Cuba Skrevet 3. mars 2008 #41 Skrevet 3. mars 2008 Da har du nok ikke forstått humoren i/til kultfiguren Oddvar Torsheim. Et kjappt søk på facebook, og jeg ser han har over 6000 fans i ulike fanklubber. Oddvar har et mer normalt talent i billedkunst, men jeg synes nå musikken han er veldig underholdende om ikke så "talentfull" i vanlig forstand. Og mannen er da ikke så vanskelig å forstå? Fikk med meg 90% jeg av det denne morsomme mannen sa! Jeg er faktisk enig i at ikke sabelmannen skulle gå videre. Nummeret manglet litt flyt og kreativitet. Han mistet sablene sine og hadde lite variasjon. Måten han kom inn på scenen på var bedre og mer gjennomført.Det blir kjedelig å se på en som "bare" sjonglerer med tre sabler på samme måte hele tiden (selv om det å sjonglere i blinde med sabler er en stor presentsjon i seg selv). Halvbrødrene fra første program hadde et mer helhetlig og variert nummer. Forstå og forstå.. Tviler ikke på at mange har den type humor også. Men er vel ikke å putte under en stol at han har en litt vanskelig dialekt for størsteparten av landet. Dommerne skjønte vel heller ikke så mye.. Jeg sa ikke at jeg syns sabelmannen var talentfull, for det syns jeg ikke. Men når jeg tenker på "Norske talenter" ser jeg heller for meg en som han enn en som bare står å gauler ett eller annet tull. Ingen av de burde kommet videre hadde det vært opp til meg, men heller sabelmannen enn han andre om det MÅTTE vært en av dem.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #42 Skrevet 3. mars 2008 Forstå og forstå.. Tviler ikke på at mange har den type humor også. Men er vel ikke å putte under en stol at han har en litt vanskelig dialekt for størsteparten av landet. Dommerne skjønte vel heller ikke så mye.. Jeg sa ikke at jeg syns sabelmannen var talentfull, for det syns jeg ikke. Men når jeg tenker på "Norske talenter" ser jeg heller for meg en som han enn en som bare står å gauler ett eller annet tull. Ingen av de burde kommet videre hadde det vært opp til meg, men heller sabelmannen enn han andre om det MÅTTE vært en av dem. Skjønner at det er litt vanskelig å henge med i svingene når han snakker fort/bort fra mikrofonen, men med litt basiskunnskap i nynorsk, så burde mesteparten være mulig å få med seg. Folkene i salen forsto og likte det vertfall! Oddvar har forresten nylig blitt hedret for sitt talent og fikk Sogn og Fjordane sin kulturpris. http://www.bt.no/bergenpuls/kultur/article457070.ece Så for å si det sånn, selv om ikke alle forstår språket eller humoren eller kultstatusen hans, så er det faktisk en grunn til at han gikk videre.
gladidag Skrevet 7. mars 2008 #43 Skrevet 7. mars 2008 hehe...England fikk sin Paul Potts...vi får gresstråblåsemannen!!!!
Gjest Lilleulv Skrevet 7. mars 2008 #44 Skrevet 7. mars 2008 Hvorfor stemmer de når alle 3 har trykka på X???
Gjest marihan Skrevet 7. mars 2008 #46 Skrevet 7. mars 2008 Hvorfor gikk ikke hun 10 åringen videre?? :klø: Det lurer jeg også på! Og jeg vet om andre som var med i dag, som ikke ble vist på tv, som er mye flinkere enn bl.a de som danset 1 gutt og 2 jenter.
Gjest Joker'n Skrevet 7. mars 2008 #47 Skrevet 7. mars 2008 Jeg syntes han gutten og de to jentene var knallflinke jeg
Gjest Bond Skrevet 7. mars 2008 #48 Skrevet 7. mars 2008 hehe...England fikk sin Paul Potts...vi får gresstråblåsemannen!!!! Han var jo HELT fantastisk! Spesielt med referanse til Paul Potts.. Det er akkurat dette jeg forventer fra den tv-showen.. Alle de gymnastikk-jentene osv er jo greit, men det er kult å se noe helt originalt og annerledes
Brukernavn Skrevet 12. mars 2008 #49 Skrevet 12. mars 2008 Hvorfor stemmer de når alle 3 har trykka på X??? DET har jeg også lurt på!!
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #50 Skrevet 12. mars 2008 Jeg digger Oddvar Torsheim. Må høre han flere ganger om dagen.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. mars 2008 #51 Skrevet 14. mars 2008 Hvorfor stemmer de når alle 3 har trykka på X??? Godt spørsmål. Og hvorfor sender de vider folk de har x-et ut? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #52 Skrevet 29. mars 2008 Hun fra Toten sa: jeg er sjenert fordi jeg er fra Toten. Thomas sa: Så elegant og så kommer du fra Toten. Fy fy Thomas, ikke fint å snakke slik.
brumma* Skrevet 29. mars 2008 #53 Skrevet 29. mars 2008 Hvorfor stemmer de når alle 3 har trykka på X??? Fordi de har sett/hørt nok vil jeg tro. Noen ganger varer og rekker jo nummeret vel lenge, selv om de liker det de hører.
Gjest Lilleulv Skrevet 18. april 2008 #54 Skrevet 18. april 2008 Så utrolig urettferdig at det er så mye kortere tid å stemme på de 2 som er etter pausen??
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #55 Skrevet 18. april 2008 Jeg gleder meg til å se mer av lausdanserne FRIKAR. Har aldri skjønt før at halling kunne være så macho :gjeiper: Og så gleder jeg meg til at Robin Palmer Olsen kommer på tv igjen, det er gøy å se ungdom som er interessert i klassisk musikk, men håper han spiller noe mer spennende enn Paganini, synes det er av den mer slitsomme typen klassisk.
Gjest Catwoman Skrevet 19. april 2008 #56 Skrevet 19. april 2008 Synes det er så moro å høre på Jan Fredrik komme med kommentarer til åtte år gamle deltagere som sikkert ikke forstår halvparten av det han prøver å formidle Så utrolig urettferdig at det er så mye kortere tid å stemme på de 2 som er etter pausen?? Har jeg og stusset på... de får jo bare noen få minutter med stemming. Eller er det kanskje sånn at ingen av telefonlinjene åpner før alle deltagerne har opptrådd?
Gjest Ansjoni Skrevet 19. april 2008 #57 Skrevet 19. april 2008 Så utrolig urettferdig at det er så mye kortere tid å stemme på de 2 som er etter pausen?? Jeg har også reagert på det. Leste et svar fra tv2 en gang om at folk pleide å stemme mest rett etter hvert innslag samt etter oppsummeringen. Men det blir jo urettferdig likevel, siden de 6 første deltakerne får mye mere stemmetid. Når det gjelder Norske Talenter ellers, så syns jeg det er kjedelig at det mer og mer ligner idol. Mye morsommere å se andre ting enn bare sang!
Gjest Bellatrix Skrevet 21. april 2008 #58 Skrevet 21. april 2008 Så utrolig urettferdig at det er så mye kortere tid å stemme på de 2 som er etter pausen?? Sånn blir det vel i alla stem-på-din-favoritt-konkurranser. Noen må presenteres sist. Tror det hadde blitt rimelig kaotisk om alle innlslagen skulle blitt presentert samtidig for at alle skulle fått like god tid til avstemningen avsluttes. Det som imidlertidig er dumt med at noen innslag kommer i del 2 av programmet er at etter del 1 er ferdig så kan det være at folk ikke gidder å se del 2. Det er tross alt nesten en time imellom og da hender det nok at folk ser/gjør andre ting etter del 1. Sånn sett får de i del en større sjanse til å bli stemt på. Hvem gikk videre på fredag? Jeg så bare del 1 av programmet...
Gjest Lilleulv Skrevet 21. april 2008 #59 Skrevet 21. april 2008 Sånn blir det vel i alla stem-på-din-favoritt-konkurranser. Noen må presenteres sist. Tror det hadde blitt rimelig kaotisk om alle innlslagen skulle blitt presentert samtidig for at alle skulle fått like god tid til avstemningen avsluttes. Det som imidlertidig er dumt med at noen innslag kommer i del 2 av programmet er at etter del 1 er ferdig så kan det være at folk ikke gidder å se del 2. Det er tross alt nesten en time imellom og da hender det nok at folk ser/gjør andre ting etter del 1. Sånn sett får de i del en større sjanse til å bli stemt på. Hvem gikk videre på fredag? Jeg så bare del 1 av programmet... Jeg synes i det minste de burde fått presentert alle innslagene før de tok pause.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #60 Skrevet 21. april 2008 Jeg synes i det minste de burde fått presentert alle innslagene før de tok pause. Enig. Det blir -veldig- urettferdig for de som må opptre etter nyhetene. Greit nok om det var slik at det bare var noen minutters forskjell på hvor lang tid man hadde til å stemme. Men de som er etter nyheten får jo bare 5-6 minutter med stemmetid, mens alle de andre har hatt en times tid minst. Jeg synes de kaster vekk for mye tid på tull i hovedprogrammet. Litt mindre masing og filming av publikum, og "hva skjer bak scenen nå", så hadde alle fått tid før nyhetene, og det hadde ikke blitt så urettferdig. De som gikk videre i går var Nora som sang, og Frikar, som danset halling. Jeg synes det er så dårlig filming, jeg. Mye publikum, og så zoomer de inn helt feil på deltakerne. Viser bare ansiktet til folk når de danser, f.eks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå