Gå til innhold

Politihøgskolen 2008

MorHubro

Anbefalte innlegg

Heia..

Så kjedelig at jeg ikke har oppdaget denne tråden før:-( Denne har sikkert hjulpet med motivasjonen for mange. Har selv søkt, og venter selvfølgelig spent på svar. Da jeg er ung er jeg likevel forberedt på å søke igjen.. Går egentlig ut ifra det, så slipper jeg å bli så skuffa!

Håper virkelig alle får positivt svar i år, særlig dere som har søkt før!!! Dette går veien for de fleste av dere skal dere se.

Masse lykke til hvertfall:-)

Hei Koko!

Og velkommen til oss:-) Hyggelig at nye stadig finner veien hit. Det er en fin tråd vi har, og jeg håper vi alle blir samlet i klassen kg1 i august!

Endret av LauraLine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Koko!

Og velkommen til oss:-) Hyggelig at nye stadig finner veien hit. Det er en fin tråd vi har, og jeg håper vi alle blir samlet i klassen kg1 i august!

Jupp, velkommen! :)

Ingen som har hørt noe enda?

Litt usikkert om brevene ble sendt i går eller blir sendt i dag eller i morgen kan jo til og med hende?

Det som er sikkert er at til helga veit vi aller fleste hvordan det har gått. Bortsett fra de som havner på pinebenken(ventelista)

Her om dagen ble det postet en link der europark bøtela en politibil, den som ler sist ler best vel. Hørte på P4 i dag, at da europark betjenten ble konfrontert av politiet etterpå hadde han ikke med seg førerkort, og ble bøtelagt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja det står det litt her om..

Ellers har posten her kommet... og ingen brev i dag :sukk:

Lå derimot et lite brev i postkassa som jeg ikke kunne se hva var.. Og må si pulsen steg i det jeg vippet det rundt og fikk se logoen til .. Lambertseter svømmeklubb.. He he Dette er skikkelig nervepirrende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker opptaksnemda for å ha lettere sadistiske tendenser... De leser jo disse forumene, og sitter å holder på brevene til folk begynner å flippe... SÅ tenker de "Greit, nå begynner dem å tørne, send svarene nå..."

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym søker

Opptaket er klart så det er bare å ringe inn for de som ikke kan vente på brevet eller må vurdere andre jobb/studietilbud! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opptaket er klart så det er bare å ringe inn for de som ikke kan vente på brevet eller må vurdere andre jobb/studietilbud! :juhu:

Da sender de vel ut brevene nå..

Har ingen god unnskyldning for å ringe inn så må nok belage meg på å jage postmannen noen dager til..

(kan hente postmannen ringer inn - for å få en forbedring i arbeidsmiljøet da..hehe)

:popcorn:

Har anonym søker kommet inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hvor har du dette fra? Sendte en mail til phs nå, og hun skrev tilbake at listene enda ikke var klare, men at svar blir sendt i løpet av uken. Smånervøs nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Hvor har du dette fra? Sendte en mail til phs nå, og hun skrev tilbake at listene enda ikke var klare, men at svar blir sendt i løpet av uken. Smånervøs nå!!!!

Listene = hvem som er godkjent og ikke? Hm, i såfall blir det nok noen dager til på pinebenken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjestelus

Ser på Facebook (Politihøgskole-gruppen) at d er ei som har ringt inn. Hun fikk også beskjed om at svaret ville komme om en uke.

"Lillefjære: Ringte PHS i dag og fikk beskjed der om at svaret ville komme i posten tirsdag eller onsdag NESTE uke! Dette stemmer jo ikke helt med det du sa om at svarene ville bli sendt ut i begynnelsen av denne uken.

Jeg skulle gjerne hatt svaret litt tidlig, har 3 måneders oppsigelsestid på jobb.."

Ser problemet der altså. Søkere til PHS er jo i så forskjellige aldre og dermed i forskjellige livssituasjoner. Selvfølgelig er de fleste villige til å ofre mye (alt?) for å komme inn, men d er tydelige konfliktområder med f. eks jobb, leilighet osv...

Vi får bare håpe på at svaret kommer så fort som mulig! Samtidig vil jeg oppfordre de som evt skulle komme med slike utbrudd som f. eks" Det er bare å ringe inn", og gi oss litt mer informasjon hvor du har dette fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei alle fantastiske, fremtidlige politi-studenter!

Har ikke søkt selv, men har fulgt denne tråden en stund og føler spenningen. Er innom dere her flere ganger daglig for å sjekke hvordan dere har det, om dere har fått svar osv.

Ønsker egentlig ikke mer enn å si at dere må ha lykke til alle sammen, dere er en flott gruppe mennesker og jeg er stolt over dere alle sammen uansett utfall :jepp:

Jeg gleder meg til dere skal være med å gjøre samfunnet våres tryggere, og ikke minst til å høre hvordan dere trives som studenter :)

Masse, masse lykke til alle sammen, dere er så inspirerende alle sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si, hvis det er slik at informasjonen som er kommet frem i dag er korrekt, synes jeg det er utrolig uproffesjonelt å først gi informasjon om at brevene kommer ut i begynnelsen av uke 21, og deretter kommer det andre kollegaer å sier noe annet.

Gruppen på facebook er opprettet av Politihøgskolen offisielt, og bemannes av de. Man må gå utifra at informasjonen der er korrekt, og ikke antagelser.

Da Tommy Lillefjære ikke har uttalt seg der i dag, skal jeg ikke gå så langt i min kritikk, men er det slik at informasjonen i dag stemmer synes jeg det er kritikkverdig.

For min egendel fordi fristen for å svare BI som min samboer har søkt er 24 mai. Og vi regnet med å få svar slik at vi kunne samkjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Jeg må bare si, hvis det er slik at informasjonen som er kommet frem i dag er korrekt, synes jeg det er utrolig uproffesjonelt å først gi informasjon om at brevene kommer ut i begynnelsen av uke 21, og deretter kommer det andre kollegaer å sier noe annet.

Gruppen på facebook er opprettet av Politihøgskolen offisielt, og bemannes av de. Man må gå utifra at informasjonen der er korrekt, og ikke antagelser.

Da Tommy Lillefjære ikke har uttalt seg der i dag, skal jeg ikke gå så langt i min kritikk, men er det slik at informasjonen i dag stemmer synes jeg det er kritikkverdig.

For min egendel fordi fristen for å svare BI som min samboer har søkt er 24 mai. Og vi regnet med å få svar slik at vi kunne samkjøre.

Er i samme situasjon.. Syns heller ikke noe om det. Når svarbrev til opptaksprøvene skulle komme tidligere, var de forsinket. Så litt kluss har det vært.

Har Lillefjære sagt noe om tall på godkjente søkere?

Ps Lykke lykke til alle søkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig i kritikken - men for oss som ikke har andre grunner enn at vi vil vite det nå - så er det bare å vente. Vil tro at resultatene er klare og at de som behøver svar før brevene kommer - kan ringe inn å få de.

Klart - om man oppgir et ca tidsrom, som begynnelsen av uke 21, så bør man ha ting på stell da. Både for de som trenger det og for oss andre UTÅLMODIGE sjeler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Lillefjære på facebook var jo brevene rett rundt hjørnet da.. rart om det da plutselig skulle oppstå forsinkelser? hmm..

Er helt enig i kritikken - men for oss som ikke har andre grunner enn at vi vil vite det nå - så er det bare å vente. Vil tro at resultatene er klare og at de som behøver svar før brevene kommer - kan ringe inn å få de.

Lest at noen har prøvd å ringe inn, men har fått som svar at brevene er ute tirsdag eller onsdag neste uke. Men det kan vel hende de bare spurte om når brevene kom og ikke om de hadde kommet inn..

Endret av anavrin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_student_*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...