SilkeSatan Skrevet 27. februar 2008 #21 Del Skrevet 27. februar 2008 Hehe, okei. Da skjønner jeg Ja, du får kose deg sammen med SaMbIzZeN din da Enjoy ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 27. februar 2008 #22 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er så ekkelt med Z God natt silkesatan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 27. februar 2008 #23 Del Skrevet 27. februar 2008 Hmm.. Ja, det er det. KoZ og klemZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 27. februar 2008 #24 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei og hopp! Så fint med en dagbok jeg kan lese fra starten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 28. februar 2008 #25 Del Skrevet 28. februar 2008 Ja ikke sant :-D I dag er det sol, vindstille og varmt ute. Og jeg skal begynne ekstra tidlig i dag! I går var det skikkelig slitsomt på jobb, og det var ekstremt mye å gjøre. Så mye vi har på en dag hadde vi før klokka var 16 i går og sambo som kom for mat hjalp til Jeje, penger i kassa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. februar 2008 #26 Del Skrevet 28. februar 2008 Ja, en utrolig deilig dag i dag jobb er bare tull når man kan koZe seg i sola Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 28. februar 2008 #27 Del Skrevet 28. februar 2008 Hahaha, der var det en Z ja :-D Er veldig trøtt og sliten nå, men sa ja til litt jobbing ekstra i morgen tidlig. Er jobbfest også i morgen, og det er jo ikke kjent for å være moderat på alkoholen Lurer på hva jeg skal gå med :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 29. februar 2008 #28 Del Skrevet 29. februar 2008 Har lagt inn en liten bestilling på HM. Ble en del topper da Topp i lys kitt Grå Bluse Sort shorts (til p ha under tunika som er litt kortere) Rød clutch Prikkete bh-bikini (har letet etter sånn fasong lenge, og som ikke bare er svart) og underdel BH og underdel Lilla bluse Sort skjørt (mener jeg hadde et lignendes i hvitt en gang og det var utrolig deilig å ha på, og veldig fint) Sort bolero (jeg mener å huske jeg ofte trenger en sånn) Rosa topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 29. februar 2008 #29 Del Skrevet 29. februar 2008 Legger også ut noen random bilder jeg har tatt Solnedgang Dette minner meg om "der ingen skulle tru at nokon kunne bu" Skyer Bondelandet. Du tror det kanskje ikke, men rett bak meg der er flyplassen En annen solnedgang Random katt som ble eid av "vår" katt Uværskyer som er på vei Dette treet var gøy :-D Kongehjerte jeg laga til min kjeksi kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. februar 2008 #30 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg vil og bestille nye klær!!! Men, må vel spare de pengene tenker jeg. Hersens studielån Håper du får en flotters helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. mars 2008 #31 Del Skrevet 1. mars 2008 finfine bilder likte pusekatten best jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 1. mars 2008 #32 Del Skrevet 1. mars 2008 Åh, det treet fikk jeg lyst å male :D Kan jeg stjele det en dag jeg kjeder meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. mars 2008 #33 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Virrevapp: Månedsregning er en fin ting nå. Jeg har heller ikke penger til det nå, men jeg vil ha klærne Envy: Takk Milkyway: Stjel hva du vil, men hvis du selger bildene saksøker jeg deg for plagiat -- Flom igjen Det er jo ikke lenge siden sist, og nå er vannet 150 cm over normalen. Det vil si at mange restauranter er oversvømt så de må evakuere gjester, og boliger samt butikker må fram med sandsekkene for å beskytte lokalet/boligen. Akk å ve :dåne: Endret 2. mars 2008 av Stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. mars 2008 #34 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jobb fest i går, og jeg ble som vanlig dritings. Det er visst helt umulig for meg å bare drikke litt. Jeg suger til å drikke Hadde det gøy da, men folka fra min avdeling er ikke gøye. Alle gikk jo rundt midnatt omtrent, så da ble jeg igjen med de fra den andre avdelingen. Ikke det gøyeste jobbfesten, men jeg trengte å komme ut. Vi fikk jo også ta med venner så vi var mange og det var koselig I dag derimot var det ikke s åkoselig og jeg sov til kl.15 og dassa rundt i hele dag. Kjøpte inn masse is og spiste masse is Det er så utrolig godt med is! Så meg å sambo har bare koset oss å slappet av. I morgen tenkte jeg at jeg skulle på en visning, så håper det går okey. Må vel begynne øve til eksamen som vi skal ha på onsdag.. Endret 2. mars 2008 av Stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. mars 2008 #35 Del Skrevet 2. mars 2008 hahaha, kjenner meg igjen på den! Men noen sånne helger er jo lov innimellom da, hovedpoenget er at du hadde det gøy klem i natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. mars 2008 #36 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, jeg drikker ikke ofte egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. mars 2008 #37 Del Skrevet 2. mars 2008 Hva har jeg gjort i dag? Ikke en dritt Jeg har sett på youtube-videoer.. Treige faen. Men jeg er veldig fascinert over hun her jenta. Hun er så søt, på en sjenert og øreutsikkende måte. Og holdninger er så.. hmm, hva skal jeg kalle det? Hun er så flink, men er like vanlig og hun er flink uten at hun vet det på en måte. Det er spesielt at alle lydene du hører er fra hennes munn, utenom pianoet i nr.3 og gitaren i nr.4. Er det mulig å lage så mange lyder og synge på en gang? Butterscotch 3 Butterscotch 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. mars 2008 #38 Del Skrevet 2. mars 2008 Så ufattelig bra! liker beat boxing, men skjønner ikke hvordan det er mulig å få det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 3. mars 2008 #39 Del Skrevet 3. mars 2008 I dag har jeg vært på visning 2 steder. Begge bofelleskap da. Tror det kan bli en interresant erfaring. Det ene rommet var bare dritt så det vil jeg ikke. Det andre var dødsfint! Og så bodde det 4 jenter der nå og de skulle ha inn 2 til. Det var utrolig fint der og de hadde det ordentlig og fint. Jentene virket også kjempegreie, og jeg kunne absolutt tenke meg å bo der! Var midt i sentrum da, så jeg får jo ikke noen parkeringsplass, men det gjør ingenting. Finner jo noe Håper de gir meg det ene rommet, det var jo tross alt bare 3000 kr inkludert strøm, internett og kabel. Jeg lurer litt på om jeg har lyst til å flytte ut. Det er jo litt rart, fordi jeg har jo bodd med sambo lenge nå, og jeg komemr itl å savne han når jeg legger meg i en kald og tom seng Jeg tror ikke jeg vil flytte helt alene, fordi jeg jobber når alle andre har fri, dermed vil jeg bli veldig isolert og alene hvis jeg har egen leilighet. Det er jo også veldig dyrt. Jeg er så usikker, men jeg tror deet er nødvendig. Det er jo nå eller aldri på en måte Her er noen gøye nettsteder Ansiktet ditt kan bli halvt ape Gro en bart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 4. mars 2008 #40 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Fikk lønn i dag, endelig! Ikke så mye da, siden jeg har hatt fri i februar for å jobbe med skolen.. I morgen er det siste eksamen, og det er Motion Design. Har nesten ikke øvet noenting, for jeg klarer ikke sette meg ned å lese. Mye av det er ikke interessant. Jeg leser mye av det, men jeg leser ikke :klø: Jeg får ikke med meg det som står der, og siden jeg har mye igjen synker motivasjonen min til -10 MØKKADRITT! Vi spurte forresten læreren om hva vi skulle lese på, men siden denne eksamen bare har vært en gang før så har de ikke lesestoff, så vi måtte bare lese ALT Dette er ikke min dag merker jeg. Sur og muggen er jeg blitt for jeg er sulten og jeg får det ikke til og jeg føler sambo bare maser. Drittdag. Heldigvis kan jeg se lyset i morgen. Da er eksamen over og jeg har bare å gjøre ferdig prosjekt eksamen igjen. Jeg gleder meg sinnsykt mye til jeg har levert den oppgaven, for jeg er dritt lei skolen. Nå skal jeg jobbe masse! Jeg skal også i et møte på poliklinikken i morgen, for å utredes for AD/HD. Litt usikker på hvordan møtet blir, men jeg gleder meg. Må skrive lapp i dag så jeg husker å si hva jeg skal si. Jeg har nemlig en tendens til å fortelle alt annet en det som egentlig er problemet, siden jeg glemmer hva problemene er og når jeg da er ferdig irriterer jeg meg over alt jeg ikke har fått sagt.. I mellomtiden er det mat for sambo har bestilt mat fra jobb. Kanksje humøret stiger et par hakk. Endret 4. mars 2008 av Stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå