Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!


Ambriel

Anbefalte innlegg

Da kan jeg hente saksa, klippe over den røde snoren og erklære denne dagboka for åpnet!

:danser::duskedame: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kanskje på sin plass og presentere seg selv litt

Jeg er ei jente, på snart 20 år. Opprinnelig fra Kristiansand, men flyttet til hovedstaden sommeren 2007 for å bo sammen med kjæresten min :rødme:

Jeg jobber, og skal prøve å søke litt skoler etterhvert, synes nettstudier virker utrolig greit, om noen har erfaringer med det så er det bare å dele dem her :jepp:

Jeg er som jenter flest, elsker shopping (spesielt når man ikke har penger) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRattis med dagbok :-D

Jeg går på nettbasert studie, noen samlinger på skolen,men det meste foregår på nett.. HVa slags utdannelse vurderer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til KGs dagbokverden! :)

Takk takk :klemmer:

Gøy med egen dagbok her inne! :-D

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRattis med dagbok :-D

Jeg går på nettbasert studie, noen samlinger på skolen,men det meste foregår på nett.. HVa slags utdannelse vurderer du?

Takk :klemmer:

Har tenkt litt på Prosjektledelse med eller uten sertifisering... Snakket litt med pappa om det siden det er den samme utdanningen som han har, og det eneste jeg ble advart mot var at siden man ikke har en lærer som man kan spør i timene, eller rett etter timen slik man vanligvis har på en skole, kan det være vanskelig å finne ut av ting hvis det er noe man ikke forstår.

Vil du anbefale nettbaserte studier utifra den erfaringen du sitter igjen med? Er ikke så glad i klasseromsundervisning :sjenert: Jeg er av den typen som må lese ting for å få det med meg (kan aldri sette meg ned med en lydbok for da vandrer tankene i alle retninger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag hadde jeg planer om å gjøre noe fornuftig, men neida, ikke gjort noenting.. Eller har ommøblert, og pusset opp hele leiligheten i hodet da hvis det tells? :sjenert:

Tittet innom en shoppingdagbok, og det skulle jeg ikke gjort for jeg endte opp med å legge inn en bestilling hos H&M :fy_fy::sjenert: Netthandel og KG er avhengighetsskapende og farlig :overrasket:

Nå er samboer ferdig på jobb, og er vel hjemme om en halvtime tenker jeg. Idag blir det Tikka Lasagne til middag. Vanlig lasagne med en liten vri. Håper han forter seg hjem for jeg er sulten :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Må fortelle hvordan middagen ble, har lyst til å prøve den oppskriften endag :jepp:

Hva har du bestilt på H&M? Hadde en stor bestilling der nå på nyåret :sjenert: med to sommertopper, en trenchcoat, sommerkjole/tunika, sokker, veske, diverse tilbehør etc etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasagnen var svært vellykket :jepp: Eneste var at den godt kan stå 5 min lengre enn de 20 som stod i oppskriften.. Samboer ble jo nesten helt fra seg da det var tomt, han ville ha mer :ler:

Hvordan legger man inn link til bilder av ting man kjøper, som de gjør i shoppingdagbøkene? Du vet når man trykker på "større bilde" når man ser på en vare på H&M f,eks, og får opp bildet av varen med hvit bakgrunn? Også legge inn en link her med bare det bildet.

Får det ikke til, og jeg er så elendig til å forklare :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Da må man kopiere http adressen, altså web adressen og bare lime/kopiere den inn her....

Uff, dårlig til å forklare jeg, men håper du finner ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det vet jeg, men da får jeg med alt det andre (pris, antall, beskrivelse av plagget og velg størrelse)... Jeg skal bare ha med bildet av plagget med hvit bakgrunn.

Når man forstørrer bilde på H&M så går det ikke ann å lagre det, eller linken til den :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg har bestillt i 2 omganger :sjenert: Får legge ut disse litt rare bildene da :)

Cardigan i hvit

Brunbeige Trenchcoat - Er litt usikker på fargen på denne, men det kan jo alltids returneres

Halskjede i gull

Sorte leggings - Disse bestillte jeg bare for å komme over minimumsgrensa igår :sjenert:

Hmm, går bare ann å linke til ting i outlet'en :sukk:

Har også bestillt ei sort lommebok, ei brun veske og et sett man fikk med gratis når man bestillte ;)

Hmm, kikker på den første bestillingen min, som er sendt ut... Den står bom stille, har gjort det siden forrige uke nesten :klø: Dessuten er jeg sikker på at jeg bestillte for 400 (350 uten frakta da), nå står det 300 (250) der :sjokkert:

Trenchen - 149

Hvite Cardigan - 100

Det alene blir jo 250.. Hva da med lommeboka som kosta 80, og den siste tingen som jeg søren ikke husker :sur:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har løst mysteriet :klaske:

Jeg har tydeligvis avbestillt den hvite cardigan'en, og lagt inn denne tunikaen istedet (var på tilbud til 40 kroner)

Æsj, det var jo den cardigan'en jeg hadde gleda meg mest til jo :sur:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så irritert på meg selv at jeg klarte å avbestille den genseren, at jeg la inn 2 nye ting i bestillinga mi :sjenert:

Et halskjede i sølv med en helt enkel ring nederst til 19 kroner.

og

En to-pack med topper i fargene hvit og lys gul til 49 kroner

Får den ikke før om 3 uker pga noen ting de ikke hadde på lager, så jeg har god tid å gjøre endringer på :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk :klemmer:

Har tenkt litt på Prosjektledelse med eller uten sertifisering... Snakket litt med pappa om det siden det er den samme utdanningen som han har, og det eneste jeg ble advart mot var at siden man ikke har en lærer som man kan spør i timene, eller rett etter timen slik man vanligvis har på en skole, kan det være vanskelig å finne ut av ting hvis det er noe man ikke forstår.

Vil du anbefale nettbaserte studier utifra den erfaringen du sitter igjen med? Er ikke så glad i klasseromsundervisning :sjenert: Jeg er av den typen som må lese ting for å få det med meg (kan aldri sette meg ned med en lydbok for da vandrer tankene i alle retninger)

mitt studie er ikke kun nettbasert,vi har samlinger på skolen hvor vi får undervisning. (jeg er nesten ikke på disse,for er heller ikke som deg så glad i klasseromsundervisning) lærer mye mer når jeg leser hjemme!

De fleste av lærerne er veldig flinke til å følge opp på nettet,vi sender inn spørsmål og oppgaver og ber om veiledning og får dette raskt.

Jeg har gått på "vanlig" studie også,og synes vel at dennne nettbaserte varianten fungerer best for meg,selv om den kanskje er mer krevende,du får ikke så mye gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt studie er ikke kun nettbasert,vi har samlinger på skolen hvor vi får undervisning. (jeg er nesten ikke på disse,for er heller ikke som deg så glad i klasseromsundervisning)

Så da er disse samlingene på skolen frivillig da? Det er jo kjempegreit å vite at man har muligheten til å møte opp hvis man vil :jepp:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stort sett frivillige ja..Vi har noe som er obligatorisk. Noen emner og noen fag.

DEn cardiganen som du hadde fjerna!? var kjempefin! kjedelig å bomme sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, og billig :gråte:

Kan ikke forstå hvorfor jeg tok den bort :klø: Har ikke lyst på de andre fargene heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...