flickan Skrevet 28. oktober 2008 #341 Del Skrevet 28. oktober 2008 Oi, dette var alvorlig. Ikke lett å få en sånn beskjed. Kan tenke meg det er mange tanker som surrer hos dere nå. Jeg tror på mange måterdet er lettere for kvinner å være kortvokste enn menn. Det er jo på en måte forventet at kvinnen skal være lavere enn mennene. Jeg kjenner ei nyyydelig jente/dame på 24 år nå som er kortvokst, og hun har hatt en kjempefin opppvekst. Det er klart hun har fått litt kommentarer underveis, men jeg tror personligheten har mye å si for om en bli mobbet eller ikke. Hun har aldri følt seg mer eller mindre mobbet enn andre. Hun var faktisk forelsket i broren min på 2,0 meter, og det var ikke høyden som gjorde at de ikke ble kjærester. Sender deg mange gode tanker marsy-vennen, og du skal se at dette ordner seg til noe positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #342 Del Skrevet 31. oktober 2008 Takk for fine ord Flickan. Jeg tror innerst inne at dette skal gå bra. Men man bekymrer seg jo uansett.... Er vel aller mest redd for at HUN skal føle seg utenfor. I det siste har vi hatt en kjempefin døgnrytme. Vesla har sovet fra 20-05/06 fått pupp og sovet en time eller to til. Men i natt våknet hun 01, 04 og har mer eller mindre ligget våken i senga og bablet siden 0530... I dag har jeg og mannen 10års dag som kjærester Vi feirer i morgen med hotell og helaften i Oslo. Vesla skal sove hos farmor. Første natt begge to er borte.... Men det går nok fint. Hun spiser jo grøt og middagsglass, og drikker vann. I tillegg har vi trent med flaske, så hun tar MME også. Kommer nok til å dra fra henne rundt kl 16, også ta hele kvelden i Oslo med restaurant og pubbesøk Også overnatte på hotell og god hotellfrokost før vi drar for å hente henne.... herlig! I tillegg skal vi snart ha barnevakt så vi kan få dratt på kino sammen. Deilig å gjøre ting SAMMEN igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. oktober 2008 #343 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bare sender deg en jeg marsy. Håper dere koser dere i kveld. Det fortjener dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 3. november 2008 Forfatter #344 Del Skrevet 3. november 2008 Hatt en herlig helg, med barnevakt en hel natt for første gang. Første gang jeg har vært borte fra vesla et helt døgn. Sov helt til kl 10 Mye kos med mannen, ut å spise, ta noen øl og bare slappe av....herlig! Neste uke skal vi på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. november 2008 #345 Del Skrevet 3. november 2008 Så koselig å lese at dere har kost dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 5. november 2008 Forfatter #346 Del Skrevet 5. november 2008 Har begynt å planlegge scrapping av takkekort og julekort. Er heldigvis ikke så mange som skal lages. Ca 10 takkekort, og 20-25 julekort. Har lagt ting i ønskeliste hos Papirloftet.no Må bare få tatt noen ordentlig fine bilder av vesla og familien Venter spent på svar etter andregangsintervjuet jeg var på for 3 uker siden...... Ellers er alt kjempefint. Venter på time på sykehuset. Vesla sover godt på nettene (20-06) uten at vi har trengt noen form for puppe-avvenning. Veeeldig fornøyd Ingen tenner ennå, men kjenner at det har blitt flere kuler særlig i underkjeven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 9. november 2008 Forfatter #347 Del Skrevet 9. november 2008 første tann! Kjente plutselig en skarp kant nede i munnen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 10. november 2008 Forfatter #348 Del Skrevet 10. november 2008 Soves fortsatt fra 20-06/07! Helt herlig! Litt grining i søvne, men det er nok tennene. Kjenner mange klumper, så det kommer nok flere tenner på rekke å rad nå Nå er det nedtelling til lønn på torsdag. Skal nemlig kjøpe inn drøssevis med papir på torsdag/fredag, og mekke takkekort og julekort da. Må få tatt bilder til begge deler i løpet av uka også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 11. november 2008 Forfatter #349 Del Skrevet 11. november 2008 Var hos manuell terapaut i dag for siste sjekk. Han var strålende fornøyd og synes vesla var "suveren" motorisk. Godt å høre. Tanna nede kommer stadig litt lenger opp. Går jammen raskt når det først begynner å skje. Resultatet er en bebis som er noen hakk mer grinete på kvelden og natta. Ser at hun er veldig kontaktsøkende for tiden, hun som liker å pusle for seg selv til vanlig. I morgen skal vi ligge over hos svigers hele familien. Jeg må nemlig inn til Oslo tiiiidlig torsdag morgen, og må ha barnepass frem til 12 ca. Lettest sånn. Hun sover jo som oftest til ca kl 7 uansett. De har aldri passet henne før (bortsett fra å trille tur med henne) men det går nok greit bare for noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. november 2008 #350 Del Skrevet 12. november 2008 Det er så deilig med skryt av de små Her er snuppa akkurat som din når tenner er på gang. Ikke vandt med en klengete baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. november 2008 #351 Del Skrevet 13. november 2008 Så koselig å lese her inne :rødme: Jeg og teller ned til lønningsdag i morgen. I helgen skal det shoppes julegaver. Skal prøve å slippe å bruke desemberlønningen på det, har vært flink å spart litt på forhånd. Blir spenndene å høre hvordan det gikk med barnevakt til vesletøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #352 Del Skrevet 27. januar 2009 oi, lenge siden sist gitt! Første tann kom på farsdag. Andre tann kom 16.jan Tredje tann bryter snart igjennom Reiste seg opp i krabbestilling, og holdt den 16.desember. Begynte plutselig å krype 3-4.juledag. Rundt julaften begynte hun også å reise seg opp på alle fire (strake bein). 20.januar klarte hun å stå og holde seg fast i bordkanten helt alene. Nå klarer hun også å klatre opp på ting med hendene, slik at hun blir stående litt på kne. Det soves fortsatt hele natten fra 19/20-06/07. Så er det ny bleie, grøt og vann, og rett til sengs for 1-2 timers soving til Så er det mat rundt kl 10, 13, 16 og 19. Helst en liten lur etter hvert måltid. Begynte å rulle fra mage til rygg helt perfekt rundt månedskiftet nov/desember. Går opp i "bru" med bare fotsåler og hode i gulvet! Har gjort det siden november. Klarer fortsatt ikke å sitte, men setter seg halvveis opp ved å gå ut i spagat (!) og dytte rumpa bakover, slik at beina kommer på forsiden av kroppen (hvis jeg klarer å forklare) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. januar 2009 #353 Del Skrevet 27. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 31. januar 2009 #354 Del Skrevet 31. januar 2009 Fant tilfeldigvis dagboka di, og har nå lest gjennom hele greia Høres ut som dere har det kjempekoselig sammen med jenta deres, og det var så fint å lese om utviklingen hennes og alle milepælene hun har nådd :rødme: Jeg er sikker på at hun kommer til å bli ei kjempefin jente, uansett lengde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #355 Del Skrevet 4. mai 2009 Har ikke tatt vare på denne bloggen, men vil la den flyte litt ut i cyberspace til, siden jeg har skrevet ned en del viktige milepæler og gode minner. Alt går veldig fint med vesla, og ting kommer nok til å ordne seg for oss alle. Takk til alle som har vært innom og lest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. mai 2009 #356 Del Skrevet 4. mai 2009 Hyggelig at du er innom av og til, og godt å høre at alt er bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 4. mai 2009 #357 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei Det var lenge siden sist!! Så bra det står bra til med dere alle sammen. Koselig å ta vare på minnene Jeg har skrevet ned det meste på internett, men har det ikke skriftlig hjemme. Veldig dumt om noe skulle skje med internett Håper du stikker innom KG i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå