Gå til innhold

Noli blir fru

Noli

Anbefalte innlegg

kan tenke meg det var godt å få sagt det til noen ja!!!

lese til eksamen ja.. det er nok smart... har 5 eksamener selv.. og en på tirsdag, meeen har alltid vært dårlig til å jobbe med mindre jeg er under press!

Da er vi to, ja. :fnise: Men jeg kommer meg alltid gjennom pensum, og gjør det bra på eksamen, så jeg er ikke så veldig bekymret egentlig. Er bare slitsomt med alt stresset mens det står på, men jeg tror kanskje jeg synes det er verdt det når jeg er ferdig. Jobbing under press er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig å få delt det med noen :jepp:

Men nå er det ikke lenge igjen til påsken og da kan hele verden få vite det :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir bra, jeg gleder meg sånn! Særlig til å gå med forlovelsesring. Den skal jo ingen vite om ennå, så foreløpig ligger den i esken sin på nattbordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirnor

Å så kjedelig!!

Jeg sa til mannen at jeg ikke skulle gå med den før han hadde fridd på en ordentlig måte.. Men da fikk jeg bare tilbake at vi hadde vel ikke betalt SÅ mye for ringene, så skulle de bare ligge der?? Hehe... Så da var det bare å ta de på med en gang de kom.

Men hadde svigers på besøk på jobb før vi hadde fått fortalt det til dem, og jeg var så nervøs for at de skulle se ringen, at jeg klarte å hive en fiskegrateng i gulvet :fnise: Da måtte jeg bare ta den av meg mens de var der :fnise: Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle sammen har hatt en fin påske! :klemmer:

Nå har vi endelig fått fortalt det til ALLE, og det har vært superfint! Det var heldigvis bare positive reasjoner, og søsteren min gråt litt da jeg spurte om hun ville være forlover. Og nå gruer hun seg til hun må holde tale. :fnise:

Ellers har vi klart å bli syke på slutten av påsken, så nå kaster vi opp annenhver gang omtrent og er skikkelig dårlige begge to. Kjempemorsomt. :(

Kommer sterkere tilbake senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligt å fått fortalt de da :juhu: :hoppe: :juhu: Tenke meg de va masse glade fjes :rødme:

:kose: litt på å ønske go bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å kunne endelig fortelle alle det :hjerte:

Også kjempebra at alle reagerte så fint også :jepp: men når det er bryllup som legges frem har alle bare med å tenke positivt :lur:

Kan tenke meg det var en lettelse for dere begge to.. det er ikke noe morsomt å holde en hemmelighet når man er helt sprekkferdig av at man bare vil rope det ut til hele verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Takk! :) Den var liksom ikke lik alle andres. Her laget jeg den: http://www.tickerclub.com/

Planleggingen går sakte for tiden, jeg er syk og mannen i huset jobber mye. Dessuten er det ikke så mye som må bestemmes nå. Vi burde få bestilt lokalene snart da, skal få mannen til ringe.

Vi er dog enige om karamell-pudding til dessert. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Den var liksom ikke lik alle andres. Her laget jeg den: http://www.tickerclub.com/

Planleggingen går sakte for tiden, jeg er syk og mannen i huset jobber mye. Dessuten er det ikke så mye som må bestemmes nå. Vi burde få bestilt lokalene snart da, skal få mannen til ringe.

Vi er dog enige om karamell-pudding til dessert. :jepp:

det er viktig å prioritere her... dessert kommer alltid først!! :fnise:

god bedring!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lenge siden jeg har vært innom her nå... Så koselig at dere har fått fortalt det til alle og at de syntes det var kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Vær gang jeg ser tickeren din blir jeg så glad! jeg vet ikke hvorfor, men den er så fin!!!

Håper du har en fin dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...