Gå til innhold

Lillesøster / lillebror søkes !


Trude29

Anbefalte innlegg

Da gikk det som jeg fryktet... Ingen fin bursdagsgave til meg i dag. :grine: Så et par blodspor i går, og i dag gikk tempen litt ned. Skjønner det egentlig ikke - har aldri hatt så fin tempøkning før. Igår hadde jeg temp på 36,98 ! Har hatt en jevn tempøkn. siden lørdag. Det må være noe som svikter i siste øyeblikk. Hva kan det være ?

Nå må jeg prøve å legge skuffelsen bak meg - og prøve å være litt glad på 30-årsdagen min.

Trude - ikke 29 lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

GRATULERER MED DAGEN, VENNEN!

Kjempeleit at tanta kom i dag på bursdagen din, men men.

Vi får tydeligvis ikke til å "styre" dette vi :wink:

Du får ha en fortsatt kjempefin bursdag, og en fin 17.mai og flott helg, og alt det der...

*kjempeklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bursdagshilsen ! Har vært hos foreldrene mine og feiret bursdag og 17.mai. Det ble jo en fin dag med masse sol.

I dag er mensen skikkelig i gang. Så dette er vel igrunn dag 1. Det er så frustrerende at det tar 4 dager fra det begynner med littegranne brun utflod, til det er skikkelig i gang. Trenger aldri å teste meg jeg !

Nei , nå skal jeg vaske hus og bake litt. Får besøk av svigers i kveld.

:wink:

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi bestemt oss for å sende søknad om IVF til Fertilitetsklinikken Sør i Porsgrunn. Der kan vi begynne i august, i motsetning til RH som har 6-9 mnd ventetid. Har hørt veldig mye bra om dr. Kahn og hans medarbeidere. Nå gleder vi oss til å komme igang !

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lenge siden sist nå. Prøver på en måte å ikke fokusere så mye på baby-laging for tiden . Prøver å slå meg til ro med at vi har en nydelig datter, og at livet kanskje blir enklere hvis jeg kan være fornøyd med det.

Men klarer ikke helt å la være å tenke på EL og IKM og alt det der. Nærmer meg IKM nå, men merker ingen symptomer. Går forsatt hos homeopat, men lurer på om jeg kaster bort pengene. Har virkelig hatt troen på at hun kunne hjelpe meg. Men har nå hatt snart ti behandlinger, og kan vel ikke si at jeg merker noe som helst. Inmari kjipt, igrunn. Dyrt er det også.

Dette var noen små-depressive tanker en natte-stund.

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude :D

Forstår godt at du får litt deppings av og til når det ikke har lykkes så langt, men det skal nok ordne seg for deg skal du se.

Jeg har også begynt hos fotsone nå og håper at det kan hjelpe.Har bare vært tre ganger,og det er ganske vondt synes jeg.Men setter hun nåler på deg også samtidig, eller har jeg kanskje misforstått noe...?

Lykke til videre iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen , Tilde ! Har lest dagboka di , og ser at du har jo jammen hatt det tøft.

Ringte Porsgrunn i dag for å høre om henvisningen hadde kommet fram. Det hadde den, men de hadde ikke begynt å sette opp nye timer ennå.

Er så spent på når det blir ! Har forresten kommet inn på videreutdanning idag . Ikke helt bestemt meg for hva jeg vil gjøre. Har søkt på en annen linje også. Vi får se hva det blir.

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj og æsj ! :( Tanta er helt klart på vei. Og det er bare 10 dager siden EL. Fryktelig kort lutealfase må jeg si. Ja, ja. Like greit at jeg slipper å håpe så lenge, liksom. Vært på IKEA i dag. Der er det jo endel gravide , kan man si ! Ikke stedet å gå når mensen har kommet , og humøret er på det verste. Synes jeg får hint om graviditet , fødsler og babyer over alt. Noen ganger enser jeg det ikke, men i disse hormonelle dager synes jeg at det er litt tøfft.

Skal legge meg nå. Mannen er også skuffet. Han hadde håpet på litt kos ikveld, stakkars. Blir en ukes tid før det er aktuelt, i hvertfall.

Trude :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude!

Jeg kan skrive under på at det er frustrerende å se gravide kvinner rundt et hvert hjørne for tiden...

Men det blir jo sikkert vår tur en gang også vettu :D

Det var en kort lutealfase ja!

Men du skriver at tanta er på vei...med hvilke tegn da?

Er du sikker? Man kan jo få mange tantesymptomer når man er gravid også! En litt sen festing kan f eks gi festeblødning. Og etter at egget har festet seg, kan man få noe lignende menssmerter!

Ikke for å gi deg falske forhåpninger...

Det er jo du som kjenner kroppen din...

Jeg håper ihvertfall at det er falsk alarm!

Lillen krysser fingre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda , tanta kom etterhvert . Kom skikkelig igang igår kveld. Har på forhånd hatt småblødninger og brun utflod siden onsdag. Dette har blitt vanlig for meg den siste tiden. Hater det - for det blir så lang mensperiode. Startet med Dong Quai i dag. Håper at det kan gjøre susen.

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk for hilsen, Tuneland - og gratulerer med to blå !

DQ er et produkt som skal hjelpe på bla PMS plager. Er igrunn drittlei å ta vitaminer og kapsler med ditt og datt, men må bare prøve dette. Er nå litt forbi EL. IKM neste helg en gang.

Nå har jeg endelig blitt "ganske godt kjent" her på kvinneguiden ! Er ikke nybegynner lengre ! :sjarmor:

Gleder meg til i morgen - siste dagvakt før ferien ! Det blir digg !

Trude :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nok en prøveperiode over. Har igrunn mistet tellinga nå. Merkelig nok blir jeg ikke helt satt ut når tanta kommer lenger. Kanskje fordi jeg kjenner tegnene så godt nå. Får jo tegn på mens allerede en uke etter EL. Har alltid flere dager med brun/rød utflod før blødningene starter. Er lite motivert til å ta alle de homeopatiske midlene mine. Synes ingenting funker.

Er også skikkelig plaget av gressallergi for tiden. JEG HATER GRESS ! :evil: Øya klør, og nesa er enten pottetett eller så nyser jeg i et sett ! Gode råd , anyone ?

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Trude29 :D

Svarer deg her jeg :wink: , det var meg som

skrev innlegg på Graviditet sidene om

prøverør.

Vi var til samtale sist tirsdag på Haukeland

så vi er igang om ca 3 mnd, gleder oss

til å komme i gan.

Jeg har dagbok her på kg hvis du vil lese mer.

"VI HÅPER OG LYKKES SNART"

HA EN FIN DAG :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Trude29!

Takk for hilsen i dagboka mi ( bedre sent enn aldri)

Ja nå er jeg en av prøverne jeg også.

Håper ting går bra for deg/dere etterhvert.

Jeg er jo tidlig i prøvinga, venter i første omgang på av syklusen skal bli normal etter 4 år på p-pille.

Jeg krysser fingre for oss begge, og tenker blått så ofte jeg kan.

Ha en fin sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja,ja ...så var ferien over. Akkurat lest dagboka til Minnie, da blir alt liksom bare bagateller i forhold til en slik tragisk hendelse. Heldigvis ligger mann og barn trygt og sover. Friske og raske. Vi er heldige vi...

Har hatt en nokså kjip ferie med magetrøbbel og vondt i skuldra, men det er jo ingenting å klage over når man får satt det i perspektiv. Må si at det var sjokkerende og lese om mannen hennes. Kan ikke engang sette meg inn i hvor grusomt set må føles å miste den man elsker .

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Trude!

Takk for hilsen i dagboka mi. Kjempekoselig at noen stikker innom og legger igjen visittkort... :hoppe:

Håper på to blå for oss begge to... Vet hvor vanskelig det er å vente!

Du sa du snart skulle inn til IVF (var det det?) Hva er eg. det? Er foreløpig ikke helt inne i alle disse forkortingene... :oops:

Håper uansett det snart klaffer for dere!

KLEM FRA

Cr@sh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få svar i boka mi ! IVF er kort og godt prøverør. Skal til Porsgrunn i høst som sagt.

Må nesten skrive litt om min begredelige ferie. Fra dag en fikk jeg diare og magesmerter. I starten var det mest om formiddagen, og ca hver 2.dag. Etterhvert har det tiltatt, og den siste uka i ferien var bare forferdelig. Har ikke reist noen sted, heldigvis. Vært hos foreldrene mine og på hytta til søstra mi. har vært skikkelig trist å ikke kunne kose seg med god mat på kveldene, eller rett og slett kunne hygge seg med en lat sommerfrokost. Har omtrent ikke spist en is heller. I tillegg har jeg hatt veldig vondt i nakke/skulder/arm. Har heldigvis fått hjelp for det. Magen derimot er det verre med. Ble heldigvis sykemeldt siste 1,5 uke av ferien. Da får jeg jo litt igjen. Men fy så fælt det er å ikke kunne spise hva man vil ! :cry: Jeg skal være såå Glad når dette er over ! Mannen og jeg hadde bryllupsdag om lørdagen, men det var jo lite vits i å gå ut å spise kokt ris på en fin restaurant liksom.

Uff og uff, skikkelig syting dette. men det er godt å få skrevet det ned. Dessuten er det jo min dagbok :wink:

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten trøsteklem til deg, Trude.

Håper magen din blir bra snart.

Sender deg noen blå vibber til deg, og håper det lykkes for oss begge snart.

Ha en fortsatt fin fin sommerdag!

Dag 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...