dreia Skrevet 17. oktober 2009 #1021 Del Skrevet 17. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #1022 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg fins Har vært borte i helga, og har ikke kjøpt test... Så jeg tenker å vente noen dager før jeg tester for jeg tror mensen kommer snart. Kjennes sånn ut Orker ikke nedturen med negative tester, så da får jeg heller vente. Tidligere har jeg venta til jeg har vært nesten en uke over tiden før jeg testa, så jeg kan vel ikke si at jeg er testetøs lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. oktober 2009 #1023 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg fins Har vært borte i helga, og har ikke kjøpt test... Så jeg tenker å vente noen dager før jeg tester for jeg tror mensen kommer snart. Kjennes sånn ut Orker ikke nedturen med negative tester, så da får jeg heller vente. Tidligere har jeg venta til jeg har vært nesten en uke over tiden før jeg testa, så jeg kan vel ikke si at jeg er testetøs lenger. Testetøs. Nei, men da får vi bare vente i spenning da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 18. oktober 2009 #1024 Del Skrevet 18. oktober 2009 Der er du ja Håper du har hatt en fin helg. Gjort noe spennende? Ble det noe trim? Må jo pushe litt på deg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #1025 Del Skrevet 19. oktober 2009 Testetøs. Nei, men da får vi bare vente i spenning da... Her ventes det i spenning ja. Har ikke helt bestemt meg for når jeg skal teste dersom mensen ikke kommer de nærmeste dagene. Der er du ja Håper du har hatt en fin helg. Gjort noe spennende? Ble det noe trim? Må jo pushe litt på deg vet du Jeg har hatt en kjempefin helg. Har hatt en dags høstferie, og det gjorde godt for kroppen. Er så lei jobb for tiden, jeg vil ha fast jobb nå! Forrige uke var faktisk en ganske bra treningsuke, en yogaøkt på halvannen time, to utholdenhetsøkter på en time hver og mange lange gåturer. Satser på at det blir noe liknende denne uka. Det er slutt på å løpe ute nå, er så kaldt. Det skal så lite til før jeg tett i halsen når jeg løper i kulda, så nå blir det tredemølle når løpeånden kommer over meg. Skal på yoga i dag, gleder meg faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 20. oktober 2009 #1026 Del Skrevet 20. oktober 2009 Test når du føler for det! Skjønner deg veldig godt, veldig spennende med testing men samtidig veldig skummelt. Jeg har stor tro på at det blir 2010 baby på deg!! Fast jobb ja, ikke hørt noe mer? Søker du andre steder nå? Vi hadde jo akkurat en ledig stilling på våpen hos oss. Du kunne jo ha søkt på den Ble en bioingeniør som fikk den denne gangen. Langt unna Trondheim da, men det er jo fint her nede også. Yoga høres bra ut. Du kan jo forresten løpe med skjerf foran munnen så får du ikke den kalde luften i lungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #1027 Del Skrevet 20. oktober 2009 Test når du føler for det! Skjønner deg veldig godt, veldig spennende med testing men samtidig veldig skummelt. Jeg har stor tro på at det blir 2010 baby på deg!! Fast jobb ja, ikke hørt noe mer? Søker du andre steder nå? Vi hadde jo akkurat en ledig stilling på våpen hos oss. Du kunne jo ha søkt på den Ble en bioingeniør som fikk den denne gangen. Langt unna Trondheim da, men det er jo fint her nede også. Yoga høres bra ut. Du kan jo forresten løpe med skjerf foran munnen så får du ikke den kalde luften i lungene. IKM er i dag, og ingen mens enda. Håpet lever altså, men har veldig menssmerter så jeg er usikker på om det er vits å teste riktig enda. Jeg ser det jo egentlig på tempen uansett, dersom den dropper ned i morgen er det over og ut for denne gang. Jeg er nok ikke så ivrig på jogging ute at jeg orker det i vinter uansett. Er så mye lettere å jogge på tredemølle! Helt flatt hvis jeg vil, og det går akkurat så fort som jeg ønsker. Og når jeg er dødssliten og lei slipper jeg å jogge hele veien hjem igjen Skal trene rett etter jobb i dag også, egentlig veldig greit. Er så tungt å komme seg opp av sofaen etter middag. Fast jobb, hva er det? Nei, her må man bare smøre seg med tålmodighet. Tror ikke jeg har lyst å flytte på meg, trives veldig godt her. Og jeg er jo smertelig klar over hvor lang tid det tar å bygge opp et helt nytt nettverk på en ny plass, så jeg vil helst slippe det akkurat nå. Men hadde jobben din vært her i byen, skulle jeg vaket rundt til jeg ble ansatt sammen med deg og kollegene dine! Høres ut som en superspennende jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 20. oktober 2009 #1028 Del Skrevet 20. oktober 2009 Spennende tider hos deg nå, spinnvil Håper tempen holder seg høy, og gjerne stiger enda litt mer i dagene som kommer. Krysser fingrene for deg, unner deg så veldig en positiv test og bebiss i magen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 20. oktober 2009 #1029 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det hadde vært koselig å hatt deg på arbeidsplassen. Så kunne vi ha mimret om da vi delte kontor på NTNU og om alle våre vellykkede målinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #1030 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det hadde vært koselig å hatt deg på arbeidsplassen. Så kunne vi ha mimret om da vi delte kontor på NTNU og om alle våre vellykkede målinger Ser du husker best det som gikk bra Jo, det hadde vært koselig Men du vet, det er jo alltid mulig for dere å flytte tilbake til byen midt i landet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #1031 Del Skrevet 20. oktober 2009 Spennende tider hos deg nå, spinnvil Håper tempen holder seg høy, og gjerne stiger enda litt mer i dagene som kommer. Krysser fingrene for deg, unner deg så veldig en positiv test og bebiss i magen nå Jeg håper i alle fall at spenningen holder seg. Tempen har ikke holdt seg så høy den siste uka som den var de to gangene tidligere jeg ble gravid og tempet. Det kjipe er at den gikk litt ned i dag, men jeg håper det er bare vanlig variasjon. Blir spennende å se i morgen tidlig hva tempen er da. Holder den seg høy et par dager til får jeg vel finne fram en test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. oktober 2009 #1032 Del Skrevet 20. oktober 2009 *håpar på høg temp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. oktober 2009 #1033 Del Skrevet 20. oktober 2009 *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. oktober 2009 #1034 Del Skrevet 20. oktober 2009 :hoppe: Det må å bra nå!! :hoppe: Du vet.., mensmurringer kan forekomme uten mens også den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #1035 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dagens oppdatering: veldig negativ test... Så da er det vel bare å innse at mensen kommer, men bittelitt forsent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 21. oktober 2009 #1036 Del Skrevet 21. oktober 2009 æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #1037 Del Skrevet 21. oktober 2009 Håpet er ute for denne gang, men satser på at desember blir en bra måned... Kanskje det er for det beste? Kanskje jobb har ordnet seg til da? *spinnvil prøver å tenke positivt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 22. oktober 2009 #1038 Del Skrevet 22. oktober 2009 Desember er en meget bra måned!! Tenk, da trenger du ikke drikke vin til maten i julen og da har du masse positivt å tenke på midt i julestria. Og så er kanskje jobben i boks, en mindre beskymring har jo blitt gravid før så det skjer nok helt sikkert om ikke så lenge, bare spørsmål om når Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 22. oktober 2009 #1039 Del Skrevet 22. oktober 2009 Babymelona venter tålmodig på enda et KG-søskenbarn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 22. oktober 2009 #1040 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da satser vi på desember, augustbarn kan virkelig anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå