Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...

spinnvil

Anbefalte innlegg

Håper du finner en fin kjole før bryllupet. Da jeg var gravid kjøpte jeg en superfin og superpraktisk kjole som både var mammakjole OG ammekjole. Perfekt både før og etter fødsel :tommelsmil:

Håper det oppkastet bare var en engangsaffære. Ekkelt å løpe ut av dusjen for å kaste opp da :sprettoy:

Jeg hadde egentlig tenkt å tippe gutt, men siden dreia gjør det, og hun alltid tipper feil ( :erter: ) så tipper jeg :babyjente:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde egentlig tenkt å tippe gutt, men siden dreia gjør det, og hun alltid tipper feil ( :erter: ) så tipper jeg :babyjente:;)

:jolie:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dreia var superflink å tippe hos meg! Selv om jeg var overbevist om at det var gutt denne gangen. :ler: Eller tar jeg feil nå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at du får en liten gutt, men ettersom jeg alltid tar feil må jeg nesten tippe jente :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg oppsummere de siste postene:

De som har gjettet jente er:

Ilja

Pusilus

Anamelona

Og de som har gjettet gutt er:

Dreia

meg selv...

MakeItHappen

Aner ikke hvorfor jeg tror det blir gutt, men jeg får kanskje vite mer i slutten av måneden.

Endret av spinnvil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest enois

Tråden din hadde av en eller annen grunn falt ut av mine innlegg, så jeg trodde jo du ikke hadde skrevet noe. Blei nesten bekymret ;)

Fint å høre at alt er bra :D Spontanoppkast må være noe det beste som finnes. :P

Jeg tror jeg kasta opp litt nå og da fram til uke 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden din hadde av en eller annen grunn falt ut av mine innlegg, så jeg trodde jo du ikke hadde skrevet noe. Blei nesten bekymret ;)

Fint å høre at alt er bra :D Spontanoppkast må være noe det beste som finnes. :P

Jeg tror jeg kasta opp litt nå og da fram til uke 20.

Hurra for spontanoppkast ja :P Kjempestas! Satser på at det var et engangstilfelle.

Endelig helg, kjenner at det er slitsomt å jobbe fulltid. Sliter med ryggen, og fikk derfor besøk av fysioterapaut på jobben for å se på arbeidsstillingen min. Den var ganske ok, men jeg tror jeg må variere litt mer for at ryggen ikke skal slå seg helt vrang. Hadde jo mye mer variert arbeidsdag før jeg ble gravid, og merker at hele dager foran pcen ikke er optimalt...

Skal forsøke meg på klesshopping i morgen, sliter jo med å finne lysten. Men nå er det mer en nødvendighet, sommeren har jo kommet med en liten forsmak, og jeg prøvde fjorårets shorts til mye latter. Jeg kan vel fremdeles bruke den dersom jeg står rett opp og ned og ikke puster. Høres behagelig ut, ikke sant? Så noen klær for varmere vær må nok kjøpes inn. Håper bare finværet kan vare ei stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er ikke så flink å oppdatere her for tiden...

Klesshopping ja, er ikke så flink til det nei. Er jo ikke noe gøy å kjøpe klær nå, føler meg ikke noe fin. Blir nok lettere når magen går fra "litt for mye godteri??" til tydelig gravid? Kjøpte meg nye sko i dag da, det var jo stas. Sko passer jo uansett, så det er jo gøy å handle fremdeles. Var innom Lindex for å se på babyklær, men har bestemt meg for å vente til etter UL neste uke. Er jo nesten ingenting som er nøytralt av barneklær! Alt er enten blått og tøft, eller rosa og søtt... Håpløst når man ikke vet hva man får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner en del klær hos Mama-licious. Jeg har kjøpt meg en bukse derfra og er veldig fornøyd. Grei kvalitet til en grei pris, og litt bedre enn H&M, synes jeg. Har en bukse fra H&M, men den suger til seg alt støv som flyver rundt... Hmft!

Har du vært til UL nå? Vi var på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner en del klær hos Mama-licious. Jeg har kjøpt meg en bukse derfra og er veldig fornøyd. Grei kvalitet til en grei pris, og litt bedre enn H&M, synes jeg. Har en bukse fra H&M, men den suger til seg alt støv som flyver rundt... Hmft!

Har du vært til UL nå? Vi var på fredag :)

Har fått tips om bellykiss som selger mamalicious, så det blir nok en tur dit senere i sommer :)

Ul i går ja, og alt så fint ut. Jeg har en liten gutt i magen, til og med jeg kunne se det på bildene. Fikk dere vite kjønn da? Eller vil du kanskje ikke vite det? Jeg er nok litt for nysgjerrig til å la være, syns ikke overraskelsen blir ødelagt av å vite kjønn (selv om bestemor mi er uenig i det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vel overstått UL, og ikke minst med en liten gutt i magen :hoppe:

Jeg er enig i mamalicious, de har kjempestilige mamma-dongeribukser :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det ut til å bli en liten frøken, men jeg vet at det ikke nødvendigvis trenger å stemme det man får vite på UL. Har hørt om flere som har blitt mildt sagt overrasket ;)

Vi har ikke så mange som forhandler klærne her i området, så jeg har netthandlet. De har tilbud på mange fine bukser nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med vel overstått UL. Og en liten gullgutt i magen! :rødme:

Det begynner vel å synke skikkelig inn nå vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med en gutt :D Helt fantastisk!! Du passer til å være guttemamma ;) Moro med UL. Har du fått med deg bilder hjem? og hvor ofte ser du på dem? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er ikke så aktiv her inne nå på sommeren, men det kan vel ta seg opp til høsten? Første ferieuka er over, så nå må jeg gjøre meg klar til siste uka på jobb før de siste tre ukene med fri.

Magen vokser, og jeg kjenner mye spark for tiden. Veldig koselig :) Og veldig greit at jeg kan kjenne liv bortimot hver dag, blir mye roligere av det. Har vært på bellykiss og handlet meg bukse, skjørt og en topp, så nå har jeg klær som passer en voksende kropp. Neste milepæl er når mannen kan kjenne spark, gleder meg veldig til det! Men utrolig vanskelig for han å være i nærheten når det er mest aktivitet... Så vi må vel ha litt flaks nå i starten for at han skal være så heldig at han kjenner spark.

Har vært hjemme hos mamma og pappa, gått gjennom babyklærne etter meg og broren min. Har en hel pose med sparkebukser og annet stæsj fra da vi var små. Kjempestas, og stor mimrefaktor. Den ene sparkebuksa har både jeg og broren min brukt, samt et søskenbarn. Og den er veldig fin enda. Gleder meg til å bruke dem.

Nei, nå er det ut i finværet. god helg til alle dere som kommer innom boka mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Er du over halvvegs allerede? :dåne: :hoppe:

Og ein liten gut i magen? Så herlig. Du kan berre gleda deg - gutebabyar er heilt fantastisk flotte! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg får med meg så lite for tiden!! Trur ikke jeg visste du var gravid en gang! Heheheheh :nigo:

Gutt!! :nigo: Så gøy! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...