Gå til innhold

Noli blir fru


Noli

Anbefalte innlegg

..og ja det er litt praktisk å ikke jobbe fullt når man planlegger bryllup :) Får liksom gjort alt på dagen! jeg og ei venninne skal gifte oss med 2 mnd mellomrom, hun er først. De bestemte seg for ca 1 år siden, og jeg har planlagt mer på 2 mnd...enn de har gjort på 1 år.. så elsker jeg å planlegge også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

600 kr kuverten uten drikke er ganske så vanlig pris, også i Oslo-området, har sett priser fra 550-750 kr pr kuvert så det ligger visst på de prisene :) Håper dere klarer å enes om noe spennende da, er vanskelig å bestemme seg når det er mye godt :fnise:

Veldig greit at dere får billigere kuvertpris om noen bor på hotellet da, det er jo kjempekjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo "budsjettert" med 1000 kr per kuvert, jeg, så det var uansett en gledelig overraskelse. :jepp:

Nå gleder jeg meg sånn til mannen kommer hjem fra jobb at det gjør nesten vondt å tenke på at det er over en time igjen. :ler:

Er vanskelig å holde tett, ja. Særlig i dag, etter jeg hadde snakket med kirkekontoret måtte jeg hoppe rundt og grine litt og le litt samtidig. Tro om han som bor under oss begynte å lure.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo "budsjettert" med 1000 kr per kuvert, jeg, så det var uansett en gledelig overraskelse. :jepp:

Hvis du skal ha alkohol til så blir det fort nærmere 1000-lappen ja, så ikke kast budsjettet helt enda :)

Kos deg med mannen! Venter selv på at min kjære skal komme hjem, han ringte akkurat! gleder meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha alkohol til så blir det fort nærmere 1000-lappen ja, så ikke kast budsjettet helt enda :)

Kos deg med mannen! Venter selv på at min kjære skal komme hjem, han ringte akkurat! gleder meg :-D

Vi skal ha alkoholfritt, tror jeg. Men må jo ha drikke likevel, jeg aner ikke hva alkoholfri vin koster, jeg?

Mannen kom hjem med feber og vondt i halsen stakkars, så jeg ga ham en smertestillende og sendte ham i seng. Skal lage pizza til middag, men tenkte han skulle få sove en halvtime til i hvert fall.

Endret av Noli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med bestemt dag og at dere fikk den datoen dere ønsket!! 400 mindre enn beregnet er jo helt knall! hvis dere skal ha alkoholfritt, vil nok ikke det koste dere 400 kr. var jo bra pris, for er jo tross alt for pynt og alt. kjempebra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og servering. Jeg hadde faktisk regnet med 1000 kr per kuvert for bare maten. Så dermed blir det jo mye billigere enn jeg hadde regnet med uansett. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger vi syke på sofaen begge to. :tristbla: Man kom hjem fra jobb med feber på mandag, og ligger her fremdeles med 40,2. Jeg har heldigvis ikke så mye feber, men har vondt i halsen og er ganske uttafor selv, så det er litt laber stemning her.

Satser på at vi blir bedre til helgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det no spesiell grunn til at dere ikke skal fortelle det før påske? :)

Ikke no arti å være syk nej :riste:

Dere får ha god besdring begge to :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi vil fortelle det til alle samtidig. Mange ganger har jeg vært veldig nær på å ringe søsteren min for å fortelle det, men så vil jeg jo helst si det "face to face" da. Regner med mannen må gjøre det, jeg kommer til å grine.. :sjenert:

Takk. :) Vi er bedre nå heldigvis, men mannen er sykemeldt ut uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi endelig på bedringens vei begge to, og det er bra. :)

Vi har ikke snakket så mye om bryllup de siste dagene, bittelitt i morges og mannen sa han gleder seg. :love:

1 år og 2 mndr igjen btw! :bryllup:

Endret av Noli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagene går fort for tiden, jeg har endelig innsett at jeg måtte begynne å lese til eksamen om jeg skulle komme meg gjennom pensum før april. :sjenert:

I går klarte ikke mannen å holde kjeft lenger, så nå har vi fortalte det til et vennepar vi har, og det var selvsagt en gledelig nyhet. Utrolig deilig å ha sagt det til noen. :juhu:

Ellers må jeg komme med en kollektiv beklagelse til alle som ikke har fått noe "oppmerksomhet" i dagboken sin i det siste, jeg er innom og leser, men føler ikke at jeg har så mye å si for tiden. Litt sliten i hodet av all lesingen, kanskje? :fnise:

Nå er det bare to uker til påskeferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går fort for tiden, jeg har endelig innsett at jeg måtte begynne å lese til eksamen om jeg skulle komme meg gjennom pensum før april. :sjenert:

I går klarte ikke mannen å holde kjeft lenger, så nå har vi fortalte det til et vennepar vi har, og det var selvsagt en gledelig nyhet. Utrolig deilig å ha sagt det til noen. :juhu:

Ellers må jeg komme med en kollektiv beklagelse til alle som ikke har fått noe "oppmerksomhet" i dagboken sin i det siste, jeg er innom og leser, men føler ikke at jeg har så mye å si for tiden. Litt sliten i hodet av all lesingen, kanskje? :fnise:

Nå er det bare to uker til påskeferien!

kan tenke meg det var godt å få sagt det til noen ja!!!

lese til eksamen ja.. det er nok smart... har 5 eksamener selv.. og en på tirsdag, meeen har alltid vært dårlig til å jobbe med mindre jeg er under press!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...