Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2008 #201 Skrevet 1. mars 2008 Da tipper jeg pianisten hadde blitt forbauset. Han hadde vel fått sjokk og hjerteinfarkt er jeg redd... Jeg fleipet i går med at jeg hadde vurdert å fri til flere, for jeg hadde behov for nye handsker. Men jeg var livredd for at noen skulle svare JA. Kunne vært moro å se reaksjonen din hvis en eller annen hadde sagt ja...
Skravla Skrevet 1. mars 2008 #202 Skrevet 1. mars 2008 Han hadde vel fått sjokk og hjerteinfarkt er jeg redd... Kunne vært moro å se reaksjonen din hvis en eller annen hadde sagt ja... Kommer helt an på hvem som sa ja det.....
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2008 #203 Skrevet 1. mars 2008 Kommer helt an på hvem som sa ja det..... Jasså. Er det noe du har holdt skjult for klanen nå? Det er informasjonsplikt her, bare så du vet det...
Skravla Skrevet 1. mars 2008 #204 Skrevet 1. mars 2008 Jasså. Er det noe du har holdt skjult for klanen nå? Det er informasjonsplikt her, bare så du vet det...
loffen Skrevet 1. mars 2008 #205 Skrevet 1. mars 2008 Hvis kvinnen frir og får nei, så må mannen ut med 12 par handsker........ Jasså. Er det noe du har holdt skjult for klanen nå? Det er informasjonsplikt her, bare så du vet det... :slåss:
Annie Skrevet 2. mars 2008 #206 Skrevet 2. mars 2008 Hvis kvinnen frir og får nei, så må mannen ut med 12 par handsker........ Pokker at jeg ikke husket det...
Loevinna Skrevet 2. mars 2008 #207 Skrevet 2. mars 2008 *oppdatert* Jeg vet forresten om ei som fridde på fredag, og hun fikk ja Ha en fin søndag!
Idril_M Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #208 Skrevet 2. mars 2008 Litt smått fyllesyk søndag. Feiret bestevenninnen min til langt inn i de små timer. Men alkoholkonsumet mitt alt i alt ble ikke så ille for det ble spredd ut over maaange timer. Ulempen var at Heltne måtte dra på visninger alene.... Ikke det at han prøvde å vekke meg, men jeg har vært våken en halv time, for å si det sånn. Og nå lager han vafler!
loffen Skrevet 2. mars 2008 #210 Skrevet 2. mars 2008 (endret) Så snill Helt! Endret 2. mars 2008 av loffen
Impala Skrevet 3. mars 2008 #213 Skrevet 3. mars 2008 Den dagen mannen min lager vafler tror jeg at jeg besvimer
Annie Skrevet 3. mars 2008 #214 Skrevet 3. mars 2008 Min har nok laget vafler, men da må han ha hjelp til å finne alt fra måleenheter til vaffeljern... Blir liksom ingen overraskelse da...
Idril_M Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #215 Skrevet 3. mars 2008 Helten er herlig selvhjulpen matmessig. Han har mer oversikt over hva vi har i fryseren enn jeg har. Og nå har vi lagt inn bud... Jeg holder nesten på å sprekke.
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2008 #220 Skrevet 3. mars 2008 Sånn helt vi jeg ha også... Jeg vil også ha en sånn helt. Tror faktisk at pianisten kan lage vafler... :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå