Ambriel Skrevet 4. april 2008 Forfatter #161 Del Skrevet 4. april 2008 I'm back! Savna meg? Ble ikke så mye skriving her igår kveld, samboer hadde laget ferdig middag til meg når jeg kom, så da var det bare å spise, se charterfeber (siste episode :cry:) og rett i seng! Usj, jobb igjen idag. Jobber heldigvis kveldsvakt så slipper å treffe sjefen min Jobber egentlig onsdag, men fikk byttet med ei som jobber fredag, så da kunne jeg være 2 dager lengre i Kristiansand :-D Så, i morgen klokka 19.30, da er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. april 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg vet jeg ikke burde si dette høyt, derfor skriver jeg det litt smått og med spoiler : De har lagt ut noen nye ting på HM, i salget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. april 2008 Forfatter #163 Del Skrevet 4. april 2008 Hm har sendt pakken min til pakking :cry: Nå får jeg ikke lagt til noe mer jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. april 2008 Forfatter #164 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg er spent på skatteoppgjøret jeg! Mamma måtte betale 424 kroner Men et spørsmål ang det. Siden jeg ikke meldte flytting fra mamma før i Januar 08, da har jo mamma forsørget meg i hele 07, skal ikke hun være i skatteklasse 2 da? :klø: Eller har det noe å gjøre med alderen min? Jeg gikk jo på skole halve året ifjor. Jeg får ikke igjen noe, for jeg betaler ikke skatt enda. Men er spent på samboeren :-D Endret 4. april 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. april 2008 #165 Del Skrevet 4. april 2008 Hysj,må ikke si sånn Jeg klarte jo ikke la vær å gå inn,så 6 nye ting ble lagt til i pakke nr 3 Nr 1 henta jeg på tirsdag og nr 2 er sendt nå...MÅ skjerpe meg nå,farlig med konto:kjøp nå,betal senere! Men er moro da,og trøster meg med at jeg snart får god råd Men du derimot var flink og ikke laget deg en ny pakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. april 2008 Forfatter #166 Del Skrevet 4. april 2008 Ja jeg vet, unnskyld for at jeg sa det Er såååå fristet til å bestille enda en pakke, men fornuften i meg seirer, heldigvis :-D Hva var det du la til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. april 2008 #167 Del Skrevet 4. april 2008 Du er tilgitt Barejeg som ikke eier selvdisiplin når det gjelder shopping...Fy meg! Jeg la til to cardiganer,en hotpant,en bh,to topper :-D Lurer på når den pakka som er sendt kommer jeg.... Du var så flink! skulle ønske jeg hadde litt fornuft på det området og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. april 2008 Forfatter #168 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg ser bare for meg regningen som kommer snart jeg, så da gikk det helt fint å la vær Jeg har så ufattelig lite lyst til å gå på jobb idag! Selv om det skal bli utrolig deilig å jobbe igjen, det er godt når man først kommer igang. Har tatt to ekstra vakter neste uke, trenger pengene så sårt. Til tirsdag skal jeg ringe denne damen ang jobb :-D Det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. april 2008 #169 Del Skrevet 4. april 2008 "Glemte" disse regningene jeg,med en gang jeg hørte ordet SALG! Det er deilig å jobbe ja,når man først kommer seg dit!Gleder meg til å begynne igjen jeg og,håper bare kroppen følger med. Så spennende med den nye jobben!!Håper,håper du får den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. april 2008 #170 Del Skrevet 4. april 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2583 Jeg digger den sida! Også er det gratis shipping til hele verden! :-D Må bare passe på å ikke bestille for over 200 kroner, men man kan jo bestille i flere omganger Hehe - det hadde vært noe vel, ikke for meg da, føler meg generøst utrusta nok som det er Mye morro her! Måtte jo ta meg en tur innom deg også Håper det ordner seg med ny jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. april 2008 Forfatter #171 Del Skrevet 4. april 2008 Føler meg også godt nok utrusta som det er på den fronten Bare synes den var litt morsom Jeg vil ha ny jobb, NÅÅÅ! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. april 2008 #172 Del Skrevet 4. april 2008 Henger meg på gjengen som er godt nok utrusta på den fronten Men artig sak da,lurer på om noen tror den funker liksom...... Skjønner VELDIG godt at du vil ha ny jobb!!Har troen på at du får det jeg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. april 2008 #173 Del Skrevet 4. april 2008 På tv2 hjelper deg forrige uke var det iallefall et produkt som ikke virka, brava bosom, hehe har vel mine tvil til denne også Uff, i dag har jeg ikke gjort noen ting, før lunch satt jeg bare på nett og nå er jeg i gang igjen. Godt det er fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. april 2008 Forfatter #174 Del Skrevet 4. april 2008 Får ikke gjort noe fornuftig jeg heller! Det er det jeg hater med å begynne så sent, for hele dagen går bare bort til å vente på å måtte gå på jobb Men nå skal jeg spise litt middag, så er det ikke sååå altfor lenge til jeg kan gå Har vondt i leggen. Våknet inatt av en skikkelig krampe, det er så forferdelig vondt! Tror jeg hylte, og stakkars samboeren forstod jo ingenting mens det stod på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. april 2008 #175 Del Skrevet 4. april 2008 God vakt! Kjenner til det der, å gå hele dagen å vente på å dra på jobb. Kjedelig, får liksom ikke gjort noen ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. april 2008 Forfatter #176 Del Skrevet 5. april 2008 God morgen Takk for ønske om en god vakt, tida gikk fort og jeg hadde noe å gjøre hele tiden Skal på jobb igjen idag da, begynner 12 og jobber til 19.30. Er bare alene fra 16 og utover så det er ikke så ille Så er det hjem til middag og Farmen som jeg tar opp Men i morgen er det fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. april 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 6. april 2008 God søndag Deilig med en fridag! Men så er det på'an igjen i morgen Idag er samboer på innspilling av en eller annen kino reklame, og han gikk jo tidlig, så da sitter jeg her alene Hjemme i 2-3 tiden da, så ikke så altfor lenge til. Håper jeg får øvelseskjørt litt idag, det er så gøy Planen er å ta lappen i Usa, så da må jeg øve mest mulig hjemme slik at det bare er å kjøre opp når jeg kommer meg over Håper også vi får tatt oss en tur opp til Skullerud, så Tequila får seg en god tur :-D Det er planene våres for denne fredelige søndagen Schnuppa: Jeg har syndet :dåne: Jeg har lagt inn en ny bestilling på HM *Shame on me* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. april 2008 Forfatter #178 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Ambriel inviterer til side 10 fest :juhu: Festen skjer om ca 2 innlegg, i dagboken til Ambriel. Ta med godt humør, og gjerne et smil hi hi Endret 6. april 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. april 2008 Forfatter #179 Del Skrevet 6. april 2008 Så forferdelig stille det har vært idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. april 2008 #180 Del Skrevet 6. april 2008 Er det her det er fest? Ikke at det frister meg med noe å skåle med forresten, fikk nok i går Men kan jo ta en virgin strawberry daquiri eller no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå