Gå til innhold

Flink Pike-boka

Idril_M

Anbefalte innlegg

Det har kommet masse pollen her og. Sambo er potte tett for tiden, og må få satt en allergi sprøyte rimelig kjapt.

Hjelper de sprøytene generellt for allergi? Mannen er allergisk mot katta og blir så trøtt av allergipiller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På jobb på en fridag :sjokkert: Sånt må du time bedre :)

Liljekonvaller forbinder jeg med mai måned :sol:

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt helg og dette blir en helg full av ting som skal skje. Blir spennende, for vi skal på visninger og bestevenninnen min får en livsomveltning.

Nå skulle jeg bare ønske at det hadde vært brød hjemme i morges og at lønnen hadde kommet inn, for jeg er sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæk! Nå fikk jeg nettopp "I dag har jentene lov til å fri. Hint hint" fra mamma! Det er jo ikke det at jeg ikke vil være gift med Helten, men for det første har vi nok av livsomveltninger for tiden og for det andre håper jeg han gjør det. :hjerter_rundt:

Endret av Idril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år 2008 vil jeg tro at jentene har like mye lov til å fri som mannen hver eneste dag av året. Derfor synes jeg at "i dag har jentene lov til å fri" er det beste argumentet for IKKE å fri i dag. *litt rødstrømpe når jeg vil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min mamma kommet med sånne hint, så hadde jeg ihvertfall ikke gjort det. For aldri i verden om hun skulle få muligheten til å skryte av at det var hun som hadde påvirket meg til å gjøre det... Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke fridd. Men fy søren så lyst jeg har til å gjøre det... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hadde min mamma kommet med sånne hint, så hadde jeg ihvertfall ikke gjort det. For aldri i verden om hun skulle få muligheten til å skryte av at det var hun som hadde påvirket meg til å gjøre det... Blæh!

Det er den aller beste grunnen til ikke å gjøre det. :fnise:

Det også, InLove. Jeg er som en liten toåring når det kommer til forslag derfra.

Bra vi er flere.

Jeg har heller ikke fridd. Men fy søren så lyst jeg har til å gjøre det... :sukk:

:hoho: Da tipper jeg pianisten hadde blitt forbauset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fleipet i går med at jeg hadde vurdert å fri til flere, for jeg hadde behov for nye handsker. Men jeg var livredd for at noen skulle svare JA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg fleipet i går med at jeg hadde vurdert å fri til flere, for jeg hadde behov for nye handsker. Men jeg var livredd for at noen skulle svare JA.

Får man nye hansker da? Trodde det var ringen som var tingen å få jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Får man nye hansker da? Trodde det var ringen som var tingen å få jeg. :ler:

Hvis kvinnen frir og får nei, så må mannen ut med 12 par handsker........

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...