Gå til innhold

Stearinpikkens andre hjem


Gjest Stearinpikken

Anbefalte innlegg

Gjest StearinPikken

Du måtte trykke ja :fnise:

Et sted hvor jeg kan lufte tankene mine om små og store ting som skjer i hverdagen. Det trenger jeg nok, ettersom jeg ofte har mye å si ;)

Litt om meg da:

Er student for øyeblikket, og i Mars er jeg ferdigutdannet multimedie-designer. Jeg bor sammen med min samboer gjennom 2 år. Liker godt å fotografere, spesielt naturen. Jeg har også en forkjærlighet for shopping :sjenert:

Kanskje legger jeg ut bilder jeg har tatt.

Sånn ellers gjør jeg ikke stort. Det er prisen jeg må betale for å jobbe innen restaurantnæringen.

Vet ikke stort mer jeg kan si foruten:

Velkommen :smilyblomst:

Endret av Stearinpikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StearinPikken

Takk for hilsen MarianneE :klem:

Avataren er jo spesielt deilig da, og den er hjemmelaget ;):fnise:

---

Litt sent oppe i dag, men får jeg bare skrevet ferdig den loggen før 13 så er jeg fornøyd. Filmpolitiet surrer i bakgrunnen og jeg håper på å levere den siste oppgaven jeg skal gjøre før eksamen. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StearinPikken

Det er så deilig å være ferdig med alle skoleoppgavene. Nå har jeg bare prosjekt-eksamen og teoretisk eksamen igjen :hoppe:

Har levert inn 2 oppgaver nå i vinterferien, så håper det ikke tar så veldig lang tid før jeg får tilbakemelding på dem!

Her nede har det vært full storm i dag, en stor kontrast i forhold til de siste dagene som har vært med strålende sol, vindstille og 12 grader.

Det var faktisk så kraftig vind noen ganger at jeg måtte sette meg ned eller holde meg fast i noe for å ikke fyke med. Det vekker minner fra min spinkle barndomstid :sjenert:

Jeg skal få lagt ut noen av bildene vi har tatt, når jeg får skaffet meg sånn side jeg kan laste de opp på ;)

Ellers er det rolig kveld, skal på jobb i morgen. Har sett på Norske Talenter og proppet i meg godteri. Men nå er det klart for Creme Brulée :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StearinPikken

Koselig med hilsen SilkeSatan :klem:

--

Det var rart å være på jobb igjen, var så lenge siden. Bare sovet og jobbet i helga. Har vært så utrolig trøtt :(

En positiv ting iallefall er at de plagsomme naboene har dempet lydnivået til et akseptabelt nivå. Det trodde jeg skulle tørne etter å ha hørt noen synge eye of the tiger på singstar for ørtende gang med en grusom stemme!

Tror det blir kvelden for meg også nå. SAmbo er så skjønn der han ligger i senga og leser om kuer på wiki :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naboer med singstar er skikkelig plag!

Håper ikke jeg får noen sånna når jeg flytter, forhåpentligvis "opp" til Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StearinPikken

Da er du heldig!

Her har vi drittnaboer :( Leiligheten ble solgt til en gjerrig mann som nekter meg å vaske klær p.g.a det er visst en spesiell kontakt som må brukes og den hører til den andre leiligheten. Han nektet meg også å bruke vanlig stikk-kontakt, etter han hadde holdt en lang tale for meg :klask:

Et lesbisk par har flyttet inn over oss (ikke at det er negativt) og de har samlet et stort antall kiwi-handlevogner som bare står rett utenfor døra. De holdt på i 2 uker med å hamre og romstere noe helt vilt, og 3 om natta var det mest bråkete tidspunktet. Når de ikke hamrer i veggen, synger de karaokesanger fra 80-tallet. Vi hører det veldig godt, og har sagt ifra mange ganger. Drittfolk :(

Jepp, dagens utblåsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StearinPikken

Har fått karakter nå på oppgaven min!

Jeg fikk en B :hoppe: Det ble skrevet at det var kreativt og nyskapende. Han fikk lyst til å se mer og det var en god oppgave jeg hadde sendt inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Flott tilbakemelding!

PS

Lykke til med naboene.

Til trøst kan jeg fortelle at ene naboen vår er kamerat med Sputnik.

Det er ikke så bra det heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StearinPikken

Tusen takk MarianneE :klem:

---

Jeg har nettopp kjempet imot en 6 etasjers høyt beist av en kommode fra og falle rett i bakken, på ullsokker! En sånn Ikea-kommode, som er stappfull og er drit-tung. Plutselig tippet den over og jeg løp til for å holde den oppe, og den nektet å gå opp. I mellomtiden raste alt over ende, og jeg håper at ikke smykkeskrinet mitt skulle falle i bakken. Og mest av alt kommoden! Tenk på hva som hadde skjedd da? Gulvet hadde sikert fått ei grop og kommoden hadde blitt ødelagt sammen med alt annet! Etterpå satt jeg meg ned å grein etterpå for det var så fælt da jeg så vidt klarte å holde den oppe. Og hvor forbanna jeg var/er på sambo :cry:

Tingen er at da vi installerte oss her og skulle sette opp kommodene, så spurte jeg om han kunne skru på de hankene som skal holde kommoden på plass så den ikke faller forover. Da LO han av meg å sa at det ikke trengtes, de hadde visst aldri hatt bruk for det hjemme, og det var bare latterlig å ha dem. Jeg sa at jeg ville ha dem på, og diskusjonen var igang. Han mente det var stress, og spesielt den dagen vi bestemmer oss for å ommøblere. For det første er det omtrent ikke ommøblerings-muligheter her, og jeg syntes de godt kan være på. Etter mye om og men så plukket jeg dem opp fra søpla, og han skulle skru dem på.

:rope: : Det har han IKKE gjort! :kjefte: :kjefte:

FY FAEN, Jeg er så forbanna! HVORFOR kunne han ikke skru opp de jævla skruene som han sa han skulle. Han har mest sannsynlig kastet dem, og det gjør meg enda mer forbanna, fordi da må jeg på jakt etter nye! Og nærmeste Ikea er 3 timer unna.

ARGH! :sinna::frustrert:

Nå må jeg gå å rydde opp i alle papirene som ligge overalt, og jeg må rydde opp alle smykkene som ligger overalt, og jeg må rydde opp etter sambo som snart ligger overalt.

Endret av StearinPikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

unnskyld at jeg ler, men innlegget over var jo litt komisk da, så sinna! hehe. men skjønner altså, jævli irriterende med sånt som kunne vært unngått!! :sur:

men fikk du tilslutt forhindret at den tippet over da? eller hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg sto jo der som en idiot og skled mens jeg "løp" forover for å dytte beistet opp igjen. Skuffene ramlet ut hele tiden, selv om jeg prøvde å spenne dem inn igjen. Klarte det tilslutt, men må jo ha sett hysterisk ut mens det sto på som verst :fnise: Halve dagen min bestod av dritthumør fra min side. Rommet så jo ikke ut etter at alt hadde flydd overalt. Sambo ville på død og liv ommøblere og jeg hater hvordan det er nå. Rommet er blitt midre og jeg får vondt i panna og hode p.g.a sole stirrer rett inn på meg. Han ville jo såklart se ut av vinduet mens han satt på dataen, så det er der pulten er nå. Jeg skal bare gjøre det jævlig så han vil flytte tilbake som det var, fro jeg hater sånn som det er nå!

Har også fått skisset på oppgaven min som går ut på å lage en online portefølje som skal publiseres! Har ikke fått gjort mye enda, men det kommer nok håper jeg.

Har også vært nede på jobb en tur for å se litt på den nye menyen og smake på det nye. Mye godt, og jeg tror det blir veldig bra. Koselig liten samling var vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Sorry, men jeg ser for meg at du står der med den kommoden. Jeg stod en gang sånn med en bokhylle (må jeg nevne at den var FULL av bøker...) som ikke hadde blitt festet til veggen. Og ja, jeg kan si jeg kjenner meg igjen i raseriutbruddet som følger.

Så kult å høre at du har fått en B på oppgaven! :)

Hva jobber du med foresten? Ang meny, så tenker jeg jo selfølgelig på en restaurant elns, men man vet jo aldri :)

Ha en fin dag, og håper samboen din vil ommøbelere tilbake etterhvert :) Vet hvordan det er å ha det helt jævlig og ikke trives med slik ting står/er. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Tusen takk silkesatan! Er fornøyd med oppgaven ja!

Raseriutbruddet er ikke særlig sjarmerende, men det måtte jo komme. Jeg klarer ikke la være når det er sånn og tålmodigheten min var på minussiden. Der jeg spenner i en hodepute så det suser. Jaja, nå er det iallefall ryddig her og støvfritt :jepp:

Det dumme med ommøbleringen er at det er upraktisk (jeg må opp av stolen for å finne penner o.l, noe som før var på en hylle rett over pulten), det gjør rommet mindre (pulten er så sykt mye bredere enn kommoden som sto her) og det det sollyset som gjør at jeg får vondt i panna. Sambo digger det bedre nå, så da har vi et problem.

Jeg jobber i restaurantbransjen ja. Vi får ny meny hvert år, så det er ikke superspesielt. Skal på jobb i morgen på første dagen, og etter erfaring blir det helvete for alle vil ha det nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til det, og det kan være sjarmerende, alt etter som hva som skjer det :P Mamma ekke noe glad i meg når jeg tar tak i de nærmeste gjenstandene og prøver å treffe nesa hennes med de.. :klaske:

Hmm.. Ja, hvis han liker det, og ikke du, da er det et problem kan man si.. Plag mest mulig og næg om alt, så skal du se ting blir bra ;)

Ah, da skjønner jeg. Ja, er jo et helvete med alt det nye. Ser bare på Mc''ærn når de lanserer noe nytt.. HOLY! Folk går jo nesten mann av huse, ialelfall her hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Det er jo ikke "å herregud er det brad pitt"-tendenser, men det går så mye senere p.g.a en del er jo nytt. Men skjønner det jo, fordi det er jo godt!

Jeg tror jeg legger meg nå, sammen med min sambizZZzzz. KozzZZ og KlemzzZZZzz fra 14 år gamle Jenny. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...