AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #61 Skrevet 30. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi. Tråden kom opp på google når jeg søkte etter dette temaet - så ikke at den var så gammel! (En i nær familie opplevde det samme nettopp, så derfor søkte vi etter informasjon). Beklager. Anonymkode: 162b9...e5f Det er ikke noe å beklage Anonymkode: 8fb32...e62
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #62 Skrevet 30. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva for en rolle spiller det? Anonymkode: f3424...423 Det spiller en rolle hvor gammel tråden er, men ikke hvor gammel du er? Ta deg sammen. Anonymkode: 8fb32...e62
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #63 Skrevet 30. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det spiller en rolle hvor gammel tråden er, men ikke hvor gammel du er? Ta deg sammen. Anonymkode: 8fb32...e62 Når tråden er såpass gammel, og man set at ts ikke lengre er på forum. Er det kanskje ikke verd å svare her.. Men starte egen tråd. Anonymkode: 36fbb...dbc
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #64 Skrevet 30. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når tråden er såpass gammel, og man set at ts ikke lengre er på forum. Er det kanskje ikke verd å svare her.. Men starte egen tråd. Anonymkode: 36fbb...dbc Hvorfor lage en ny tråd om det allerede finnes en tråd med temaet man lurer på? Å hvorfor gå inn i en "gammel tråd", ikke for å konstruktivt gi svar, men kun for å påpeke at "denne tråden ble opprettet for X antall år siden, Adjø". Personen som lurte fikk svar, og da forstår jeg ikke behover for å lage et problem ut av noe som ikke er et problem. Anonymkode: 8fb32...e62
OnFire Skrevet 30. november 2019 #65 Skrevet 30. november 2019 Hva feiler det folk som drar opp tråder fra 2008? 😑 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #66 Skrevet 30. november 2019 59 minutter siden, OnFire said: Hva feiler det folk som drar opp tråder fra 2008? 😑 Jeg lurer mer på hva som feilte folk i 2008 som mente dette var ok, siden det er å forvente om man blir med noen hjem. Anonymkode: e61d7...682 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #67 Skrevet 30. november 2019 Egentlig er jeg uenig med folk i tråden her. Fordi selv om hun virket våken, og du holdt på så betyr ikke dette at hun var våken. Så klart kunne du ikke vært 100% sikker hvis du ikke visste at hun var våken, men det jeg reagerer på er at du lirket den inn i henne da du IKKE visste om hun var våken eller ei. Det er faktisk et overgrep, eller veldig i gråsonen til dette. Selvom hun virket giret dagen etterpå så kan du ha vært UTROLIG heldig at hun likte det. For hva om hun hadde våknet midt på natten og ikke likt det? Anonymkode: baab8...b61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå