Gå til innhold

Politihøgskolen 2008

MorHubro

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_månestråle_*
Skvatt litt med det samme...:) Fint å drømme litt da, det er ikke lenge til det blir en realitet :fnise:

Jeg må si at nå begynner det å gå hardt utover neglene mine!... Når det nærmer seg midt i uka og hvis jeg ikke har fått brev enda, har jeg vel ikke negler i gjen!... :)

Sorry jeg ler ikke at det er en realitet, fnisingen skulle være der det sto om neglene! Beglager! Ble litt feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Men.. Er det noen som faktisk vet at de skal sende brevene denne uka? Eller er det bare noe dere tror siden det var i disse tider de sendte brevene i fjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette om utsendelse av brevene har vi fått direkte fra politihøgskolen. Markedsansvarlig ved PHS har lagt ut informasjonen på PHS sin offisielle side på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeDelta

Lykke til alle sammen! Endelig var avgjørelsens uke her.. det er dette vi har ventet på.

Edit: Ja, grattis Pacem!

Endret av MikeDelta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takker. Send PM så får dere adresse som gaver kan leveres på :gjeiper:

Gaven fra meg får du i en stor fin konvolutt om et par tre dager;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..."Brevene sendes til adressen du folkeregistrert adresse. De er ikke sendt enda, men er rett rundt hjørnet."

sitat fra phs offisielle side på facebook...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..."Brevene sendes til adressen du folkeregistrert adresse. De er ikke sendt enda, men er rett rundt hjørnet."

sitat fra phs offisielle side på facebook...

Kan jo føye til at det også stod at mellom 900-1000 var innkalt til intervju i år, noe som tilsier at ca 30 % strøk på ett eller annet innen de var fremme til intervju.

Ellers irriterer det meg at de må sende brevet hjem til mamma og ikke til meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå var det veldig mye teorier her, så derfor skal jeg oppklare litt. Alle som har vært inne hos opptaksnemnda får brev samtidig. I år er dette snakk om mellom 900 og 1000 personer. Vi skiller heller ikke mellom A- og B-post, men vi bruker store og små konvolutter. De som blir tilbudt studieplass får svaret i en A4-konvolutt, mens de som får avslag får svaret i en C5-konvolutt. Merk derimot at de som kommer på venteliste også får svaret i en liten konvolutt."

Sitat fra facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo føye til at det også stod at mellom 900-1000 var innkalt til intervju i år, noe som tilsier at ca 30 % strøk på ett eller annet innen de var fremme til intervju.

Tror faktisk det var nærmere 50% som ikke kom videre til intervju (900-1000 søkere av 1990).

Bare for å flisespikke litt :)

Edit: Hehe. Litt sent, kanskje, men grattis med dagen, Pacem!

Endret av Even
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_månestråle_*
"Nå var det veldig mye teorier her, så derfor skal jeg oppklare litt. Alle som har vært inne hos opptaksnemnda får brev samtidig. I år er dette snakk om mellom 900 og 1000 personer. Vi skiller heller ikke mellom A- og B-post, men vi bruker store og små konvolutter. De som blir tilbudt studieplass får svaret i en A4-konvolutt, mens de som får avslag får svaret i en C5-konvolutt. Merk derimot at de som kommer på venteliste også får svaret i en liten konvolutt."

Sitat fra facebook.

GRATULERER MED DAGEN PACEM!!!.... :)

Nå er jeg virkelig nervøs! Nå vet vi hvert fall hvordan utsendelsen foregår. Håper alle får en stor fin konvolutt!... Måtte dette gå vår vei!... Lykke, lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta

Irriterer meg også at de sender til folkeregistrert adresse siden det ikke er samme sted som jeg bor nå. Ble spurt av nemda om min nåværende adresse var den jeg brukte. Blir det sendt til folkeregistrert adresse må jeg vente et par ekstra dager pga. omadressering fra posten... ugh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia..

Så kjedelig at jeg ikke har oppdaget denne tråden før:-( Denne har sikkert hjulpet med motivasjonen for mange. Har selv søkt, og venter selvfølgelig spent på svar. Da jeg er ung er jeg likevel forberedt på å søke igjen.. Går egentlig ut ifra det, så slipper jeg å bli så skuffa!

Håper virkelig alle får positivt svar i år, særlig dere som har søkt før!!! Dette går veien for de fleste av dere skal dere se.

Masse lykke til hvertfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia..

Så kjedelig at jeg ikke har oppdaget denne tråden før:-( Denne har sikkert hjulpet med motivasjonen for mange. Har selv søkt, og venter selvfølgelig spent på svar. Da jeg er ung er jeg likevel forberedt på å søke igjen.. Går egentlig ut ifra det, så slipper jeg å bli så skuffa!

Håper virkelig alle får positivt svar i år, særlig dere som har søkt før!!! Dette går veien for de fleste av dere skal dere se.

Masse lykke til hvertfall:-)

Her er det aldri forsent ;) Velkommen skal du være!!!

Vi sitter her en bunsj å venter på svar.. Føles litt bedre når man ikke er den eneste som attakerer postmannen nå om dagen :ler:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...