Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Noen som ser på "Norske talenter" ? Hva syns dere så langt?
Gjest StearinPikken Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 (endret) Skulle nettopp lage en tråd om det Jeg syntes det var bra, men savnet flere gode talenter. Syntes de brukte så mye tid på å snakke og vise dårlige talenter. Sound of Happiness er så skjønne og han med rockeringen var så liten og kul :-D Hva skjedde med han neger-elvis egentlig? Er det mulig EDIT: Jeg så forresten ikke ikke hvem som kom videre til slutt i det ekstra programmet. Noen som vil fortelle? Endret 22. februar 2008 av StearinPikken
Bokormen Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 De som gikk videre var: - De kapoeiraguttene - Hu lillle Celina - RS-jenta - Halvbrødrene som sjonglerte - Irlin som dansa - Han med fotballen - Hu Renate som sang - Rockering-Vegard Tror det var de...
Gjest Bloom Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Syns han var så skjønn han lille Gabriel. Kunne vært morsomt å sett han videre..
Gjest StearinPikken Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 De viste jo bare klipp på et par sekunder på de fleste, det var vel bare de som sjonglerte, Irlin, Renate og Vegard som de viste.
Bokormen Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 De viste jo bare klipp på et par sekunder på de fleste, det var vel bare de som sjonglerte, Irlin, Renate og Vegard som de viste. De viste jo hele Celina, fotballgutten og det meste av de Kapoeiragutta og?
Gjest StearinPikken Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Åå Jeg husker Kapoeiraguttene, men ikke han med fotballen og celina (hva gjorde hun?) Syntes iallefall det var et bra show, og gledet meg ettersom jeg har sett mange klipp av den britiske og amerikanse versjonen på the Youtubeness
Bokormen Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Åå Jeg husker Kapoeiraguttene, men ikke han med fotballen og celina (hva gjorde hun?) Syntes iallefall det var et bra show, og gledet meg ettersom jeg har sett mange klipp av den britiske og amerikanse versjonen på the Youtubeness Celina var hu lille jenta i knallgul genser som sang...
Supramundane Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Jeg tror dette programmet kan bli veldig gøy å følge med på! Skjønn han gutten med rockeringene!
Gjest Reka Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 Jeg ble positivt overrasket over hvor bra det var jeg, god fredags underholdning
Gjest Bellatrix Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 Jeg fikk ikke sett begynnelsen. Når kommer reprisen?
Gjest marihan Skrevet 22. februar 2008 #14 Skrevet 22. februar 2008 Jeg synes dette var et morsomt program, og kommer helt sikkert til å følge med på det fredagene fremover.
linky Skrevet 22. februar 2008 #15 Skrevet 22. februar 2008 Syns det var veldig bra, kjempeunderholdning. Gabriel og hun Celina på 7 var jo bare så herlige da
Gjest Catwoman Skrevet 23. februar 2008 #16 Skrevet 23. februar 2008 Veldig bra underholdning - kommer til å følge med på dette Deilig med noe annet enn idol, at man kan gjøre noe annet enn å synge hele tiden. Og så er det vel første gang jeg liker alle dommerne og programlederne. Aller mest Sturla da
Gjest Shayla Skrevet 23. februar 2008 #17 Skrevet 23. februar 2008 Jeg digget Vegard, ble imponert over hva han kunne ,med rockeringene. Var helt genialt å se på mens jeg trente, fikk løpt i 50minutter. Dette skal jeg se mer på
Kitsune Skrevet 23. februar 2008 #18 Skrevet 23. februar 2008 (Capoeira) Men synes det var litt merkelig: Jan Fredrik var veldig Idol-aktig (skal han ikke si "men masse lykke til" snart???) og satt på samme plass som vanlig, Mia Gundersen var en sånn kryssning mellom den Paula Abdul og hun dommeren fra den amerikanske versjonen, hun mørkhåra programledern var Idol om igjen, og jeg ventet at Sturla B. J. skulle ringe banken.. Halvparten er jo gjenbruk! Litt kjedelig. Men spennende med så mange forskjellige talenter. Noen skrudde talenter og noen veldig artige, søte og gode. Godt og blandet på talentsida i allefall:)
Gjest *Mim* Skrevet 23. februar 2008 #19 Skrevet 23. februar 2008 Jeg synes det var artig å se på! Både de som er virkelig gode, og de som har litt merkelige ideer om hva som er god underholdning (spise bananer? Neger-Elvis? Nei!). Men jeg reagerer på at det ikke er noen nedre aldersgrense på et konsept som er såpass tøft. Synes ikke det er greit at en fireåring står alene på scenen og skal ta imot et avslag, samme hvor pent det formidles.
MarianneE Skrevet 23. februar 2008 #20 Skrevet 23. februar 2008 Ble facinert over hva folk legger i "talent" Tenker da spes på han som spiste bananer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå