaksjon, influensa eller lungebetennelse :sukk: Må bare se ann formen utover dagen. Skal hvertfall bare ta det helt med ro idag, det er det ingen tvil om :)

Hva har dere for noen planer idag da? :)

Usj... det kan jo være influensaen den herjer fortsatt, håper du raskt blir bedre :jepp:

Jeg har ingen andre planer enn at jeg sitter og "manner" meg opp for jeg skal til frisøren.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok influensa :( Feberen går liksom ikke bort, ligger å vipper mellom 38 og 39 grader :sukk: Nei, nå roper dyna mi igjen ;)

Håper du blir fornøyd hos frisøren da, og håper du holder ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også til frisøren, må bare få råd først :( Jeg skal definitivt ha pannelugg neste gang.. Har masse lyse striper fra før av, så skal stripe etterveksten og klippe lugg. Samboer synes jeg er kjempesexy med lugg, og jeg er jo litt enig da :sjenert::ler:

Driver å har lyst på pannelugg jeg og.....men usikker på om jeg kler det...Er jo kjempe stilig på de som kler det.

Skal iallefall stripe håret igjen :-D Tid til å tenke,for må og ha råd....

Æsj,stakkars deg som er så dårlig form!!!! Pleie deg selv godt,sove og drikke masse.

Takk for pm,skal inn å sjekke nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er feberfri! :juhu:

Stod opp samtidig med samboer idag. Sover så dårlig pga tett hals og dårlig pust. Så mens han var i dusjen tok jeg min daglige tur innom HM. Det skulle jeg ikke gjort :sjenert: Der lå den hvite cardiganen jeg sikla på, som ikke kom med i første pakka :sur:

Sååå, etter å ha overtalt samboer til å kjøpe et belte som også var på tilbud, så fikk jeg bestillt den. Uff, nå er det null (!) mer shopping fremover! Har ikke råd til dette :sjenert:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp melding fra HM om at pakken min kan hentes :juhu:

Merkelig, for det står fremdeles på sida at den ligger til pakking :klø: Har egentlig fått streng beskjed fra samboer om å holde meg helt i ro inne idag, men ser ut som at jeg må ut en liten tur likevel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at du endelig er feberfri!

MOro med pakke :-D En liten tur ut for å hente den skader vel ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tenk på den stakkars pakken som ligger der helt alene :sjenert:

Orker nok ikke stort mer enn den turen uansett, ble utslitt bare av å stelle meg jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orka du å komme deg ut for å hente pakka?

Spent på om det var vellykket kjøp vettu :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var pakken fra H&M henta :sukk: Tilsvarte ikke helt forventingene.

Kjøpte en to-pack med topper, en i hvit og en i lys gul. Gulfargen tilsvarte ikke forventningene, så jo ut som en påskekylling. Dessuten var ikke modellen noe fin til meg. Veska og lommeboken som jeg kjøpte var også i feil brunfarge. Mye finere på bildet enn i virkeligheten, og toppen og buksa som jeg fikk med gratis var altfor stor, så den skal byttes i en str mindre ( :sjarmor: )

Ellers så var trenchcoaten mye finere i sort, så den er jeg kjempefornøyd med. Også har jeg endelig fått bestillt den hvite cardigan jakka, så nå er jeg fornøyd :juhu:

Forresten, jeg fikk blad i posten idag (woman). Har tidligere abonnert på Inside, men synes det er så forandret at jeg ikke liker det lengre. Nå skal jeg teste ut Woman, så håper det er bedre. Abonnementsgaven var ikke så verst den heller! Jeg får aldri nok av vesker :sjarmor:

Friis & Co veske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...