Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

I'm back! Savna meg? :sjarmor:

Ble ikke så mye skriving her igår kveld, samboer hadde laget ferdig middag til meg når jeg kom, så da var det bare å spise, se charterfeber (siste episode :cry:) og rett i seng! :ler:

Usj, jobb igjen idag. Jobber heldigvis kveldsvakt så slipper å treffe sjefen min ;) Jobber egentlig onsdag, men fikk byttet med ei som jobber fredag, så da kunne jeg være 2 dager lengre i Kristiansand :-D

Så, i morgen klokka 19.30, da er det helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jeg ikke burde si dette høyt, derfor skriver jeg det litt smått og med spoiler :ler::

De har lagt ut noen nye ting på HM, i salget

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm har sendt pakken min til pakking :cry: Nå får jeg ikke lagt til noe mer jo! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på skatteoppgjøret jeg! :forvirret: Mamma måtte betale 424 kroner :(

Men et spørsmål ang det. Siden jeg ikke meldte flytting fra mamma før i Januar 08, da har jo mamma forsørget meg i hele 07, skal ikke hun være i skatteklasse 2 da? :klø: Eller har det noe å gjøre med alderen min? Jeg gikk jo på skole halve året ifjor.

Jeg får ikke igjen noe, for jeg betaler ikke skatt enda. Men er spent på samboeren :-D

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj,må ikke si sånn ;)

Jeg klarte jo ikke la vær å gå inn,så 6 nye ting ble lagt til i pakke nr 3 :sjokk:

Nr 1 henta jeg på tirsdag og nr 2 er sendt nå...MÅ skjerpe meg nå,farlig med konto:kjøp nå,betal senere! Men er moro da,og trøster meg med at jeg snart får god råd :ler:

Men du derimot var flink og ikke laget deg en ny pakke! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet, unnskyld for at jeg sa det :( Er såååå fristet til å bestille enda en pakke, men fornuften i meg seirer, heldigvis :-D

Hva var det du la til? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er tilgitt :klem: Barejeg som ikke eier selvdisiplin når det gjelder shopping...Fy meg!

Jeg la til to cardiganer,en hotpant,en bh,to topper :-D

Lurer på når den pakka som er sendt kommer jeg....

Du var så flink! skulle ønske jeg hadde litt fornuft på det området og! :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bare for meg regningen som kommer snart jeg, så da gikk det helt fint å la vær :ler:

Jeg har så ufattelig lite lyst til å gå på jobb idag! Selv om det skal bli utrolig deilig å jobbe igjen, det er godt når man først kommer igang. Har tatt to ekstra vakter neste uke, trenger pengene så sårt.

Til tirsdag skal jeg ringe denne damen ang jobb :-D Det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Glemte" disse regningene jeg,med en gang jeg hørte ordet SALG! :rodme:

Det er deilig å jobbe ja,når man først kommer seg dit!Gleder meg til å begynne igjen jeg og,håper bare kroppen følger med.

Så spennende med den nye jobben!!Håper,håper du får den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2583 :hoho:

Jeg digger den sida! Også er det gratis shipping til hele verden! :-D

Må bare passe på å ikke bestille for over 200 kroner, men man kan jo bestille i flere omganger ;)

Hehe - det hadde vært noe ;) vel, ikke for meg da, føler meg generøst utrusta nok som det er :fnise: Mye morro her!

Måtte jo ta meg en tur innom deg også :) Håper det ordner seg med ny jobb!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg også godt nok utrusta som det er på den fronten ;) Bare synes den var litt morsom ;)

Jeg vil ha ny jobb, NÅÅÅ! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på gjengen som er godt nok utrusta på den fronten ;)

Men artig sak da,lurer på om noen tror den funker liksom...... :ler:

Skjønner VELDIG godt at du vil ha ny jobb!!Har troen på at du får det jeg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

På tv2 hjelper deg forrige uke var det iallefall et produkt som ikke virka, brava bosom, hehe ;) har vel mine tvil til denne også ;)

Uff, i dag har jeg ikke gjort noen ting, før lunch satt jeg bare på nett og nå er jeg i gang igjen. Godt det er fredag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke gjort noe fornuftig jeg heller! Det er det jeg hater med å begynne så sent, for hele dagen går bare bort til å vente på å måtte gå på jobb :(

Men nå skal jeg spise litt middag, så er det ikke sååå altfor lenge til jeg kan gå ;)

Har vondt i leggen. Våknet inatt av en skikkelig krampe, det er så forferdelig vondt! Tror jeg hylte, og stakkars samboeren forstod jo ingenting mens det stod på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

God vakt!

Kjenner til det der, å gå hele dagen å vente på å dra på jobb. Kjedelig, får liksom ikke gjort noen ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :vinke:

Takk for ønske om en god vakt, tida gikk fort og jeg hadde noe å gjøre hele tiden ;) Skal på jobb igjen idag da, begynner 12 og jobber til 19.30. Er bare alene fra 16 og utover så det er ikke så ille ;) Så er det hjem til middag og Farmen som jeg tar opp ;)

Men i morgen er det fri! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God søndag ;)

Deilig med en fridag! Men så er det på'an igjen i morgen :(

Idag er samboer på innspilling av en eller annen kino reklame, og han gikk jo tidlig, så da sitter jeg her alene :( Hjemme i 2-3 tiden da, så ikke så altfor lenge til.

Håper jeg får øvelseskjørt litt idag, det er så gøy ;) Planen er å ta lappen i Usa, så da må jeg øve mest mulig hjemme slik at det bare er å kjøre opp når jeg kommer meg over ;) Håper også vi får tatt oss en tur opp til Skullerud, så Tequila får seg en god tur :-D Det er planene våres for denne fredelige søndagen ;)

Schnuppa: Jeg har syndet :rodme: :dåne: :pls::sprettoy: Jeg har lagt inn en ny bestilling på HM :( *Shame on me*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambriel inviterer til side 10 fest :juhu:

Festen skjer om ca 2 innlegg, i dagboken til Ambriel. Ta med godt humør, og gjerne et smil ;) hi hi

:velkommen:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Er det her det er fest?

:skaal:

Ikke at det frister meg med noe å skåle med forresten, fikk nok i går

:fnise: Men kan jo ta en virgin strawberry daquiri eller no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...