Idril_M Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #281 Del Skrevet 10. mars 2008 Ah. Fritidsaktivitet fikk roet ned hodet mitt. Men det er virkelig ingen som advarer mot frustrasjonene som møter nyutdannede. Alle sier at det er opplæring og spennende, men glemmer visst det essensielle: at stjernene i øynene blir slukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. mars 2008 #282 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg tror at du bare er bittelitt skummel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #283 Del Skrevet 11. mars 2008 Søte Multi Jepp. Nå er jeg voksen igjen. Slutt på sytingen. Jeg har det jo egentlig ganske bra på jobb. Og det er ikke bare fordi sjefen startet dagen med å skryte av meg at jeg er mer fornøyd. Har nemlig mailet med en god kamerat som ligger et halvt år foran meg i erfarenhet som ansatt. Han husker der jeg er nå veeeldig godt og kjenner av og til på udugelighetsfølelsen fremdeles. Jeg er så glad i vennene mine! De setter alltid livet mitt i perspektiv. Søte Heltemannen har nå fått totalt dilla på Singstar. Hver kveld. De samme sangene!!! Jeg hadde blitt gal hvis det ikke var for det at han er så utrolig søt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. mars 2008 #284 Del Skrevet 11. mars 2008 Den dagen mannen min får dilla på singstar, tror jeg at jeg dør av latter.... eller noe annet. Har enda ikke hørt han synge. Og vi har vært sammen i 6 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #285 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Helten min elsker å synge, men samtidig har han ingen selvtillit når det kommer til det, så han synger først og etterpå klager han over hvor grusomt det høres ut og at jeg er mye flinkere! Så må han bare synge litt til. Endret 11. mars 2008 av Idril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. mars 2008 #286 Del Skrevet 11. mars 2008 Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. mars 2008 #287 Del Skrevet 11. mars 2008 Du er heldig som har en sånn Helt. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 11. mars 2008 #288 Del Skrevet 11. mars 2008 :rødme: Herlig helt. Ha en fin dag Idril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. mars 2008 #289 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) I tillegg begynner jeg å få litt nok av å få post-it-lapper med arbeidsoppgaver som hadde tatt like lang tid å ordne som det tok å skrive post-it'en. Sånne ting får deg til å føle deg så viktig Den dagen mannen min får dilla på singstar, tror jeg at jeg dør av latter.... eller noe annet. Har enda ikke hørt han synge. Og vi har vært sammen i 6 år!! Hadde vært festlig, synes jeg! Du er heldig som har en sånn Helt. :rødme: Endret 11. mars 2008 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. mars 2008 #290 Del Skrevet 11. mars 2008 Noen hadde aldri i livet gått med på å synge til singstar. Ikke jeg heller for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #291 Del Skrevet 11. mars 2008 Neste spillinnkjøp er Guitar Hero, tror jeg. Helten elsker å spille luftgitar til heftige gitarsoloer, men kan dessverre ingenting om hvordan han skal behandle en ordentlig gitar. Må bare komme meg litt opp den økonomiske grøften som heter "nyutdannet med ny leilighet" først. Jeg får jo nesten litt dårlig samvittighet over Heltens manglende musikalske trening. Jeg har fått sangtimer og da jeg gikk på ungdomsskolen var jeg hjelpelærer for resten av klassen på gitar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 11. mars 2008 #292 Del Skrevet 11. mars 2008 Du må nok se å utdanne Helten litt, skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #293 Del Skrevet 12. mars 2008 Ah. Nok en dag med deprimerende grått vær. Og i går var jeg ikke hjemme før nærmere elleve! Men jeg er i godt humør for jeg har for første gang fått gode nyheter fra Lånekassen! Det må gjøre dem vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #294 Del Skrevet 12. mars 2008 Du må nok se å utdanne Helten litt, skjønner du Prøver, men mannen er en smule stolt også. Jeg har "Klassisk musikk for Dummies", men det var visst ikke heftige nok gitarsoloer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 12. mars 2008 #295 Del Skrevet 12. mars 2008 God formiddag Idril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. mars 2008 #296 Del Skrevet 12. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #297 Del Skrevet 12. mars 2008 Kjeeeder meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mars 2008 #298 Del Skrevet 12. mars 2008 Tar en Malle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. mars 2008 #299 Del Skrevet 13. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #300 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei, damer! Koselig å se at jeg får besøk selv om jeg ikke er så aktiv utenfor egen dagbok for tiden. I dag skriver vi under kjøpspapirene på leiligheten. Kjempespennende. Er også utrolig spent på å møte selger, for hun hadde veldig god kunstsmak! Er det bare meg som er utrolig pysete når det kommer til frisører? No offence, Annie, men jeg synes yrkesgruppen din er litt skummel. Ikke skummel som i at de er uvennlige eller noe, men skummel i den forstand at jeg føler meg av og til litt dømt fordi jeg klipper meg så sjelden. Litt dømt for at jeg ikke holder frisyren min i orden og oppdatert. Derfor får jeg høy terskel for å bestille time. Det er mye greiere hvis jeg får mannet meg opp til en drop-in, for da går det så fort. Jeg har ingen problemer med selve klippingen, altså, og etterpå er det jo kjempeherlig å ha nytt og fresht hår. Bortsett fra den gangen hodet mitt så ut som en bowlingball etterpå og frisøren var så kul at jeg ikke turte å si fra... Det er de store verdensproblemene som tas opp her. Ikke tvil på det, damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå