Gå til innhold

Barselgaver


-Ea-

Anbefalte innlegg

Da er du heldig da marsy :)

Min er veldig god mot meg til vanlig, så det har ikke manglet på kosing og klemming her heller. Men jeg synes ikke han har hatt den største forståelsen for svangerskapet mitt heller. Det er muligens fordi jeg ikke viser at det tærer på meg rent psykisk, jeg går heller og bærer det litt inni meg. Kanskje jeg virker klagete her, men jeg klager ikke til han ihvertfall.. kanskje jeg klager fra meg her inne, så jeg slipper å klage ellers? Av og til tror jeg han glemmer at jeg er gravid, bare tjukk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke noe superspesialbehandling jeg heller, men han har blitt flinkere til å ta i et tak her hjemme nå i det siste. Hadde meg en aldri så liten utblåsning med tårer og snørr, og da gikk det visst opp for ham at jeg ikke var så happy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at dere liker kortene våre syns jeg ;)

Trampe da... Du må innlemme mannen i hvordan du har det, det er ikke å klage det egetlig, det er å opplyse hvoran du har det. Og det fortjener han, du vet menn, de kan ikke gjette seg til ting de ikke vet hva er.

Menn bryr seg bare om det de kan se eller er blitt fortalt at de bør ha en mening om, Jeg sier selv til min mann når det er på tide med en liten oppmuntring! Ikke på kommando, men at det er hyggelig...............og så blir jeg SÅ mye bedre å leve med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakka med ham mange ganger jeg, men det nytter ikke helt. Han skjønner bare ikke hva han skal gjøre, han forstår rett og slett ikke hva jeg mener. Så da er det bedre å bare drite i det og heller klage her enn å gå rundt og være misfornøyd. Jeg har godtatt at han ikke vet hvordan han skal behandle meg som gravid, og nå har jeg bare et par uker igjen, så nå gidder jeg ikke tenke mer på det. Eller kaste bort mer energi på det.

Jeg satser på at han tar vare på meg etter fødselen, spesielt om det blir KS og jeg blir halvveis invalid, og at han er aktiv med lillemann. For er han ikke det skal jeg gjøre livet surt for ham :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan...... Lag et helvete, hvis du må...... Har gjort det fra dag en jeg :slåss: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...