Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

Jepp Gutter det var det jeg hadde tenkt..25m + en vending - alt under vann!!

:hoho:

Nei seriøst - svømmetreneren min viste meg hvordan jeg skulle svømme "brystsvømming" på rygg.. dvs at det er akkurat samme bevegelser som på mage men på rygg.. Da går hodet undervann ved fraspark og opp for å puste.. man får kjempe fart og det allerbeste: masse oksygen!!!

Hendene er under vannflaten heletiden og bena tar man slyngespark med.

Hmm er kanskje dette noe han har funnet opp i farten tro?? :ler:

- var ikke første april igår-

Men fungerte fint fint da...*ser selv at dette høres rart ut..*

Skulle ha kommet med den metoden før MorHubro, så kunne jeg brukt den på opptaket :P

Får uansett ha god bedring, få i deg masse vitaminer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ha kommet med den metoden før MorHubro, så kunne jeg brukt den på opptaket :P

Får uansett ha god bedring, få i deg masse vitaminer :)

Takk for den :)

Skulle ønske han hadde vist meg den også FØR.. 1 uke før opptak er litt liten tid, men pyttsan - det får gå !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den :)

Skulle ønske han hadde vist meg den også FØR.. 1 uke før opptak er litt liten tid, men pyttsan - det får gå !!

Skal nok se at opptaket går kjempebra! Skal krysse fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg gjennomført siste trening før testen.. Kun en liten tur i svømmehallen i morgen for å telle armtak..

Har spist halve boksen med c-vitamin..litt tett i nesen men ellers ganske ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

På opptaksdagene, er det de samme personene som styrer de fysiske testene, og som er intervjuere i opptaksnemda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På opptaksdagene, er det de samme personene som styrer de fysiske testene, og som er intervjuere i opptaksnemda?

Nei det er det ikke. Men de som har vært inne kan kanskje svare bedre på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På opptaksdagene, er det de samme personene som styrer de fysiske testene, og som er intervjuere i opptaksnemda?

Nei, det er det ikke. Men politibetjenten som styrte de fysiske testene da jeg var der, satt på en egen stol bak opptaksnemda under intervjuet. Det virket allikevel som om han kun gjorde det under noen intervjuer, ikke alle. Han satt ikke der da jeg ble intervjuet, men gjorde det mens et par av de før meg var inne. Hvorfor vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det ikke. Men politibetjenten som styrte de fysiske testene da jeg var der, satt på en egen stol bak opptaksnemda under intervjuet. Det virket allikevel som om han kun gjorde det under noen intervjuer, ikke alle. Han satt ikke der da jeg ble intervjuet, men gjorde det mens et par av de før meg var inne. Hvorfor vet jeg ikke.

Rett meg hvis jeg tar feil, men tror det kanskje er snakk om han Gunnar Klem, som er opptaksansvarlig for politihøgskolen. Han er liksom "sjef" for opptaket, og vil sikkert sjekke at ting går riktig for seg under intervjuene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På opptaksdagene, er det de samme personene som styrer de fysiske testene, og som er intervjuere i opptaksnemda?

Når jeg var inne til intervju i Oslo, var de kun de 4 fra opptaksnemda som satt der. Ingen fra de fysiske prøvene var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett meg hvis jeg tar feil, men tror det kanskje er snakk om han Gunnar Klem, som er opptaksansvarlig for politihøgskolen. Han er liksom "sjef" for opptaket, og vil sikkert sjekke at ting går riktig for seg under intervjuene også!

En logisk tanke, men jeg var på opptak i Kristiansand, og tviler på at Gunnar ville tatt turen hit. Navnet hans var dessuten Kjell etellerannet, tror jeg. Men godt mulig at Kjell også ville sørge for at ting gikk riktig for seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En logisk tanke, men jeg var på opptak i Kristiansand, og tviler på at Gunnar ville tatt turen hit. Navnet hans var dessuten Kjell etellerannet, tror jeg. Men godt mulig at Kjell også ville sørge for at ting gikk riktig for seg :)

Kjell... hmm.. Kjell Elvis? var det han? Eller kanskje Kjell Klem, broren til Gunnar. Eller var det han Kjell fra olsenbanden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jimmy P

Da var siste treningsøkta ferdiggjort før opptaket på torsdag kl.0800! Gleder meg virkelig til å få det unnagjort!

Slik ligger jeg ann, ikke noe topp karakter, men kommer meg igjennom testene iallefall.

- Svømming ca. 1:45 uten startstup = 3

- Haugups 9 = 3

- Benkpress 5 = 4

- Lengde 2.36 uten brett = 4

- Løp = 3/4 (veldig usikker her)

Totalt på en normal dag = 18....

Noen andre som skal inn i Oslo på torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok det var Kjell elvis som var i kristiansand.. Eller Julius? ;)

Her kan hvem som helst sitte bak på en stol - bare ikke mamma!!! :sjokkert:

Kan jo være det var for å forvirre eller en som skal inn i næmda neste år? Hvem vet :)

Er litt snurrete nå.. Gruer meg som bare juling. Influensaen stakk etter at jeg har sovet/spist c-vitamindosen for de neste 3 årene/fornektet den ihjel..så kan ikke unnskylde evt resultat på at jeg ikke er helt frisk..

Jimmy p: Så det var en del fra facebook gr som skulle inn torsdag :)

Syns forøvrig at du gjør det bra ifølge din egen utregning, bare man er under de 20 så er det grønt! Lykke til!!!

Endret av MorHubro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
En logisk tanke, men jeg var på opptak i Kristiansand, og tviler på at Gunnar ville tatt turen hit. Navnet hans var dessuten Kjell etellerannet, tror jeg. Men godt mulig at Kjell også ville sørge for at ting gikk riktig for seg :)

Har hørt det er Kjell Aaronsen.. sertifiseret Oslolos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal inn på osndag Morhubro? Hva ligger du ann til på det fysiske nå da`? Flere her som skal inn på onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skal inn på osndag Morhubro? Hva ligger du ann til på det fysiske nå da`? Flere her som skal inn på onsdag?

Ligger akkurat på grensen. Om jeg har en god dag :)

Skal du inn på onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jimmy P
Ligger akkurat på grensen. Om jeg har en god dag :)

Skal du inn på onsdag?

dere får ha lykke til folkens. Så ses vi til høsten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jimmy P

Kjøpte nye joggesko i dag, og vips så hoppet jeg 10 cm(2.46) lengere :skratte: så nå er faktisk 3eren innenfor rekkevidde! rart at sko skal utgjøre så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...