Gå til innhold

Politihøgskolen 2008

MorHubro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Må si det er litt irriterende dersom man "bare kan ringe inn"..skal vedde på at etter 200 telefoner slutter de med dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her virker det som det er mye frem og tilbake. På facebook sa Tommy Lillefjære som er markedsansvarlig for phs at brevene ville bli sendt ut i starten av denne uken. Mens noen har ringt og fått til svar at de blir sendt i neste uke. Om "gjest" har ringt og får svar, mens andre har fått beskjed om å vente, virker jo dette også ganske uproffesjonelt spør du meg om de gir svar til noen, mens andre må vente på svar via posten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta

Personlig har jeg ikke så stor tillit til anonyme gjester som bare skriver et innlegg innholdende et enkelt "jaaaaa!". Virker mest på meg som om noen prøver å være morsomme.. Like morsom som en kamerat av meg som ringte i dag og opplyste han ringte fra Politihøgskolen og ba meg om å komme inn til nytt intervju for å oppklare noen "misforståelser". :nei:

Nå vet jeg at vakta på PHS er bemannet av studenter på kveldstid. Det kan jo være at disse er snillere enn de faste ansatte til å oppgi om man eventuelt har fått tildelt plass eller ikke. Men i utgangspunktet tviler jeg på at disse opptakslisten ligger tilgjengelig i vakta siden det så mange ganger har blitt pressisert fra opptakskontoret at det ikke har noen funksjon å ringe inn, men at man er pent nødt til å vente ved postkassa på svar.

Beskjedene som går på tvers av hverandre ang. når man kan vente svar er noe annet dog. Det kan jo være at brevene er på vei, men at opptakskontoret gir som svar at svar ikke kommer før neste uke, rett og slett for å slippe at 1000 håpefulle søkere ringer inn og maser. Eller det kan rett og slett være at svarene kommer neste uke. Får håpe at det kommer en oppklaring fra Tommy i morgen :)

Oppdatering fra Tommy 20:36

Jeg har blitt fortalt at brevene har blitt litt forsinket pga trøbbel med et datasystem. Mer vet jeg dessverre ikke...

Virker som om de har en del dataproblemer på PHS :hoho:

Endret av MikeDelta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra Tommy 20:36

"SITER

Jeg har blitt fortalt at brevene har blitt litt forsinket pga trøbbel med et datasystem. Mer vet jeg dessverre ikke..."

Var ikke det samme som var årsaken for forsinkelsene i februar?

Hmmm

Endret av MorHubro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaaay!

Vet dere hva dette betyr?! Det betyr at vi får vente ENDA LENGRE! YAAAAAY!!

(Beklager hvis sarkasmen fra denne posten sprer seg til deres poster...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, altså, det er jo ikke noe annet å gjøre enn å le.

Det virker som om det bestandig er et eller annet som skjærer seg hos opptakskontoret til PHS. Tipper de er like frustrerte som oss, eller kanskje ikke.

Sitter ihvertfall og ler litt av det hele. Gråte kan jeg gjøre hvis jeg får avslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spentsøker

Hei alle sammen. Jeg har fulgt med på denne tråden en stund og syntes det var på tide å slenge inn et innlegg...intervjuet (som jeg var temmelig spent på) kan ikke måle seg med å vente på svarbrevet når det kommer til nervene...klarer ikke helt å fortstå hvorfor Phs gir oss forventninger om et brev denne uken før de vet dette med sikkerhet...kommer til å bli noen laaaaaaaaaaaaange dager nå:( vurderer å ringe inn, men som det ble nevnt så er de sikkert like frustrert på opptakskontoret. 300 tlf. med hysterisk spente politispirer hjelper vel ikke på stressnivået til Lilefjære:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En positiv ting med disse forsinkelsene er at jeg og postkassa har fått tilbake en normal relasjon.. Ingen spenning der lengre. Og forventningene til denne uka er som bort blåst.

Like greit at de ikke sier når de sender de ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jimmy P_*

men er det noen som virkelig har fått bekreftet at de kommer i neste uke? Begynner å bli mye rykter om dette brevet nå! Skulle helt ha fått avklart dette i går slik at man hadde blitt kvitt all den spenningen man har hatt i kroppen over lang tid nå. Tålmodighet er en dyd har jeg lært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg ringte og pratet med Gunnar Klem. Han sa at brevene blir sendt ut i morgen og fredag. Svarene burde da komme i begynnelsen av neste uke. Bare å smøre seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringte og pratet med Gunnar Klem. Han sa at brevene blir sendt ut i morgen og fredag. Svarene burde da komme i begynnelsen av neste uke. Bare å smøre seg med tålmodighet.

Gode nyheter hvis det stemmer :) Det kunne ikk kommet raskt nok nå, klarer ikke konsentrere meg om eksamen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta

Da kan man vente seg svar fredag eller lørdag i Oslo. Senest mandag. Hvis de sender med a-post vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra nyheter det da, men alikevel hadde jeg håpet en av de etablerte brukerne kunne kommet med noe slik viktig informasjon. Veit aldri hvem gjest er liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor man i Oslo bør man vel få svar fredag eller lørdag da?

Om man er heldig så får man kanskje svar da ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra nyheter det da, men alikevel hadde jeg håpet en av de etablerte brukerne kunne kommet med noe slik viktig informasjon. Veit aldri hvem gjest er liksom :P

Vet du, jeg tenkte akkurat det samme. Hadde mor eller lauraline sagt det, hadde jeg nok blitt litt mo i knærne, men not so much akkurat nå... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folks!

Ser det er nerver ute å går her ja..

Siste tiden har vært noe spesiell for meg så phs har ikke vært så opp i dagen. Samboeren til eksen min er gjennom en beinmargstransplantasjon i dag og en vet ikke hvordan det går. Det er tragisk når en er 37 år og nettopp er blitt mamma og skal bli rammet av en så alvorlig diagnose som blodkreft. Hun har kjempet seg gjennom 7 cellegiftkurer nå og i dag er altså dagen for transplantasjon. Jeg skulle gjerne byttet vekk plass på phs for at dette skal gå bra, men nå er det ikke engang slik det fungerer.

I tillegg har jeg fått inn et bud på huset mitt.. etter mange regnestykker så har jeg funnet ut at jeg skal klare å beholde det om jeg kommer inn i år, men må jeg ta et år til på skolen før phs ja da sliter jeg!

Så var det budet ja.. har ikke lagt huset ut for salg men har en som er veldig interesert, så han har gitt meg et bud men han vil ikke holde det lenger enn til fredag klokken 12..

Så da sende jeg en mail til Cavalin på opptaktskontoret i dagmorgen, la frem problemstillingen og spurte om hun viste om jeg hadde fått svar til fredag.

Men har jeg fått tilbakemelding?? Nei! :kjefte:

Så jeg går her å det svirrer litt i mitt hodet.. føler meg 3-delt i dag..

En del er på rikshospitalet, en del er å strammer opp gjengen på phs og en er eiendomsmegler..travelt med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...