Gå til innhold

Norske talenter

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg synes det er så dårlig filming, jeg. Mye publikum, og så zoomer de inn helt feil på deltakerne. Viser bare ansiktet til folk når de danser, f.eks.

Veldig enig!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg synes i det minste de burde fått presentert alle innslagene før de tok pause.

Enig. Hvis de først skal dele programmet birde de hatt alle innslagene i en del og avstemningen i neste.

Skrevet
Sånn blir det vel i alla stem-på-din-favoritt-konkurranser. Noen må presenteres sist. Tror det hadde blitt rimelig kaotisk om alle innlslagen skulle blitt presentert samtidig for at alle skulle fått like god tid til avstemningen avsluttes. Det som imidlertidig er dumt med at noen innslag kommer i del 2 av programmet er at etter del 1 er ferdig så kan det være at folk ikke gidder å se del 2. Det er tross alt nesten en time imellom og da hender det nok at folk ser/gjør andre ting etter del 1. Sånn sett får de i del en større sjanse til å bli stemt på.

Hvem gikk videre på fredag? Jeg så bare del 1 av programmet...

Merkelig at American idol klarer å få dette til, for der kan de ikke stemme på noen før alle er ferdig og synge. Det kunne de også hatt her, men de er vel redd for at folk ikke bruker nok penger på det.

Urettferdig er det, og de burde i alle fall hatt alle innslagene før pause, for slik de holder på blir det jo enda mer urettferdig. Man får ca 5 min på å stemme på siste deltager, og man har hatt nesten to timer på å stemme på første.

Skrevet

Hvem tror dere vinner? Jeg holder en knapp på Nora.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg også (dessverre).

Håper derimot at han lille rockering-gutten vinner :) eller han med trikseballen

Håper ikke at hun lille jenta som synger (Celina?) vinner

Gjest Joker'n
Skrevet

Jeg håper egentlig at noen som ikke synger vinner.

Skrevet
Jeg håper egentlig at noen som ikke synger vinner.

Enig med deg! Vi har jo Idol til sangerne=) Kjekt om det er noen andre som vinner!

Skrevet (endret)

Tror også det, men håper på noen som er litt mer ydmyke.

Endret av cilipili
Skrevet

Jeg tror Celina eller Madeleine vinner, men jeg håper noen som ikke synger vinner.

Kanskje han lille rockering gutten :) Synes han var tøff..

Skrevet

Draup er kjempeflinke og originale!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg håper også på draup! :)

Men vi som heier på Draup må faktisk stemme for at de skal vinne. Jeg tror mange av fansene til Draup ikke er av typen som pleier å stemme på slike programmer (gjelder iallefall meg, men jeg tror faktisk jeg skal sende noen sms under finalen...).

Alle disse syngefolkene er kjedelige. Som det ble nevnt har man jo hatt idol, norske talenter skulle være noe nytt i forhold til dette.

Skrevet

Skal stemme på Draup ja :Nikke:

Gjest Joker'n
Skrevet

Jeg er litt likegyldig når det gjelder hvem som vinner så lenge det ikke blir noen som synger! Men Draup er kjempeflinke :jepp:

Skrevet (endret)

....

Endret av Abraxas
Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg håper Vegard vinner..!!! Heia Vegard!!!

Gjest Lilleulv
Skrevet

jeg ble litt satt ut sist fredag jeg, når draup og de der rapparne ble nr 2 og 3 og ikke noen av danserne?? Synes det var 2 sinnsykt bra danseinnslag sist..

Gjest Joker'n
Skrevet

Så flinke alle sammen er! Men guri lann, rockekongen Vegard er mye mer sjarmerende enn Celina, synes jeg.

Gjest *Mim*
Skrevet

Synes flere har vært overraskende dårlige i dag. Heier på Draup og Frikar, jeg. :)

Gjest Joker'n
Skrevet

Jeg synes nå de er flinke jeg (men det er kanskje sammenlignet med meg selv? ;) ). Jeg er mest skuffet over de som synger, men jeg heier på Draup, Frikar og rockekongen Vegard :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...