*Lollipop* Skrevet 21. mai 2008 #341 Del Skrevet 21. mai 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Jippi for fiolinisten!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #342 Del Skrevet 21. mai 2008 Tusen takk for all hopping og dansing Pysepus, Sandra82 og Tassie!!! Jeg er så glad!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. mai 2008 #343 Del Skrevet 21. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #344 Del Skrevet 21. mai 2008 Tusen takk Dinedama Nå har jeg begynt å høre på inngangs og utgangmarsjer.. Ikke lett.. Kjære vil ha Mendelsohn inn, jeg liker Brudemarsj fra Øre.. Til utgang kunne vi både tenke oss Purpose (nordraak) og trumpet tune (purcell)... De er så fine alle sammen..og jeg får frysninger av alle jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 21. mai 2008 #345 Del Skrevet 21. mai 2008 Nå har jeg begynt å høre på inngangs og utgangmarsjer.. Ikke lett.. Kjære vil ha Mendelsohn inn, jeg liker Brudemarsj fra Øre.. Til utgang kunne vi både tenke oss Purpose (nordraak) og trumpet tune (purcell)... De er så fine alle sammen..og jeg får frysninger av alle jeg.. Det er ikke lett å velge bare to stk av alle de fine nei I utgangspunktet hadde vi valgt heeelt andre enn det som ble til slutten, fordi vi ikke ville ha ''de vanlige'', men så ble det jo en utrolig vanlig inngangsmarsj likevel Viktig å høre på hva hjertet deres sier! Det er vel igrunn det eneste rådet jeg har, men det er veldig viktig! Kos dere med å høre på alle sammen :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 21. mai 2008 #346 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) :danser: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :danser: Endret 21. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #347 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Det er ikke lett å velge bare to stk av alle de fine nei I utgangspunktet hadde vi valgt heeelt andre enn det som ble til slutten, fordi vi ikke ville ha ''de vanlige'', men så ble det jo en utrolig vanlig inngangsmarsj likevel Viktig å høre på hva hjertet deres sier! Det er vel igrunn det eneste rådet jeg har, men det er veldig viktig! Kos dere med å høre på alle sammen :love: Tusen takk Tassie Tror det blir å prøve å overtale kjære til å være åpen for noe nytt Og jeg virkelig elsker banantroll-dansen din Mim!!!! Endret 21. mai 2008 av *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #348 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Endret 22. mai 2008 av *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 22. mai 2008 #349 Del Skrevet 22. mai 2008 vi har nok valgt noen litt mer uvanlige.. men har ikke fått dem godkjent ennå så er litt spent kan man si!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #350 Del Skrevet 22. mai 2008 Dersom de går kjeeeeeeempesakte kan de ha to sanger inn og ut *full av gode ideer* Synes jeg ser oss...også en liten stopp mens organisten finner frem neste notehefte.. Hehe.. Ellers så kan vi jo bare gå ut igjen, og komme inn på nytt til neste marsj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #351 Del Skrevet 22. mai 2008 vi har nok valgt noen litt mer uvanlige.. men har ikke fått dem godkjent ennå så er litt spent kan man si!! Hva skal dere ha da? Koselig om man har noen "egne" som betyr noe spesielt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. mai 2008 #352 Del Skrevet 22. mai 2008 Tusen takk Dinedama Nå har jeg begynt å høre på inngangs og utgangmarsjer.. Ikke lett.. Kjære vil ha Mendelsohn inn, jeg liker Brudemarsj fra Øre.. Til utgang kunne vi både tenke oss Purpose (nordraak) og trumpet tune (purcell)... De er så fine alle sammen..og jeg får frysninger av alle jeg.. hohohoho Jeg skjønner ikke bæret Sånner ting har jeg ikke tenkt på en gang... men vi skal jo ikke ha noen spillemanner eller syngedamer i kirka da Vi lar organisten spille det han er god fr så er vi fornøyde med det (budsjett-bryllup ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 22. mai 2008 #353 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva skal dere ha da? Koselig om man har noen "egne" som betyr noe spesielt!! vi skal ha mozart canon d til inngang, så skal vi ha bach med air som musikk innslag og johannes brahms, variasjon over et tema som utgang... så uvanlige er ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #354 Del Skrevet 24. mai 2008 vi skal ha mozart canon d til inngang, så skal vi ha bach med air som musikk innslag og johannes brahms, variasjon over et tema som utgang... så uvanlige er ikke... Høres jo kjempefint ut Sandra Nå skal jeg ha prøvetime for ei venninne som skal gifte seg før meg Det blir moro!! Kose oss med hår og sminke idag. Ha en riktig fin lørdag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 24. mai 2008 #355 Del Skrevet 24. mai 2008 Håper dere finner inn og utmarsj dere blir fornøyd med:) Vi skal nok ha de "vanlige" innmars Lohengrin og mendelshons til utmarsj , de er liksom bryllup for meg:) Vi skal ha han trompetisten som heter Tormod i tilegg til organsit så håper det blir bra:) Kos deg med sminking og sånt det er alltid moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #356 Del Skrevet 24. mai 2008 Vi finner nok ut av det til slutt Bra blir nok bra uansett! Å det var så koselig å pynte brud idag, og hun ble så fin :rødme: Var jo bare prøvetime, men vi tok oss god tid og krøllet og sminket og hun ble nydelig! Ganske artig da hun løp over tunet føst med håret fullt av ruller, for å vise moren sin sminken.. Og deretter en ny løpetur over tunet med slør og diadem.. Artig Så da er det bare å vente på juli.. Koselig å prate masse bryllupsprat med en skikkelig god venninne i samme situasjon ÅÅåååå vi gleder oss så ille!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mai 2008 #357 Del Skrevet 26. mai 2008 Vi skal ha Mendelsohn inn og fra Øre ut. Om du skjønner hva jeg mener.. åååhh da er vi to som gleder oss.. og helt sikkert flere!! Vi er så heldige som har funnet drømmemannen ALLE SAMMEN! Ikke sant jenter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #358 Del Skrevet 26. mai 2008 Det blir sikkert superfint!!! Tenk vi skal snart bi fruer Idag har jeg trent, og deretter vært hos ei venninne som også skal gifte seg, og vi har bare skravlet bryllup!!! Såååå koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 26. mai 2008 #359 Del Skrevet 26. mai 2008 det må være kjempefint å ha noen i samme situasjon å prate med!!! "vanlige dødelige ikke giftende" blir jo fort litt lei av alt pratet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #360 Del Skrevet 26. mai 2008 Ikke sant! De blir mildt sagt drittlei oss bridezillaer..hehe! Vi bridezillaer finner jo tonen så lett Tror vi har skravlet om kun bryllup i ca 3,5 timer..hehe. Herlig å dele alt med noen i samme situasjon! Prøve tiaraer, underskjørt og slør!! Helt fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg