pia1006 Skrevet 27. november 2003 #61 Del Skrevet 27. november 2003 Så bra du har fått tatt blodprøver da er dere jo snart igang da Ja er det ikke typisk at mensen blir forsinket når man ønsker det. Satser på det ikke er med ditt tilfelle. Håper dere kommer raskt igang blir spennende å følge deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 30. november 2003 Forfatter #62 Del Skrevet 30. november 2003 Takk for det Pia ! I like måte forresten ! Håper dere lykkes med å få plantet et ( eller to ) perfekt(e) frø :D ! Nå er jeg skikkelig spent om mensen kommer innen onsdag, men må vel prøve å ikke tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #63 Del Skrevet 11. desember 2003 Mensen kom torsdag.... Vi kunne ha prøvd, men det var en risiko for å måtte avbryte pga julen. Så da bestemte vi oss for å vente til januar. Nå håper jeg bare at mensen i desember blir kraftig forsinket ! For da kan vi begynne i starten av januar, i steden for mot slutten av måneden. Er veldig glad jeg ikke startet denne måneden, har vært helt elendig i magen siste uka. Det er skikklig kjipt nå i førjulstiden. Det er jo så mye god mat som frister ! Men jeg beholder bare ris og sportsdrikker. Blæh ! Dette vil jeg ikke ha noe av ! Skal til homeopat i morgen, håper hun kan hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. desember 2003 #64 Del Skrevet 22. desember 2003 *god jul og godt nyttår* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #65 Del Skrevet 1. januar 2004 Takk for julehilsen Chiquita ! Ja, nå er jo jula nesten over alt ! Den går så altfor fort ! Men det betyr jo også at vi begynner å nærme oss IVF forsøket vårt ! Har akkurat fått besøk av tanta , så da er det ca 28 dager til vi er igang ! Den forbaska tanta ( kjælenavnet hennes!) kom med både dundrende hodepine og magesmerter idag. Fin måte å starte året på lissom ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 21. januar 2004 Forfatter #66 Del Skrevet 21. januar 2004 Oj - som tiden flyr ! Nå er det jo snart slutten av januar alt ! Det betyr at vi snart nærmer oss IVF prosjektet vårt ! Mot slutten av neste uke skal vi nok igang. Kommer an på når mensen starter. Håper den kommer igang før tiden for en gangs skyld ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #67 Del Skrevet 26. januar 2004 Fetter Brun har kommet, så nå er tanta rett rundt hjørnet ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #68 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi er i gang ! Har snart holdt på en uke nå ! Er med på prosjekt på RH, og må inn hver dag for å ta innvendig ultralyd og blodprøver. Litt kjipt, må tidlig opp og stå i lang kø på E18. Men håper det er verdt det ! Har fått eggstimulerende middel, kjenner det stikker i eggstokkene. Har begynt med nedregulerende hormon nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #69 Del Skrevet 4. februar 2004 Har noe så inn i hampen vondt i armen/skuldra mi ! Har hatt problem med den i lang tid nå. Men etter noe treningsøkter med vekter har det blitt betydelig verre. Knasker Paracet , men det hjelper så lite. Egg - prosjektet går bedre ! I dag hadde jeg et egganlegg på 17 mm , og da trenger jeg bare to til før uthenting. Hadde ikke trodd at dette skulle gå så fort . Regnet med en 14 - dagers tid , jeg ! Har lite bivirkninger, kun noen kvalmebølger innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #70 Del Skrevet 7. februar 2004 Skal sette EL sprøyta i natt 01.15. Litt av et tidspunkt. Egguthenting på mandag. Har ikke mange egg, men håper de er gode ! Fryktelig spennende blir det ihvertfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #71 Del Skrevet 10. februar 2004 Det ble faktisk 8 egg ! Er veldig fornøyd med det ! Synes inngrepet gikk greit. Ikke akkurat digg, men ikke verre enn et tannlegebesøk ( uten bedøvelse ) Men har jo hørt at man reagere ulikt på dette i fht ant egg og sånt. Men er fornøyd for at dagen forløp bra. Er selvsagt litt øm i eggstokkene, kommer noen knip innimellom. Ringte lab i dag, og da var 7 av 8 befruktet ! Håper delinga går bra, slik at jeg får satt inn et par gullegg på torsdag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #72 Del Skrevet 16. februar 2004 Fikk satt inn to gullegg på torsdag 12. feb. ! Fikk "skryt" av legen , hadde superbra egg . Fikk fem i fryseren !! Er nå på rugedag 5, har 7 dager igjen til testing. Synes dagene går fort. Driver og leser til oppgaven min, så jeg har nok å gjøre . I morra skal jeg på jobb. Er halvt sykemeldt frem til testing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #73 Del Skrevet 23. februar 2004 Til tross for gode egg, ble det ingen jubeldag i dag. Tok blodprøve i morges, og den var negativ. Prøver å ikke gå helt i bunn,men det er ganske tøft å få beskjeden om at det ikke gikk bra. Har fem egg i fryseren , så jeg får håpe vi lykkes med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #74 Del Skrevet 18. mars 2004 Her er det lite action for tiden. Har nå bestemt oss for fryseforsøk i juni. Håper jeg rekker å ha eksamen før vi setter inn egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. mars 2004 #75 Del Skrevet 24. mars 2004 til deg!! Du skal se at det lykkes neste gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 19. april 2004 Forfatter #76 Del Skrevet 19. april 2004 Takk for det Pondusa ! Vi venter spent på fryseforsøk vi nå. Skal til pers igjen i juni. Er nå fryktelig opptatt med oppgaveskriving. Uff og uff ! Lenge siden jeg drev med sånt, merker jeg. Ja, ja . Nå må jeg få med meg mordkommisjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #77 Del Skrevet 26. mai 2004 Liten oppdatering. Fryseforsøk er utsatt til over sommeren. Ble rådet til det av min nye homøopat. Oppgaven jeg leverte er bestått ! Jeg svever ! Fikk til og med positive tilbakemeldinger på den ! JIPPI ! Nå blir det å sprenglese til eksamen 14.juni ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #78 Del Skrevet 20. juni 2004 Eksamen er overstått - sensur faller 5. juli . Skrekk og gru ! Har gått i koma etter eksamen som var på mand. Men begynner å bli meg selv igjen nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå