Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

*krysser alt jeg kan krysse for deg*

Håper virkelig du får deg ny jobb :juhu:

(og slippe det sure kvinnemennesket du har til sjef nå)

SPENNENDE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa, jeg har så lyst på ny jobb, og i en møbelbutikk! Passer jo bare helt ypperlig!

Håper bare hun har noe til meg da, men siden hun vil at jeg skal ringe for å avtale et møte/en samtale, så virker det jo veldig sannsynlig da! Ellers hadde hun vel bare spart på nummeret mitt, og ringt meg dersom det skulle bli aktuelt? :klø:

Har liksom ikke lyst til å ha for store forhåpninger heller, for da blir jeg bare skuffet dersom det ikke skjer noe :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh, jeg er så sinna!!! :sur:

Samboer vet godt at jeg ikke er så glad i å se skrekkfilmer på kino lengre, så vi laster ned de vi kan komme over, og ser dem trygt hjemme i vår egen stue. Men de siste gangene jeg har vært i Kr.sand så har han sett de filmene vi har planlagt at vi skulle se! Jeg har bedt han flere ganger om å vente, og ber han heller se de filmene han laster ned som ikke jeg vil se (hardbarka action og mafia filmer). Jeg gleder meg jo til å se grøsserne og skrekkfilmene, og jeg tør hvertfall ikke å se dem alene. Og den typen filmer er ikke alltid filmer man gidder å se to ganger nesten rett etter hverandre. Før jeg dro lastet vi ned "The Last Winter", og siden den så litt "Fritt Vilt" aktig ut hadde jeg veldig lyst til å se den, og det gav jeg klart uttrykk for til samboer. Likevel har han begynt å se filmen idag! Årh, jeg blir så sinna her jeg sitter!

Dustesamboer :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endret bestillingen min på HM nok en gang :rodme:

I bestillingen nå ligger det:

Gratis sett med topp og bukse

Brune solbriller

Sort Lærbelte - til samboeren

2 stk cardigan, i hvit og i grå - Klarte ikke å bestemme meg, så jeg tok begge

Grå pysjamas med topp og shorts - kjempegrei å ha til sommeren, også var jo den rosa hunden på den så søt :ler:

Lys rosa t-skjorte BH

2 pack t-skjorter - en i hvit, og den andre i hvit/grå striper

Lilla party topp med påsydd paljett topp over brystet

Og to enkle singletter som jeg skal ta bort, men de har ikke leveringstid enda, så drøyer den litt til så jeg kan gjøre litt flere endringer :sjarmor:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 2 dager igjen i Kr.sand :sukk:

Det er så deilig å være hjemme!

Ser ikke ut til at det blir ny hund likevel. Skulle ha han her på søndag, så jeg sendte melding til venninna mi og spurte hvordan formen hans var (han var hos vet på fredag og trakk en tann), men jeg fikk ikke noe svar. Så igår morges fikk jeg melding av henne, det viste seg at mobilen hennes ikke hadde fått meldingen min før mandag morgen. Så vi avtalte at hun skulle ringe meg når hun var ferdig på jobb, også skulle vi avtale da hvordan vi gjorde det. Sendte henne en melding på formiddagen hvor jeg spurte om prisen på han (synes 10 000 egentlig er altfor mye for en "kosehund", han kan jo ikke brukes i hverken avl eller utstilling), men jeg fikk ikke noe svar. Jeg har ikke lyst til å mase for mye heller, så jeg tenkte å vente til hun tok kontakt, men det gjorde hun jo ikke. I.o.m at han trenger tid til å bli vant til oss, så er 2 dager altfor lite (egentlig 3 dager også, men vi ville prøve). Synes det er dårlig gjort av henne og ikke ta kontakt (nå kunne jo jeg sendt henne litt fler meldinger, men da føler jeg bare at jeg maser - kjenner henne ikke så godt)

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var enda en dag gått. Samboer venter spent på nyheten om han blir listet på P1, og ellers er han nå på møte, hvor kameraten hans skal overta hele hans plateselskap. Så det blir jo en spennende tid fremover! :jepp:

Ellers idag har jeg besøkt farmoren min en liten tur, dyret er badet og sjokolademuffins er bakt ;) Prøver også å finne en av favorittveskene mine, men den er jo klin umulig å finne! :sur: Den dukker sikkert opp rett etter at jeg har dratt, typisk det. Ellers har jeg funnet andre småting jeg helt har glemt at jeg har ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du koser deg hjemme :icon_razz:

Sikkert moro å gå gjennom gamle ting,jeg var så dum å kaste alt eller ta med meg når jeg flytta,så har ingen glemte skatter liggende hos mamma og pappa.

Men blir nok veldig godt å komme hjem til samboer og ;)

Så dårlig av hun venninna di med hunden!!Kanskje hun har ombestemt seg,og ikke vil selge den likevel,og tør ikke si det rett til deg?feigt isåfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig godt og starte på nytt, og heller bare hente med seg de små tingene man trenger ;) hehe

Synes det er veldig dårlig gjort av henne, hadde jo nesten bestemt meg for at jeg ville kjøpe han dersom alt gikk greit mellom han og Tequila :sukk:

Men men, det er bare å slå tankene ifra seg. Har kontakt med en seriøs oppdretter i Kr.sand, jeg er faktisk nesten i "familie" med henne, hehe... Datteren hennes er sammen med fetteren min. Tanta mi som traff henne og fikk hjemmesiden hennes så jeg kunne ta kontakt. Og fant etterhvert ut med å se på bilder at jeg gjenkjente datteren hennes (har truffet henne et par ganger). Sendte henne en lang og utfyllende mail, og det virker som hun likte meg :-D Fikk lov å komme på besøk nærmere sommeren og treffe alle hundene (de har jo nesten 10 stk!) Så jeg får krysse fingrene for at det dukker opp et lite nurk til oss der! De har en nydelig sjokoladebrun gutt :rødme: Håper de skal ha han som far til valpene! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til frisøren idag! :hoppe: Har ikke råd til å stripe det nå, så det blir en klipp for å få litt fornyelse. Striper det neste gang jeg kommer hjem tenker jeg. Har tenkt på å klippe pannelugg, så vi får se hva slags infall jeg får når jeg sitter borti stolen ;):ler:

Ellers så er planene idag små. Har fått gjort det jeg kom til Kristiansand for å gjøre, så nå gjenstår bare den siste pakkingen. Problemet er at jeg kan ikke pakke så Tequila ser det, for da begynner hun å sture. Hver eneste gang jeg pakker så skjer det! Den personligheten på henne altså ;)

Var det noen som ble lurt igår eller? :ler:

Jeg gikk jo 5 på en spøk av Fvn, om at Start skulle få seriegullet for 2005, istedetfor Vålerenga :ler::flau:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Ambriel fått pannelugg! :juhu: Jeg er kjempefornøyd, elsker frisøren min! :-D Hun har jo litt av en kunde da, som drar helt til Kristiansand for å klippe håret sitt ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med pannelugg!

Så bra du ble fornøyd ;)

Jeg var hos frisøren forrige uke,hadde vurdert å klippe pannelugg,synes det er råstilig,men feiga ut :sjenert: Er jo ikke alle som kler det,og da er det veldig lite pent!Fikk for meg at jeg er en av de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-D

Jeg klippa lugg ifjor, så jeg vet at jeg kledde det, heldigvis ;) Hehe, men var ganske nervøs første gangen jeg gjorde det :overrasket: Irriterende at jeg ikke kan ha det på sommeren, blir så kvisete i panna :(

Samboeren min liker meg best med lugg, da går jeg under kallenavnet "sexylugg" :ler: Har ikke sagt til han at jeg har klippet meg, så han får seg en liten overraskelse når jeg kommer hjem i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: Idag kom handsfree'ene som jeg har venta på i posten! :-D

2 stk til 80 kr, inkludert frakt. Begge Sony Ericsson :-D De er fra Hong Kong da, så jeg tviler på om de er så veldig ekte, men de ser jo klin like ut som et til et par hundre kroner stykket :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da bærer det tilbake til Oslo idag :( Begynte faktisk å gråte når mamma nå gikk på jobb, savner henne så jo :(

Ringte legekontoret, og svaret på prøvene mine var kommet. Legen har ikke fått sett på dem enda, men hun i resepsjonen synes de så greie ut :forvirret: Hmmm, men legen skulle se på dem han også selvfølgelig, og ringe meg dersom det var noe. Allergi testene var ikke kommet, så må vente på dem også :(

Som vanlig så kaster Tequila opp den dagen vi skal dra.. Hmm, tror ikke hun har lyst til å reise ;) Det har vel egentlig ikke jeg heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bærer det tilbake til Oslo idag :( Begynte faktisk å gråte når mamma nå gikk på jobb, savner henne så jo :(

Ringte legekontoret, og svaret på prøvene mine var kommet. Legen har ikke fått sett på dem enda, men hun i resepsjonen synes de så greie ut :forvirret: Hmmm, men legen skulle se på dem han også selvfølgelig, og ringe meg dersom det var noe. Allergi testene var ikke kommet, så må vente på dem også :(

Som vanlig så kaster Tequila opp den dagen vi skal dra.. Hmm, tror ikke hun har lyst til å reise ;) Det har vel egentlig ikke jeg heller :(

Skjønner veldig godt at det er vondt å reise fra mamma!Tror ikke jeg hadde takla å bo så langt fra de jeg...synes det er langt nok å flytte en time unna :flau:

Kjedelig med de prøvene da,må da være mulig å finne ut av hva man feiler!!!.....

Ønsker deg god tur hjem igjen til sambo :hjerte: DEt blir nok kos å se han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet deg hjem?

Isåfall er du vel opptatt med andre ting enn KG i kveld ;)

Ha en fin-fin kveld isåfall!! :klem:

Endret av schnuppa79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...