Gå til innhold

Norske talenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg heier på Frikar.

Men Draup var jo også kjempeflink. Synes Erlend er flink også jeg, så om han vinner så blir jeg ikke skuffet heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte en stemme på Draup, men blir fornøyd om Frikar eller Erlend vinner også :Nikke:

Jeg blir virkelig sur om Celine vinner, for det synes jeg virkelig ikke hun fortjener :roll:

Gjest madeleine
Skrevet

Jeg håper Madeleine vinner. Hun er jo bare så flink da. Så nydelig stemme hun har. Vakker. Jeg får frysninger nedover ryggen av stemmen hennes. Erlend var også veldig flink til å synge.

Gjest Joker'n
Skrevet
Jeg sendte en stemme på Draup, men blir fornøyd om Frikar eller Erlend vinner også :Nikke:

Jeg blir virkelig sur om Celine vinner, for det synes jeg virkelig ikke hun fortjener :roll:

Enig med deg!

Gjest Lilleulv
Skrevet (endret)

Sykt mange flinke!! :-D Erlend og Vegard er nok noen av favorittene mine. Hvis vi får OL i Tromsø bør de få Frikar til å opptre på åpningen synes jeg :)

Endret av Lilleulv
Skrevet

Spennende å se hvem som vinner :)

Gjest marihan
Skrevet

Ja, dette blir spennende! Håper egentlig at den som vinner, ikke er en sanger.. De har liksom idol. Heier på Draup! :)

Skrevet

Heier på Vegard og Erlend jeg da :) Vegard er jo så utolig flink og søt he he. Erlend er bare helt rå, digger han. Det utrykket da :) Noen som vet hva den sangen han sang het og hvem som har skrevet/synger den?

Gjest Joker'n
Skrevet

Jeg tror den het Lost, men jeg aner ikke hvem som har den opprinnelig.

Skrevet
Heier på Vegard og Erlend jeg da :) Vegard er jo så utolig flink og søt he he. Erlend er bare helt rå, digger han. Det utrykket da :) Noen som vet hva den sangen han sang het og hvem som har skrevet/synger den?

Sangen het Lost, men mer aner jeg ikke...aldri hørt den før.

Skrevet

Absolutt en verdig vinner!! Utvilsomt et kjempetalent!!

Skrevet

Helt klart verdig vinner. Utrolig bra. Lurer ennå på hvem som har skrevet sangen. Veldig fin. For en stemme :)......

Skrevet

Kjempeflink til å synge. Helt greit at han vant.

Skrevet

Fint at han vant synes jeg også :) Nydelig stemme!!

Skrevet

Fant ut hvem sin sang det er : Anouk sin Lost var det. Herlig sang. Erlend sang en veldig flott versjon JA.

Så nydelig hund du har Pusla :)

Gjest Joker'n
Skrevet

Synes også at det var helt greit at han vant, og moro for Vegard at han kom på andreplass :)

Skrevet

En flott vinner, og andreplassen unte jeg lille rockekongen, han var nå søt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...