Gå til innhold

Barselgaver


-Ea-

Anbefalte innlegg

Jeg er veeeldig spent på om jeg får noe barselsgave av mannen. Han har nemlig allerede fått en liten gave på forhånd fra lille mageboeren:

Hjemmelaget kort, deo og Eau de toilette. Var meningen at han skulle få det på sykehuset, men så trengte han det nå. Og jeg var så forferdelig av meg at jeg faktisk fortalte han at det var meningen at han skulle få det det da og ikke nå ;)

Pappa-kort

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefint kort!, driver med samme greiene selv, det er veldig gøy!!!! Fikk fart på meg nå, skal lage kort til mannen i morgen! Har laget ferdig 30 barsel kort da, like alle sammen, men kjekt å ha når det første bilde skal distribueres :fnise: Litt hyggelig å få et skikkelig bilde, ikke bare mms bilde liksom....

Har tenkt på gave til mannen min, syns en 6 pack med øl var en god idé, eller vin, han liker det. Skal bestille en sånn t-skjorte til han tenkte jeg, er litt stas! Kanskje jeg kan kjøpe så det matcher til far og sønn, ingen dum ide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ea-: Har vurdert å lage barselskort jeg også. Hvordan har du gjort det? (hvor putter du bildet?)

Takk for rosen, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når venninner føder så kjøper jeg konsekvent en liten ting til babyen og heller blader, deilig frukt, kremer osv til mammaene :Nikke:. Slik ønsker jeg det til oss også.

Ellers så synes jeg ikke folk trenger å kjøpe noe som helst. Koselig med oppmerksomhet i form av gode ord og tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Ea-: Har vurdert å lage barselskort jeg også. Hvordan har du gjort det? (hvor putter du bildet?)

Takk for rosen, jenter :)

Vel, skal se om jeg får lagt inn et bilde av kortet i morgen, har gjort det enkelt altså, siden det er masseproduksjon.. Det er ganske søtt egentlig, med tre hjerter hvorav to som er delt, symboliserer en hel baby (helt hjerte) laget av to mennesker (to halve hjerter). Innimellom kan jeg være ganske dyp!!!

Blader og frukt er jo hyggelige oppmerksomheter å få syns jeg! Det er hyggelig med noe til oss også!

Har ordnet gave til mannen også, kan ikke si hva det er da, han er innom her innimellom han og, syns vi er morsomme som skriver om så mye dill :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-18253-1203886816_thumb.jpg

Ja, det ble visst gjort nå allikevel.... Barselkort!!!!! Aner ikke hvordan jeg får lagt det i link da men.....

Planen er å ha bildet inni på høyre side.

Endret av -Ea-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fint!! Har du brukt stempel og embossingpulver?

Jepp, syns det er gøy med pulveret.... bruker det hver gang jeg stempler. Skulle egentlig akvarell male inni, men jeg fikk ikke sterk nok farge, så det ble vanlig tusj.

På bilde inni skal jeg ha hvit kant rundt (bestilt fra fotobutikken) Vet ikke om vi skal ha svart/hvit eller farge på bilde... Det tar vi som det kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble virkelig kjempeflott :jepp:

Jeg har ikke prøvd å embosse med pulver enda. Jeg var egentlig veldig ivrig på å prøve det, men for å spare litt penger så har jeg ikke kjøpt sånn varmepistol og slikt.

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger egentlig bare pulveret altså. Jeg har hvitt/blankt pulver som tar opp fargen i stempelet, slipper å kjøpe mange forskjellige farger... Varmekilde for smelting kan man bruke en kokeplate eller brødrister!! Bruk fantasien! Selv fikk jeg "føner" i gave, den er praktisk når man skal lage masse kort......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir neste investering på scrappefronten ;) Men da må jeg egentlig ha litt flere stempel også :ler: Alltid noe å bruke penger på! Kanskje jeg skal ønske meg i barselsgave. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg skal ønske meg i barselsgave. :hoho:

Det er det beste gavetipset jeg har fått på lenge!!!!! Og hvis man alltids vil, kan man jo gi stemplene til baby'n, det er aldri for tidlig å begynne med stempler!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det beste gavetipset jeg har fått på lenge!!!!! Og hvis man alltids vil, kan man jo gi stemplene til baby'n, det er aldri for tidlig å begynne med stempler!!!!!!!!!!

:ler: Nei, om et par år så har du stempeltrykk over alt i huset. På veggene, gulvet, badet, i sengen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes faktisk at mannfolk burde komme med ett eller annet til den som har båret på deres unge i 40 uker er ferdig med en fødsel. Det er jo en innmari langdryg og tung jobb som avsluttes med en lite behagelig opplevelse... og mange menn gjør fint lite. Jeg tør å påstå at de ikke gjør noe som helst i forhold til oss. Joda, de må leve med en hormonell kvinne, men ærlig talt... gi meg en sur mann over bekkenvondter og søvnløshet anytime.. Kan de ikke da gi oss en liten oppmerksomhet? Jeg forventer ikke en weekend til Paris, men en bodylotion og et lite smykke hadde vært koselig.

Jeg tror at mange menn ganske enkelt ikke tenker sånn. Det er ikke bursdag og ikke jul - ergo kjøper de ikke gaver.

Nå høres jeg forferdelig bitter ut her. Jeg er ikke så sur og grinete altså :ler: Bare litt snurt kanskje?

Jeg hadde også synes det hadde vært innmari koselig, og romantisk... men tviler litt på at det skjer, selv om jeg hintet en gang for noen uker siden :fnise:

Men synes mannen min har vært veldig forståelsesfull jeg da. Når man tenker på at han tross alt ikke merker så mye til dette rent fysisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...