Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...

spinnvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å høre fra deg :klemmer:

Tror nok jeg kommer til å bli litt mer aktiv her inne framover igjen. For nå er den siste kuren med pergo snart her, i februar, og hvis den ikke klaffer så blir det opp til legene hva som skjer. Og da kan det være greit å ha noen å lufte tankene mine med...

:klemmer: Håper det går bra med deg i kulda...

Kulda ja, håper det blir mildere snart. Har vært syk siden romjula, og det går jo aldri over. Hoster og hoster... Jeg vil ha VÅR!

Jeg bruker kulda til noe konstruktivt akkurat nå, har kasta ut alt av sengeklær og overmadrass på verandaen. Dø midd, dø! Har ikke starta bilen på mange dager nå, er veldig spent på om den starter fint. Må jo ut å handle litt mat, er litt begrensa hvor spennende middagene blir ut av det som ligger i fryseren. Blir liksom ikke så mye tilbehør :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotify er jo genialt for å høre på nye artister. Har hørt på Katzenjammer i dag, tror jeg må kjøpe den plata. Passe rart og energisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha vår jeg også :sol: Trives serdeles dårlig i 17 minus :fryser: Alt av klær blir jo så statisk, får støt av alt jo :haar:

Katzenjammer er artige :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, du lagar faktisk middagar av det som ligg i frysen, du? Eg er veldig flink til å fylla frysen med alt mulig rart, men ikkje like flink til å tømma den, gitt. *overfylt frysar* :ler:

Neste pergokur blir spennande. Gleder meg til å heia deg fram i februar! :nigo: Nå skal det gå vegen! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha vår jeg også :sol: Trives serdeles dårlig i 17 minus :fryser: Alt av klær blir jo så statisk, får støt av alt jo :haar:

Katzenjammer er artige :jepp:

Gleder meg til våren, min favorittårstid! Da kan man enda håpe på en varm og fin sommer, med brune ben og masse grilling :)

Oj, du lagar faktisk middagar av det som ligg i frysen, du? Eg er veldig flink til å fylla frysen med alt mulig rart, men ikkje like flink til å tømma den, gitt. *overfylt frysar* :ler:

Neste pergokur blir spennande. Gleder meg til å heia deg fram i februar! :nigo: Nå skal det gå vegen! :tommelsmil:

Det er ett av nyttårsforsettene, bruke det som ligger i fryseren. Er faktisk enklere å gjøre det når jeg er alene, for da gjør det ikke noe at middagene blir litt rare. Finner en del ting der som jeg ikke visste jeg hadde :ler: Blir spennende i februar, håper mensen ikke kommer tidlig nå i januar, for da er det ikke sikkert mannen rekker å komme hjem til EL-tid, og da utsetter jeg pergoen til mars. Men det problemet tar jeg hvis det blir et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å lese at det ikke klaffet sist gang :kose:

Det er bare Så urettferdig at dere skal slite sånn !

Håper du holder motet oppe spinnvill :klemmer:

Og jeg er med videre å heier på dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ett av nyttårsforsettene, bruke det som ligger i fryseren. Er faktisk enklere å gjøre det når jeg er alene, for da gjør det ikke noe at middagene blir litt rare.

Var det noen som sa kjøttkaker med medisterkaker og rørt rips?? :fnise: Eller kokte poteter og Eldorado grønnsaksblanding med en eller annen Torosaus?? En annen favoritt er potetstappe med mais og hakket løk. :nigo: Jeg er dronningen av rare matretter!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der det er liv er det håp, så jeg satser på at jeg kommer etter deg med kul på magen om ikke så lenge :)

Var det noen som sa kjøttkaker med medisterkaker og rørt rips?? :fnise: Eller kokte poteter og Eldorado grønnsaksblanding med en eller annen Torosaus?? En annen favoritt er potetstappe med mais og hakket løk. :nigo: Jeg er dronningen av rare matretter!! :nigo:

Haha, høres litt ut som meg. Jeg orker ingenting for tida, så jeg klarer meg på det jeg finner i fryseren. I dag åpna jeg en sånn surpriseboks, ja dere vet en sånn boks uten merking. Heldigvis ganske heldig med den, ble kjøttboller til middag.

Er så utrolig lat for tida, det er jobb, sofa og så seng. Får satse på at energinivået øker utover uka. Må jo bli frisk en gang. Har vært syk i to uker nå, sånn type hoste og vondt i halsen. Ikke noen fin start på året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der det er liv er det håp, så jeg satser på at jeg kommer etter deg med kul på magen om ikke så lenge :)

Haha, høres litt ut som meg. Jeg orker ingenting for tida, så jeg klarer meg på det jeg finner i fryseren. I dag åpna jeg en sånn surpriseboks, ja dere vet en sånn boks uten merking. Heldigvis ganske heldig med den, ble kjøttboller til middag.

Er så utrolig lat for tida, det er jobb, sofa og så seng. Får satse på at energinivået øker utover uka. Må jo bli frisk en gang. Har vært syk i to uker nå, sånn type hoste og vondt i halsen. Ikke noen fin start på året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine favoritter; fiskekaker og fullkornsmakaroni med ketchup ;)

Er også glad i "man tar hva man har i kjøleskapet" wok :ler: Det blir mange kombinasjoner som høres feil ut i andres ører, men det er jo mat :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine favoritter; fiskekaker og fullkornsmakaroni med ketchup ;)

Er også glad i "man tar hva man har i kjøleskapet" wok :ler: Det blir mange kombinasjoner som høres feil ut i andres ører, men det er jo mat :nigo:

Ikke så gærnt det da. ;) Idag blir det restemat på oss også .Man tager hva man haver: Vårruller, salat, potetstrimler, paprika, sukkererter etc og hiver vårrullene i ovnen mens alt det andre putrer i panna..

:vetikke: ..men jeg er spent. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sikle: Det høres lovende ut Anamelona :jepp: *venter på rapport*

I dag var det "all you´ve got" omelett her ;) Fikk tom litt spinat i :)

Beklager kupping av boken din spinnvil :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle: Det høres lovende ut Anamelona :jepp: *venter på rapport*

I dag var det "all you´ve got" omelett her ;) Fikk tom litt spinat i :)

Beklager kupping av boken din spinnvil :sjenert:

Kuppingsrapport:

Vårruller + thaiblanding bestående av grønnsaker julienne . Poteter, gulrot, isebergsalat, paprika, samt purre og løk i biter. Iseberg var i panna de siste 2 minuttene. Klippet persille over grønnsakene.

Dom: DRIIITBRA!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Her er folk vågale i matvegen, ja. *pingle*

Me blei heldigvis kvitt nokre kyllingburgarar i går. Eg er ultrasugen på burger om dagen, og mannen gjekk med på å eta av dei gamle burgarane, sidan eg vil ha det ferskast mulig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir jo sulten av å lese her inne nå jo... I går ble det laks med sweet chili saus og hjemmelaget potetmos. Ikke så mye grønnsaker i huset akkurat nå :sjenert: Men i kveld skal jeg spise ute med Enois, gleder meg! Blir så bra å slippe matlaging og oppvask en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av at du hadde sweet chili saus til laksen, så ble det det samme hos meg til stekt fiskepudding med grønsaker. Det var nydelig :sikle:

Håper du får en fin ettermiddag med enois :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kosa meg ihvertfall! :D

Fikk tilogmed en klem på slutten av daten :biggrin:

Jeg ble også sulten igjen..

I dag skeia vi ut og bestilte pizza, så da har jeg unngått oppvask i to dager :danse:

Bortsett fra at sambo laget middag i går, og den oppvasken står fortsatt framme. ............ ........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...