Gjest ainna gjest Skrevet 28. februar 2008 #41 Skrevet 28. februar 2008 dette handler vel egentlig ikke om hva som er kult eller ikke. Det innledende spørsmålet var om det betraktes som overgrep å ha sex med en person som sover. Siden jeg ikke har lest loven som eventuelt omhandler dette, så vet jeg ikke hvor tydelig lovverket er. Kanskje noen kan finne frem til de aktuelle paragrafer og fortelle oss hva loven sier?? Inntil da må jeg visst vekke kona mi og spørre om lov før jeg kan stryke henne over huden der hun ligger naken og sover i vår seng ved siden av meg under samme dyne...... sukk Det er da stor forskjell på å stryke konen din over huden og det å stikke penisen din inn i henne mens hun sover. Eller ser du ikke forskjellen? Men etter å ha lest denne tråden så har jeg forstått at hvis du blir med noen hjem på ONS så kan du ikke forvente å sove, så lenge du ligger i sengen så skal du være klar for sex. Det er jo bare derfor du har blitt med, og hvis du var fornøyd med det ene nummeret og ikke vil ha mer sex så får du dra hjem til deg selv. Jeg tenker at hvis TS hadde ventet til dama hadde våknet så hadde det nok blitt sex på han. Sex er fantastisk men man må være to om det (eller flere for den som ønsker det) og respektere hverandre såpass at vi vet at det er ok for alle parter.
Gjest Elfrida Skrevet 28. februar 2008 #42 Skrevet 28. februar 2008 Men folkens, det er jo stor forskjell på å ha sex med en sovende partner man kjenner godt og vet liker det, og å gjøre det med en ONS som man nettopp har møtt! Er ikke det innlysende?
Gjest ainna gjest Skrevet 28. februar 2008 #43 Skrevet 28. februar 2008 Men folkens, det er jo stor forskjell på å ha sex med en sovende partner man kjenner godt og vet liker det, og å gjøre det med en ONS som man nettopp har møtt! Er ikke det innlysende? Jo, helt innlysende klart.
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 28. februar 2008 #44 Skrevet 28. februar 2008 (endret) Ts innlegg minner mistenkelig mye om en overgreps-sak omtalt i Dagbladet nå ganske nylig. Likhetstrekkene er absolutt tilstede , dette er ikke tilfeldigheter. Det blir beskrevet det samme scenarioet , MEN da at en annen mann ( i tilllegg til den første samme kveld) forgrep seg på kvinnen mens hun sov. Det ble avbrutt av at kvinnen faktisk våknet , og mannen avbrøt overgrepet. Dagbladets artikkel forteller at overgriperen ble dømt til to år , og skal sone seks måneder i fengsel. Han ble også dømt til å betale en erstatning til kvinnen på kr 300.000. Retten fant at mannen var sterk å klandre for å innlede et analt samleie med kvinnen , uten å gjøre mer for å bringe på det rene at hun ville akseptere seksuell kontakt. Dommerene konstanterte at overgrepet fremstod som en alvorlig og krenkende handling overfor kvinnen , og representerte en klar utnyttelse av den hjelpeløse tilstanden hun var i . Kvinnen har fått senskader av dette , og har måtte utsette studier , motta profesjonell hjelp og medikamenter! Endret iht Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 28. februar 2008 av Trille
Gjest ainna gjest Skrevet 28. februar 2008 #45 Skrevet 28. februar 2008 (endret) Ts innlegg minner mistenkelig mye om en overgreps-sak omtalt i Dagbladet nå ganske nylig. Likhetstrekkene er absolutt tilstede , dette er ikke tilfeldigheter. Det blir beskrevet det samme scenarioet , MEN da at en annen mann ( i tilllegg til den første samme kveld) forgrep seg på kvinnen mens hun sov. Det ble avbrutt av at kvinnen faktisk våknet , og mannen avbrøt overgrepet. Dagbladets artikkel forteller at overgriperen ble dømt til to år , og skal sone seks måneder i fengsel. Han ble også dømt til å betale en erstatning til kvinnen på kr 300.000. Retten fant at mannen var sterk å klandre for å innlede et analt samleie med kvinnen , uten å gjøre mer for å bringe på det rene at hun ville akseptere seksuell kontakt. Dommerene konstanterte at overgrepet fremstod som en alvorlig og krenkende handling overfor kvinnen , og representerte en klar utnyttelse av den hjelpeløse tilstanden hun var i . Kvinnen har fått senskader av dette , og har måtte utsette studier , motta profesjonell hjelp og medikamenter! Min konklusjon er at du ts kanskje ikke er overgriperen selv , men forumtrollet som driver med en uriktig og uakseptabel oppførsel. Kjære vene, han avbrøt hele greia da han skjønte at hun ikke var våken. Kunne forstått reaksjonen din hvis han hadde gjennomført samleie og skrytt av det. Deler av sitat slettet. Trille (mod) Endret 28. februar 2008 av Trille
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 28. februar 2008 #46 Skrevet 28. februar 2008 Ifølge artikkelen som ts har blitt inspirert av , ble det avsluttet da kvinnen selv våknet og reagerte slik at overgriperen gav seg.
Gjest Gjest_per_* Skrevet 28. februar 2008 #47 Skrevet 28. februar 2008 Herregud mann!!! Hvis dette ikke hadde vært anonymt skulle jeg egenhendig ha anmeldt deg for grov voldtekt!! Er helt sjokkert.. Du skrev jo at du visste hun sov, så da var d jo et overgrep uansett hvor kåt du enn måtte føle deg!!!!!!!!!!!!
Teriyaki Skrevet 28. februar 2008 #48 Skrevet 28. februar 2008 Herregud mann!!! Hvis dette ikke hadde vært anonymt skulle jeg egenhendig ha anmeldt deg for grov voldtekt!! Er helt sjokkert.. Du skrev jo at du visste hun sov, så da var d jo et overgrep uansett hvor kåt du enn måtte føle deg!!!!!!!!!!!! Men han trodde hun våknet FØR han gikk inn i henne, og så fort han innså at hun fortsatt sov, trakk han seg ut.
Gjest TS Skrevet 28. februar 2008 #49 Skrevet 28. februar 2008 Jøss, jeg må si jeg blir overrasket over de mest negative reaksjonene her, særlig den ifra Kine over her som jeg synes skyter langt over mål. Selv tenker jeg ikke på det som noe mer enn en enkeltstående tabbe der ingen onde og uærlige hensikter var involvert.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #50 Skrevet 28. februar 2008 Jøss, jeg må si jeg blir overrasket over de mest negative reaksjonene her, særlig den ifra Kine over her som jeg synes skyter langt over mål. Selv tenker jeg ikke på det som noe mer enn en enkeltstående tabbe der ingen onde og uærlige hensikter var involvert. Hvorfor så overrasket egentlig?
Gjest Ik Skrevet 29. februar 2008 #51 Skrevet 29. februar 2008 Jøss, jeg må si jeg blir overrasket over de mest negative reaksjonene her, særlig den ifra Kine over her som jeg synes skyter langt over mål. Selv tenker jeg ikke på det som noe mer enn en enkeltstående tabbe der ingen onde og uærlige hensikter var involvert. Hva hensikten din var er jo ganske uvesentlig? Handlingen er ille nok i seg selv.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #52 Skrevet 29. november 2019 På 28.2.2008 den 21.16, Gjest Gjest_per_* skrev: Herregud mann!!! Hvis dette ikke hadde vært anonymt skulle jeg egenhendig ha anmeldt deg for grov voldtekt!! Er helt sjokkert.. Du skrev jo at du visste hun sov, så da var d jo et overgrep uansett hvor kåt du enn måtte føle deg!!!!!!!!!!!! Enig! Anonymkode: 162b9...e5f
A.M. Skrevet 29. november 2019 #53 Skrevet 29. november 2019 Jeg ser at denne trengs å deles igjen, siden mange her ser ut til å tenke at dette er OK: TS; jeg synes ikke du skal tenke på deg selv som en overgriper, selv om det du gjorde kan defineres som et overgrep. Du gjorde ikke dette med vond vilje og det bør ikke definere deg som person. Selv ble jeg voldtatt når jeg sov/ var stupfull som 16-åring. Ingen kjæreste kan noengang «lirke den inn» mens jeg sover uten at det ville oppleves som et nytt overgrep. Jeg sover, altså kan jeg ikke samtykke. Noen synes sex i søvne er supert, men da har de gitt samtykke til det på forhånd, det er noe helt annet. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #54 Skrevet 29. november 2019 Tråden er fra 2008. Anonymkode: d33bf...55b 2
Jr.Garcon Skrevet 29. november 2019 #55 Skrevet 29. november 2019 (endret) På 24.2.2008 den 19.49, Gjest Gjest skrev: Hei, for en stund siden hadde jeg med ei dame hjem på et one-night-stand. Etter at vi hadde hatt sex sovnet hun mens jeg lå våken. Jeg fikk lyst igjen og siden hun lå på siden/magen lente jeg meg over henne og kysset henne på skuldrene og ryggen og etterhvert lirket den inn i henne. Jeg hørte noen stønn og sukk mens jeg kysset henne så jeg trodde at hun hadde våknet av at jeg kysset henne. Men etter et par minutter inn i samleiet innså jeg at hun faktisk sov (!) Jeg avbrøt samleiet og trakk meg ut og jeg nevnte det ikke for henne neste morgen (da vi forøvrig igjen hadde sex). Hvordan ville dere reagert på noe slikt ? Ville dere anse dette som et overgrep ? Det er vel ikke et spørsmål hvor det er så relevant hva du/jeg /andre syns. Det er lovregulert. Det du har gjort - sex med en bevisstløs/sovende person - rammes av voldtektsbestemmelsen. Spørsmålet er da om du oppfyller skyldkravet - forsett, eller grov uaktsomhet. Legges din forklaring til grunn - at du trodde hun hadde våknet etter kyss og var våken før samleiet startet - så hadde det blitt en vurdering av om du kunne bli ansett å ha handlet grovt uaktsomt - domfelt for grov uaktsom voldtekt. Endret 29. november 2019 av Jr.Garcon
Gjest Anonym Bruker Skrevet 29. november 2019 #56 Skrevet 29. november 2019 Eit spørsmål som kun kan besvares med annet en eit NEI ! Sover du ?. Er det virkeleg muleg å ha sex med noen i søvne utan at ein merker det ?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #57 Skrevet 29. november 2019 Denne tråden er jo over 10 år gammel Anonymkode: f3424...423
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #58 Skrevet 29. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden er jo over 10 år gammel Anonymkode: f3424...423 Å hvor gammel er du da? Anonymkode: 8fb32...e62
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #59 Skrevet 29. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å hvor gammel er du da? Anonymkode: 8fb32...e62 Hva for en rolle spiller det? Anonymkode: f3424...423 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #60 Skrevet 29. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tråden er fra 2008. Anonymkode: d33bf...55b Oi. Tråden kom opp på google når jeg søkte etter dette temaet - så ikke at den var så gammel! (En i nær familie opplevde det samme nettopp, så derfor søkte vi etter informasjon). Beklager. Anonymkode: 162b9...e5f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå