Lille Ballerina Skrevet 10. mars 2008 #61 Del Skrevet 10. mars 2008 Bare innom og snoker litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. mars 2008 #62 Del Skrevet 11. mars 2008 fler som er internett-shoppomane her ja? Vet hvordan det er å vente på de hentelappene ja! men synes selv med frakt og toll at ting ofte blir billigere om man bestiller på nett .. og jeg er ingen pervo! hihihi Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 11. mars 2008 #63 Del Skrevet 11. mars 2008 Internett-shopping er jo genialt. Jeg som alltid jobber når alle andre har fri så har jo ikke jeg mange muligheter til å shoppe. Det er jo ikke kjempegøy å gå alene alltid uansett.. I dag har jeg vært 11 timer på jobb. Jeg er så trøtt at jeg føler klokka er 1, men den er jo bare halv 11. Sitter på kontoret sammen men F som holder på med opptaksprøvene til arkitekthøyskolen i aarhus. Spennende! I går var jeg nede på den andre jobb-avdelingen og valgte ut farger siden de skal pusse opp. Det var litt gøy At sjefen spurte meg om jeg ville være med på det! Gleder meg til det blir ferdig, for det kommer til å bli kjempefint! Senere var jeg hos ei veninne jeg ikke har sett på kjempe lenge og vi skravelt i vei i mange timer, og det var koselig! Vi er så teit begge to, for vi har ikke så mye å gjøre, men vi kommer liksom aldri i gang å ringer hverandre Når jeg er ferdig med skolen skal det blir en slutt på det for da kan jeg liksom nyte fritiden min selv jeg kommer itl å jobbe veldig mange dager som i dag. Lurer på når jeg får tid til skolen egentlig. Prosjekteksamen skal leveres til onsdag om en uke, og jeg har bare skisset. Har også bare fri i helga... SHIT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. mars 2008 #64 Del Skrevet 12. mars 2008 Senere var jeg hos ei veninne jeg ikke har sett på kjempe lenge og vi skravelt i vei i mange timer, og det var koselig! Vi er så teit begge to, for vi har ikke så mye å gjøre, men vi kommer liksom aldri i gang å ringer hverandre Har ei slik venninne jeg og. Vi er kjempe gode venner, men får sjeldent somla oss til å ta kontakt så ofte. Har nå bakt deilige muffins, så jeg legger igjen et par til deg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 12. mars 2008 #65 Del Skrevet 12. mars 2008 Har ei slik venninne jeg og. Vi er kjempe gode venner, men får sjeldent somla oss til å ta kontakt så ofte. Har nå bakt deilige muffins, så jeg legger igjen et par til deg her. Takk :-D Jeg elsker når jeg blir tilbud deilige muffins Det ble en lang dag i dag også, men "bare" 10 timer.. Merker jeg er sliten, og jeg kom nettopp hjem. Skal egentlig legge meg siden ejg skal på poliklinikken kl.9 tror jeg.. Jeg har mista lappen, så jeg er faktisk ikke sikker Jaja, får ta mer imorgen. Jeg gidder ikke skrive nå, for jeg vil legge meg inntil kjæresten min som jeg ikke har sett mer en et par timer siden søndag. Begge har vært opptatt med jobb. Gudd nait Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 14. mars 2008 #66 Del Skrevet 14. mars 2008 Jobb i kveld og så har jeg fri i 4 dager :-D Må bruke det til skole siden jeg ligger dårlig ann til siste oppgave fortsatt, men jeg må få rævva i gir og derfor byttet jeg bort noen vakter. Var på poliklinikken igjen i går og snakket masse igjen. Skal der igjen på mandag. Jeg føler det hjelper veldig mye og han er flink så det fungerer som terapi i samme slengen. Jeg trodde ikke jeg trengte det, men godt å få ut frustrasjonen over mongoheten som jeg er og mine tanker bak alt. Eneste minus er at det koster meg penger jeg gjerne skulle brukt på andre ting I morgen skal jeg på visning i et bofelleskap igjen. Merkelig stil, men jeg fikk det største rommet som også var det fineste. Bor bare ei jente til der så da er det ikke ille. Det er en loftsleilighet og i huset under bort 4 studenter. Det stod det var en ypperlig plass å bli kjent med nye så da finner de sikekrt på ting sammen. Det er også nærme jobb så jeg slipper å kjøre gjennom bommen. Håper jeg får denne! Ellers er jeg blitt forkjøla og allergisk på samme tid og jeg nyser, hoster, snufser og er tett i nesa.. Nyser/hoster ikke så ofte heldigvis, da hadde jeg blitt hjemme fra jobb. Sånn ellers i hverdagen elsker jeg min kjære F og vi har det fantastisk! Vi har så smått begynt å planlegge en ferie. Om ikke hn kommer inn på det han vil til høsten skal vi på roadtrip i USA Tenk å fet! Jeg er veldig fascinert, fordi jeg vil se med mine egne øne hvordan de der og om det er som på film. Er det virkelig så dumme? Jeg vil innom New York, LA, Las Vegas og småbyer. Jeg vil se "bygde-USA" og storby-USA, og ødeveien o.l Om han da kommer inn på skole bruker vi pengene vi har spart på en strandferie i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 14. mars 2008 #67 Del Skrevet 14. mars 2008 I morgen skal jeg på visning i et bofelleskap igjen. Merkelig stil, men jeg fikk det største rommet som også var det fineste. Bor bare ei jente til der så da er det ikke ille. Det er en loftsleilighet og i huset under bort 4 studenter. Det stod det var en ypperlig plass å bli kjent med nye så da finner de sikekrt på ting sammen. Det er også nærme jobb så jeg slipper å kjøre gjennom bommen. Håper jeg får denne! Da krysser jeg fingrene for at du blir valgt denne gang :-D Hvorfor skal du flytte egentlig? Sånn ellers i hverdagen elsker jeg min kjære F og vi har det fantastisk! Vi har så smått begynt å planlegge en ferie. Om ikke hn kommer inn på det han vil til høsten skal vi på roadtrip i USA Tenk å fet! Jeg er veldig fascinert, fordi jeg vil se med mine egne øne hvordan de der og om det er som på film. Er det virkelig så dumme? Jeg vil innom New York, LA, Las Vegas og småbyer. Jeg vil se "bygde-USA" og storby-USA, og ødeveien o.l Om han da kommer inn på skole bruker vi pengene vi har spart på en strandferie i stedet. Så koselig å høre at dere har det skikkelig bra for tiden! Roadtrip hørtes skikkelig tøft ut Ellers vil jeg bare ønske deg en god påske, i tilfelle jeg ikke får noe mer tid til å stikke innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 14. mars 2008 #68 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg skal flytte ut for jeg vil ha erfaringen av å bo alene. Selv om det er i bofelleskap så er det bare meg likevel. Jeg har jo ikke råd til å bare bo meg og siden jeg jobber mye kvelder så er det større sannsynlighet for at jeg har litt alenetid uansett. Bedre å bo fra han nå enn når vi flytter sammen et annet sted å blir mer seriøse Jeg glemte å fortelle om dama som var innom for å se på katten. Det var ei venninne av en som jeg jobber med. Hun gledet seg vilt til katt og hadde vært å kjøpt masse leker, mat og alt annet. Eneste problemet var at hun ikke ville betale for selve katten, så den er her fortsatt.. Er det mulig? Hun kjøper mer enn katen trenger, men hun vil ikke bruke penger på katten. Jeg sa hun koster litt mer enn de andre p.g.a hun var sterilisert. Tipper hun kommer til å legge ut annonse i avisa til neste år om at 9 uker gamle kattuer gis bort eller blir de avlivet. Hun gidder vel ikke å betale for å sterilisert katta si. Jeg er glad hun ikke fikk katten! God påske til den også Adonia! Selv skal jeg jobbe i påsken og jobbe med skolen, men jeg spiser gjerne påskeegg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. mars 2008 #69 Del Skrevet 14. mars 2008 Isj da, nei da var det kanskje like greit at hun måtte dra hjem igjen, uten katt! Det finnes så mange dårlige dyreeiere der ute at samfunnet bør skamme seg! Kommer innom med en aldri så liten klem jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 14. mars 2008 #70 Del Skrevet 14. mars 2008 Håper du får leilighet denne ganga da jeg tror ikke jeg hadde turt å flytte inn i bofellesskap med masse folk jeg ikke kjente, men det er jo en fin måte å bli kjent med folk da! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 14. mars 2008 #71 Del Skrevet 14. mars 2008 Ja, det håper jeg også. Jeg skal på 2 visninger i morgen Den andre er en leilighet litt øde til, men den var veldig fin og koselig. Først gadd ikke mannen sendte melding tilbake til meg, sikkert fordi jeg sa jeg var 20. Sendte melding igjen i dag og fortalte masse jalla om at jeg var rolig, ikke røyker osvosv så svarte han meg med en gang. Jeg håper egentlig mest på bofelleskapet p.g.a da kan jeg bli kjent med nye folk og at da blir jeg ikke så ensom Noen ideer til hvordan denne mongloide pikken skal oppføre seg for å vinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. mars 2008 #72 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvis den mongolide pikken oppfører seg akkurat slik det faller seg naturlig for henne, altså som seg selv -og absolutt ingen andre, så går det nok fint Det pleier å ordne seg for snille piker vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 15. mars 2008 #73 Del Skrevet 15. mars 2008 Det pleier å ordne seg for snille piker vettu! Du glemte en K -- Jeg har fått leilighet!! Skulle egentlig på 2 visninger i dag, men den bofelleskap-leiligheten kunne ikke før tirsdag. Jeg hadde jo sett bilder og sånn så jeg sa bare at jeg tok den! Jeg gidder ikke vente til tirsdag med å se den, siden jeg allerede har sett bilder o.l. Jeg ksal jo ikke eie den heller så mangel o.l går jo ikke på meg uansett. MEN det er er kjempepluss! Hun som bodde der nå hadde flyttet til oslo, så jeg har leie hele leiligheten alene på 72 km2 til samme prisen på 4000 kr. Herregud å fet :-D Da får jeg 2 soverom, kjøkken, bad. Det var det som var avbildet iallefall. Det er en loftslelighet i et hus som leies av 4 studenter som jeg bare kunne gå ned å henge med hvis jeg ville.. Hahha, jeg GLEDER MEG! Det er ikke 10 min til sentrum og 7 min til jobb. Jeg flytter nok inn ganske snart p.g.a hun skulle sende nøklene og kontrakten i posten. Det er bare til midten av juni da, men de som eide den hadde noen andre leiligheter jeg kunne leie etter det hvis jeg ville rett ved. JEG ER SÅ GLAD! :hoppe: Det er nesten for godt til å være sant at jeg tror det ikke helt enda. -- Har også vært nede på jobb i dag for å se på oppussingen, og det blir dritfint! Gleder meg til alt er ferdig! -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 17. mars 2008 #74 Del Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer med leiligheten!! Den er jo svær Håper du får en fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 17. mars 2008 #75 Del Skrevet 17. mars 2008 Ja :-D Var å så på den idag. Det er stue, kjøkken, bad og 2 soverom. Og det er bare til lille meg Vil utnytte plassen, men skal jo bare bo her til i juni så det er jo ikke så mye vits. Kjøkkenet var lite og egentlig litt jalla, men badet var kjempefint. Vil iallefall ha soverom som bare er til å sove i uten data o.l. I dag har jeg kjøpt LG Vaskemaskin. Den er jo ganske stor, men fikk den for 3000 kr siden det var en utgått modell. Men jeg er gald jeg fikk en billig vaskemaskin! Et stort problem er at døra inn til leiligheten er 60 cm!! Vaskemaskinen var 60 cm brei så fikk den inn da vi tok vekk døra. Nå ser det litt mørkt ut for EKTORP sofaen jeg hadde valgt meg ut Sånn går det nå døra ikke får inn en dritt. Har valgt meg ut dette: JONAS Arbeidsbord i Eik EKTORP 3-seter i sort LUNNA Lenestol i sort og hvit med fotskammel til. Utenom det trenger jeg ny seng og en spiseplass Gjerne barkrakker og bord til siden jeg liker å sitte litt høyt! Hehehe, litt vittig er at ei jente som jeg skal bo sammen med litt jobber på den ultimate konkurrenten til min jobb som er nesten naboer -- Sånn ellers i dag har jeg vært på poliklinikken igjen å bablet. Gikk greit det, og jeg har vledig godt av å gå dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 17. mars 2008 #76 Del Skrevet 17. mars 2008 Å FREKKHET! her leter jeg hver dag, også kommer du og snapper ledig kåk foran meg! Neida grættis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 17. mars 2008 #77 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei Gratulerer med konsultasjoner ang AD/HD-utreding og ny leilighet! Ang jobb, pass på så du ikke sliter deg helt ut da Ha en super påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. mars 2008 #78 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Ser ut som du kan få det kjempefint i den nye leiligheten da! Gratulerer De møblene du hadde plukket deg ut blir nok kjempestilig! *vil å ha* Babling på div poliklinikker kan virkelig gjøre underverker! Ha en fin påske og nyt det gode været hvis det er like nydelig der du er som her jeg er Endret 18. mars 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. mars 2008 #79 Del Skrevet 18. mars 2008 Å FREKKHET! her leter jeg hver dag, også kommer du og snapper ledig kåk foran meg! Neida grættis :D Haha, ja Men så var jo dette hovedsaklig bofelleskap da og dere er vel ikke så interresert i det. Men takkis :-D Så må du/dere komme på innflyttings-dritings.. Hei Gratulerer med konsultasjoner ang AD/HD-utreding og ny leilighet! Ang jobb, pass på så du ikke sliter deg helt ut da Ha en super påske! Takk Silkesatan Jobben har ikke slitt meg ut enda, men jeg venter på det. Vi er for få på jobb, og stresser litt med å få ansatt nok i tillegg til at det stadig blir mer og gjøre. Jeg er forberedt på det Ang. Jobb så skal jeg jobbe påskeaften kveld, 1.påskedag og 2.påskedag. Jeg feirer jo ikke påske så det går greit, og får jo dobbel lønn så skal jo ikke klage sånn sett Ser ut som du kan få det kjempefint i den nye leiligheten da! Gratulerer De møblene du hadde plukket deg ut blir nok kjempestilig! *vil å ha* Babling på div poliklinikker kan virkelig gjøre underverker! Ha en fin påske og nyt det gode været hvis det er like nydelig der du er som her jeg er Ja, jeg gleder meg! Begynner å flytte inn denne uka så jeg tar litt og litt Kunne jo bare komme når jeg ville. Møblene er jeg veldig fornøyde med, men hvis ikke sofaen kan pakkes mindre kan jeg ikke ha den for jeg får den ikke inn i leiligheten Ha en finfin påske du ogs, her er det strålendes vær! I går gikk jeg tilogmed uten jakke i skjorte, og jeg som er den frysepinnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. mars 2008 #80 Del Skrevet 18. mars 2008 Å FREKKHET! her leter jeg hver dag, også kommer du og snapper ledig kåk foran meg! Neida grættis :D Haha, ja Men så var jo dette hovedsaklig bofelleskap da og dere er vel ikke så interresert i det. Men takkis :-D Så må du/dere komme på innflyttings-dritings.. Hei Gratulerer med konsultasjoner ang AD/HD-utreding og ny leilighet! Ang jobb, pass på så du ikke sliter deg helt ut da Ha en super påske! Takk Silkesatan Jobben har ikke slitt meg ut enda, men jeg venter på det. Vi er for få på jobb, og stresser litt med å få ansatt nok i tillegg til at det stadig blir mer og gjøre. Jeg er forberedt på det Ang. Jobb så skal jeg jobbe påskeaften kveld, 1.påskedag og 2.påskedag. Jeg feirer jo ikke påske så det går greit, og får jo dobbel lønn så skal jo ikke klage sånn sett Ser ut som du kan få det kjempefint i den nye leiligheten da! Gratulerer De møblene du hadde plukket deg ut blir nok kjempestilig! *vil å ha* Babling på div poliklinikker kan virkelig gjøre underverker! Ha en fin påske og nyt det gode været hvis det er like nydelig der du er som her jeg er Ja, jeg gleder meg! Begynner å flytte inn denne uka så jeg tar litt og litt Kunne jo bare komme når jeg ville. Møblene er jeg veldig fornøyde med, men hvis ikke sofaen kan pakkes mindre kan jeg ikke ha den for jeg får den ikke inn i leiligheten Ha en finfin påske du ogs, her er det strålendes vær! I går gikk jeg tilogmed uten jakke i skjorte, og jeg som er den frysepinnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå