Gjest Fisk73 Skrevet 27. oktober 2008 #441 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har dere vært til utredning? Jeg har vært litt fraværende her på KG i det siste, så jeg har ikke fått det med meg om dere har vært... Håper mannen din holder seg litt mer hjemme fremover, kjipt når de farter rundt om midt oppi EL og alt mulig! Krysser fingrene for at dere lykkes snart. Håper også at det ordner seg med jobb også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #442 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har dere vært til utredning? Jeg har vært litt fraværende her på KG i det siste, så jeg har ikke fått det med meg om dere har vært... Håper mannen din holder seg litt mer hjemme fremover, kjipt når de farter rundt om midt oppi EL og alt mulig! Krysser fingrene for at dere lykkes snart. Håper også at det ordner seg med jobb også! Har ikke vært til utredning nei. Bare vært og tatt blodprøve. Men snakka med sykehusfolka i dag, og vi skal visst få komme om en måneds tid. Så det både gleder jeg meg til og gruer meg til. Tenk hvis vi får vite at det ikke er håp? Kjenner at jeg får litt hetta, og tenker verste fall litt akkurat nå. Det er så virkelig nå. Jeg hadde jo egentlig aldri trodd at vi skulle komme hit, hadde jo trodd at vi skulle få ting til på egenhånd. Vi har jo tross alt klart det før. Og med masse tid hadde jeg trodd spiren skulle sitte helt av seg selv... Men nå skal jeg heller tenke på det postive, vi får nok noen svar i løpet av de neste månedene... Og det er alltid greit å vite hva jeg skal forholde meg til. Og nå er det bare 8 dager igjen til mannen kommer hjem. Gleder meg noe så enormt. Han har jo bare vært hjemme 4 uker siden sommerferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 27. oktober 2008 #443 Del Skrevet 27. oktober 2008 Spennende med utredning om en måned da, spinnvil! Og klart det er håp for dere, dere har jo som du sier klart det en gang, mulig dere bare trenger litt hjelp for å det til. Bare slipp ned skuldrene du, og gled deg til mannen kommer hjem, så krysser vi fingrene for at du har gode nyheter å by på snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 28. oktober 2008 #444 Del Skrevet 28. oktober 2008 Klart det en gang før? Er det noe jeg ikke har fått med meg her? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #445 Del Skrevet 28. oktober 2008 Klart det en gang før? Er det noe jeg ikke har fått med meg her? :klø: Vi prøvde på en liten en under studietiden... Begynte veldig lovende, spiren satt etter et par måneder. Uheldigvis hadde jeg en MA, og siden det har tanta kommet hver pp... Men vi har hatt en lang pause i prøvinga, ville ikke risikere å bli gravid mellom skole og jobb. Hadde jeg visst det jeg vet i dag, hadde jeg ikke brydd meg så hardt om det nei. Dessverre er jeg ikke synsk, så da er det lite å gjøre noe med. Litt rart å tenke på at jeg kunne hatt en treåring nå, men det er blitt ganske fjernt nå... Er ikke noe jeg tenker mye på lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #446 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg tar nemlig ting litt i etapper kjenner jeg, først bli gravid. Så klare å bære frem... Kommer til å bli et nervevrak den dagen jeg får en positiv test... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 28. oktober 2008 #447 Del Skrevet 28. oktober 2008 Stemmer, når du sier det så har jeg nok hørt det før. Man vil vel ofte tenke tilbake på den måten, men det er jo faktisk ett valg man følte seg komfertabel med der og da. og er nok ikke det dummeste valget. En dag er det faktisk deres tur (og vår) og fram til det så får vi bare prøve å nyte livet så godt vi kan og glede oss til det er vår tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #448 Del Skrevet 28. oktober 2008 Stemmer, når du sier det så har jeg nok hørt det før. Man vil vel ofte tenke tilbake på den måten, men det er jo faktisk ett valg man følte seg komfertabel med der og da. og er nok ikke det dummeste valget. En dag er det faktisk deres tur (og vår) og fram til det så får vi bare prøve å nyte livet så godt vi kan og glede oss til det er vår tur Du har rett i det. Men nå stresser jeg litt for å bli ferdig med alt jeg skal før jobbmiddag i kveld. KG er jo ikke akkurat det beste når man skal være effektiv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 28. oktober 2008 #449 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du har rett i det. Men nå stresser jeg litt for å bli ferdig med alt jeg skal før jobbmiddag i kveld. KG er jo ikke akkurat det beste når man skal være effektiv?? Ikke det mest effektive stedet nei. Du får ha en fin kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 28. oktober 2008 #450 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tenk hvis vi får vite at det ikke er håp? Kjenner at jeg får litt hetta, og tenker verste fall litt akkurat nå. Det er så virkelig nå. Jeg hadde jo egentlig aldri trodd at vi skulle komme hit, hadde jo trodd at vi skulle få ting til på egenhånd. Vi har jo tross alt klart det før. Og med masse tid hadde jeg trodd spiren skulle sitte helt av seg selv... Vel, slik er det vel for mange av oss, vi tror vi skal få ting til selv... Men, som legene har sagt til meg, det er svært, svært få som man ikke greier å hjelpe. De aller, aller fleste er det mulig å hjelpe, så akkurat det ville jeg tatt helt med ro! Men kjenner igjen den følelsen tror jeg... Jeg grudde meg noe voldsomt... Ønsket ikke å ville vite det om det var noe galt med noen av oss, men på den andre siden så var det grusomt å ikke vite OM det var noe galt.... Et litt sånt tveegget sverd det der... Krysser fingrene for dere jeg!! Ha en god jobbmiddag i kveld, og håper virkelig at mannen holder seg litt mer hjemme fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #451 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vel, slik er det vel for mange av oss, vi tror vi skal få ting til selv... Men, som legene har sagt til meg, det er svært, svært få som man ikke greier å hjelpe. De aller, aller fleste er det mulig å hjelpe, så akkurat det ville jeg tatt helt med ro! Men kjenner igjen den følelsen tror jeg... Jeg grudde meg noe voldsomt... Ønsket ikke å ville vite det om det var noe galt med noen av oss, men på den andre siden så var det grusomt å ikke vite OM det var noe galt.... Et litt sånt tveegget sverd det der... Krysser fingrene for dere jeg!! Ha en god jobbmiddag i kveld, og håper virkelig at mannen holder seg litt mer hjemme fremover takker for beroligende ord... Hjelper å få ting litt i perspektiv. Er veldig lett å surre seg inn i tanker sånn på egenhånd. Jeg tror kanskje vi kommer i gang med den første samtalen på sykehuset før jul, har snakka litt med fertilitetsseksjonen. Går egentlig å venter litt på brev nå. Utålmodig jeg?? Fins ikke... Nå er det bare ei skikkelig lang helg, så er mannen hjemme igjen. Gleder meg noe så enormt. Han går natt der borte i gokk nå, så tror kanskje han kommer til å være litt mindre i koma nå når han kommer hjem også. Hurra! Pluss at jeg faktisk får snakka litt mer med han nå enn da han gikk dag. Da var det skikkelig stress å komme meg hjem fra jobb tidsnok til å ringe han før han sovna... Skal ikke være helt lett det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 30. oktober 2008 #452 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hold ut, ikke lenge igjen. Helgen går nok fort. Hva skal du gjøre i helgen? Forresten, hvem betaler disse telefonregningene? Kanskje likegreit at han jobber natt Ikke billig å ringe lenge og langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 30. oktober 2008 #453 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vel, jeg tror ikke man har godt av å tenke for mye heller.... Håper dere kommer dere til utredning snart, greit å få det unna vei. Så får dere heller se på ting derfra Bra kommer det til å gå uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #454 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hold ut, ikke lenge igjen. Helgen går nok fort. Hva skal du gjøre i helgen? Forresten, hvem betaler disse telefonregningene? Kanskje likegreit at han jobber natt Ikke billig å ringe lenge og langt! I skype sier jeg bare! Vel, jeg tror ikke man har godt av å tenke for mye heller.... Håper dere kommer dere til utredning snart, greit å få det unna vei. Så får dere heller se på ting derfra Bra kommer det til å gå uansett!! Joda sånn må man tenke! bare av og til jeg tenker sorte tanker i stedet. Og da skriver jeg dem jo ned her i den store klageboken (virker kanskje sånn til tider i alle fall, altså at det er en klagebok i stedet for dagbok). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 30. oktober 2008 #455 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja det tenkte jeg ikke på en gang. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 2. november 2008 Forfatter #456 Del Skrevet 2. november 2008 Søndag. Jeg liker søndager. Rolige, fine dager. Ikke noe stress, ta ting i det tempoet jeg vil. Men akkurat denne søndagen har jeg tenkt å være superhusmor... Skal vaske hele leiligheta, rydde, vaske klær, stryke klær, pakke bort noen poser med klær til fretex... Det er jo heldigvis ikke noen krise hvis jeg ikke får gjort alt. Tar det jeg gidder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. november 2008 #457 Del Skrevet 2. november 2008 Så flink du er. Trenger vel en superhusmor selv også, så du får gjerne ta deg en tur nedover. Kose deg litt i dag også da så blir det snart kjærstetid på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. november 2008 #458 Del Skrevet 2. november 2008 Flink du er med husmorsysler på ein søndag. Eh, skype? :klø: Søstera mi snakkar også om det, men eg har aldri heilt fått med meg kva det er. Eg er ikkje akkurat spesielt datakyndig... Er det telefoni på nett? Kva treng ein egentlig til det? Det høyrest ganske genialt ut. *interessert* Å, nå kjem mannen snart heim! Var det nå denne veka "allerede"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 2. november 2008 Forfatter #459 Del Skrevet 2. november 2008 Så flink du er. Trenger vel en superhusmor selv også, så du får gjerne ta deg en tur nedover. Kose deg litt i dag også da så blir det snart kjærstetid på deg kan vel ikke kalle meg for superhusmor, men må få huset litt på stell før mannen kommer hjem. Har jo ikke akkurat lyst å bruke de første dagene etter han kommer hjem til husarbeid. Er jo egentlig grei motivasjon det Flink du er med husmorsysler på ein søndag. Eh, skype? :klø: Søstera mi snakkar også om det, men eg har aldri heilt fått med meg kva det er. Eg er ikkje akkurat spesielt datakyndig... Er det telefoni på nett? Kva treng ein egentlig til det? Det høyrest ganske genialt ut. *interessert* Å, nå kjem mannen snart heim! Var det nå denne veka "allerede"? Skype er helt genialt. Er jo litt sånn som msn, bare at man kan snakke i tillegg. Og man kan bruke det til å ringe telefoner i utlandet også, er ikke avhengig av at begge har tilgang til internett. Bare at da koster det litt. Men når mannen har leid seg mobiltelefon borti gokk, kan vi snakke til lokale priser (dvs 43 øre minuttet) i stedet for over 15 kroner minuttet som det hadde blitt hvis jeg skulle ringt til hans vanlige telefon. Og da kan vi jo snakke myyyyye lenger. Og nå er det snart bare to døgn til mannen kommer hjem gleder meg sånn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. november 2008 #460 Del Skrevet 2. november 2008 Skype er helt genialt. Er jo litt sånn som msn, bare at man kan snakke i tillegg. Og man kan bruke det til å ringe telefoner i utlandet også, er ikke avhengig av at begge har tilgang til internett. Bare at da koster det litt. Men når mannen har leid seg mobiltelefon borti gokk, kan vi snakke til lokale priser (dvs 43 øre minuttet) i stedet for over 15 kroner minuttet som det hadde blitt hvis jeg skulle ringt til hans vanlige telefon. Og da kan vi jo snakke myyyyye lenger. Og nå er det snart bare to døgn til mannen kommer hjem gleder meg sånn!!! Kostar det noko å skaffa seg skype? Kva treng ein egentlig i tillegg til PC og internett- tilkobling? :klø: Så bra mannen snart er heime igjen. Kan tenka meg at dåke finn på alt anna enn husarbeid då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå