Supramundane Skrevet 23. februar 2008 #21 Skrevet 23. februar 2008 Jeg synes det var artig å se på! Både de som er virkelig gode, og de som har litt merkelige ideer om hva som er god underholdning (spise bananer? Neger-Elvis? Nei!). Men jeg reagerer på at det ikke er noen nedre aldersgrense på et konsept som er såpass tøft. Synes ikke det er greit at en fireåring står alene på scenen og skal ta imot et avslag, samme hvor pent det formidles. Jeg syns dette egentlig var veldig gøy, men jeg må si meg enig med deg.. Nå forstod vel ikke det minste barnet hva dette egentlig dreier seg om. Så lenge de har det gøy er det jo bare fint, men det er jo en fin grense å gå rundt det.
Gjest Lilleulv Skrevet 24. februar 2008 #22 Skrevet 24. februar 2008 Synes det var morsomt å se på, men at det var lavt nivå på deltakerene. Jeg synes nesten det var litt fælt når han 4-åringen ikke kom videre, og fikk beskjed om å gå hjem og øve litt til. Tenk hvor mye han sikkert har øvd allerede :O
kospia Skrevet 24. februar 2008 #23 Skrevet 24. februar 2008 Jeg synes det var artig å se på! Både de som er virkelig gode, og de som har litt merkelige ideer om hva som er god underholdning (spise bananer? Neger-Elvis? Nei!). Men jeg reagerer på at det ikke er noen nedre aldersgrense på et konsept som er såpass tøft. Synes ikke det er greit at en fireåring står alene på scenen og skal ta imot et avslag, samme hvor pent det formidles. Jeg også reagerte på at de ikke hadde nedre aldersgrense, men han var jo utrolig sjarmerende da Han med rockeringerne var jo kjempeflink da.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #24 Skrevet 24. februar 2008 Jeg liker det. Bra med kombinasjonen Thomas, Mia og Idol-manageren. Jeg synes det er veldig bra at Thomas ikke godtar harryer og lavmåls. (Vi vil tross alt ikke ha "Du skal høre mye"-sketsjer). De velger ut kvaliteten og det er bra. De to guttene som sjonglerte sammen til nydelig og kledelig musikk var veldig bra, det samme var hun med RG til Stings Roxanne og hun lille jenta som sang og som ba om å få en klem av panelet. Jeg likte godt at dommerne var bestemte og bare sendt ut han 4-åringen som var blitt sendt av sin far for å liksom danse. Bra de sa han sikkert ble flink, men at faren kanskje kunne lære ham nye og flere trinn. Bra dommerne sender ut teite ting uten mål og mening (han som spiste bananer, han som klede av seg til sort, osv.) Hun programlederen og Sturla vet jeg ikke helt om jeg liker, men kanskje.
Gjest scruella Skrevet 28. februar 2008 #25 Skrevet 28. februar 2008 Jeg liker også programmet! Var så mange flinke! Men ble helt bergtatt da jeg så de guttene som sjonglerte. Hele fremførelsen deres var magisk, valg av rett musikk gjorde det uforglemmelig! Må også si at jeg flirte godt inni meg da mr.Karlsen måtte "spise" x'en sin når Renate sang! Hun var knallgo på slutten der! Alt i alt er jeg utrolig imponert av mange som var med der, må jo ikke glemme rockekongen og celina, helt fantastiske barn! Og Gabriel da, større sjarmtroll tror jeg man skal lete lenge etter! Nei.. det var virkelig mange flinke mennesker der, og programmet var underholdende. Og bananspiseren - jaja, du kom jo på tv, som garantert var det eneste målet/evt. veddemålet med gutta i gjengen..(Får hvertfall håpe det, for din del, at det var grunnen til at du stilte opp.. hehe)
Gjest Lilleulv Skrevet 29. februar 2008 #26 Skrevet 29. februar 2008 Jeg synes de er litt dårlige på filminga innimellom jeg ass. Når det er flere på scenen som liksom skal danse synkront og sånn så er det litt fint og se fra avstand da? OG jeg synes nivået er LAVT. Man er et stooort talent hvis man kan danse, synge, trikse litt... fordi nivået er så lavt.
Rosenrød Skrevet 29. februar 2008 #27 Skrevet 29. februar 2008 Hun flamencojenta var søøøøøøøøt! (Men var det egentlig så veeeeeldig talentfullt?)
FoxyFish Skrevet 29. februar 2008 #28 Skrevet 29. februar 2008 Enig! Hadde regna med noen skikkelige TALENTER! At man heller kunne velge og vrake på øverste hylle, men nei...
Donpedro Skrevet 29. februar 2008 #29 Skrevet 29. februar 2008 Jeg synes de er litt dårlige på filminga innimellom jeg ass. Når det er flere på scenen som liksom skal danse synkront og sånn så er det litt fint og se fra avstand da? Enig. Filming og klipping i hytt og pine, helt ukritisk (bla viste de nesten ikke beina til hun som danset flamenco). Synes det var dårlig lys også.
Zarabi Skrevet 29. februar 2008 #30 Skrevet 29. februar 2008 Fikk ikke sett første episode, men dette blir nok en gjenganger på fredagskvelden..hehe.. Hun flamencojenta var søøøøøøøøt! (Men var det egentlig så veeeeeldig talentfullt?) Hu hadde bare to trinn..det jeg syntes var bra var hendene og uttrykket...ganskebra å ha dette inne når man er 7 år..
Trampe Skrevet 29. februar 2008 #31 Skrevet 29. februar 2008 Mulig det bare er meg, men hva i all verden slags talent hadde han gamle fyren de tok med til semifinalen..?? :klø: Jeg skjønner heller ikke filminga. Og jeg synes tidsbruken deres er merkelig. Noen som er skikkelig flinke får vi ikke se i det hele tatt, mens andre som ikke går videre får vi se hele nummeret til. Veldig ulogisk.
hjertesukka Skrevet 29. februar 2008 #32 Skrevet 29. februar 2008 Mulig det bare er meg, men hva i all verden slags talent hadde han gamle fyren de tok med til semifinalen..?? :klø: Lurte jeg også på. Han er jo kjent fra før, billedkunstner blant annet- og jeg fatter ikke hva han gjør i denne sammenhengen.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #33 Skrevet 1. mars 2008 Oddvar Torsheim måtte de jo nesten sende videre. Han har stor underholdningsverdi og vil sikkert trekke noen ekstra seere. Synes han er veldig artig og herlig (var jo med i Norges Herligste). Kanskje ikke "talent" på sang og musikk, men jeg kunne fint funnet på å betalt for å se/høre på han! Flamenco-jenten var jo flink, men det var ikke det helt store med to moves. Men de trengte vel en på barnekvoten. Uttrykket var bra da.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #34 Skrevet 2. mars 2008 Er det bare jeg som ble dødsflau over å se dette programmet?? Aldri igjen.........
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #35 Skrevet 2. mars 2008 Synest niv http://youtube.com/watch?v=kTSFhIv9bYg&...ture=relatedået er LAVT-- Sjekk ut han, det er talent
Gjest Shayla Skrevet 3. mars 2008 #36 Skrevet 3. mars 2008 Synest niv http://youtube.com/watch?v=kTSFhIv9bYg&...ture=relatedået er LAVT-- Sjekk ut han, det er talent Han her er jo genial, sånne talenter finner vi ikke her i Norge. Alle programmer norge lager etter USA er kun dårlig kopier om man sammenligner. Men jeg følger med for det, men denne gangen syns jeg ikke det var store talenter de fant. De tricking gutta og hun som sang Angel var bra.
Annie Skrevet 3. mars 2008 #37 Skrevet 3. mars 2008 Programmet syns jeg er bra, men filminga er helt håpløs!!
Cuba Skrevet 3. mars 2008 #38 Skrevet 3. mars 2008 Mulig det bare er meg, men hva i all verden slags talent hadde han gamle fyren de tok med til semifinalen..?? :klø: Lurte jeg på også.. Og når de sier til han som sjonglerte med sabler "Vi ser etter de beste av de beste, og det er desverre ikke du" Så da mener de han var en av de beste av de beste da? Hmm.. han var jo bare en snåling og ingen skjønte hva han sa. Lagde noen rare lyder og trodde han var morsom.. Norsk talent? Nei, ærlig talt..
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #39 Skrevet 3. mars 2008 Da har du nok ikke forstått humoren i/til kultfiguren Oddvar Torsheim. Et kjappt søk på facebook, og jeg ser han har over 6000 fans i ulike fanklubber. Oddvar har et mer normalt talent i billedkunst, men jeg synes nå musikken han er veldig underholdende om ikke så "talentfull" i vanlig forstand. Og mannen er da ikke så vanskelig å forstå? Fikk med meg 90% jeg av det denne morsomme mannen sa! Jeg er faktisk enig i at ikke sabelmannen skulle gå videre. Nummeret manglet litt flyt og kreativitet. Han mistet sablene sine og hadde lite variasjon. Måten han kom inn på scenen på var bedre og mer gjennomført.Det blir kjedelig å se på en som "bare" sjonglerer med tre sabler på samme måte hele tiden (selv om det å sjonglere i blinde med sabler er en stor presentsjon i seg selv). Halvbrødrene fra første program hadde et mer helhetlig og variert nummer.
Gjest Joker'n Skrevet 3. mars 2008 #40 Skrevet 3. mars 2008 Men jeg reagerer på at det ikke er noen nedre aldersgrense på et konsept som er såpass tøft. Synes ikke det er greit at en fireåring står alene på scenen og skal ta imot et avslag, samme hvor pent det formidles. Det er litt merkelig at de ikke har noen nedre aldersgrense ja, men de har i det minste krav om at foreldrene må gå med på det, så da får man jo håpe foreldrene vet sine barns beste. Jeg synes de er litt dårlige på filminga innimellom jeg ass. Når det er flere på scenen som liksom skal danse synkront og sånn så er det litt fint og se fra avstand da? Ikke sant, det hadde vært fint Synes programmet har stor underholdningsverdi og liker også programlederne og dommerne veldig godt. Kunne kanskje styrt meg for godeste Gundersen, men greit nok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå